Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 03:51

Hayley kiggede på ham og lagde godt mærke til han ikke sagde noget om Eolith, hun kunne ikke gætte hvad det var e skulle, hun kiggede å ham da han sagde noget, "Okay, det for jeg af se" hun nød hans blide klem, og da han slap hendes hånd kiggede underne efter ham, hun kunne ikke rigtig finde ud af hvad det var han lavde, hun kiggede på hans knyttede hånd da han kom tilbage, "Øhm, hvorfor venter du så ikke" hendes stemme var rolig og sød, "Wauw" sagde hun med et stort smil da han åbnede hånden, " Dean er flot skat" hun tuder ikke og rører den, hun lagde en finger på stenen og lod den glide ned af stenen, men hun tuder ikke og tag den, hun stillede sig på tær og kyssede ham ømt på munden, men så slap hun kysset, "Du er fantastisk, skat, men jeg har jo ikke noget til dig endnu" sagde hun lavt og lidt trist..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:04

Marcus smilte tilfreds over hendes reaktion på den hjerte formede sten han havde fundet til hende, han var glad for at hun kunne lide den, det gjorde ham godt tilpas igen, "tak skat, jeg er glad for at du kan lide den" sagde han roligt og smilte svagt igen. Han tog hånden til sig da hun tog stenen og kyssede ømt tilbage i det kys hun gav ham og smilte svagt, selvom det hun sagde havde en trist tone, " det gør ikke noget skat, du behøver heller ikke at give mig noget" sagde Marcus roligt og strejfede blidt hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:11

Hun smilede svagt da han strjefede hendes kind, "Men bare rolig du får noget på et tidspunkt" Hun tog hans hånd og havde lagt stenen i lommerne, hun tog hans hånd ind under hendes trøje og lagde hans hånd der hvor hjertet skulle ha slået, "Mit hjerte slår ikke men det er der og det føles som om det slår hver gang du rører eller snakker til mig" hun holdte en pause, "Vis jeg kunne hive det ud havde jeg hivet det ud og gidet dig det, men nu ved du det er dit og det er dit ind til du ikke vil mere, dette hjerte er i dine hænder giver du det vider dør den hjertet er gidet af, for den eneste hun elsker er dig" Sagde hun roligt og kyssede ham på munden og tryggede hans hånd lidt håder ind imod sit bryst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:18

Marcus nåede ikke at svare hende, før hun tog hans hånd og lagde den på hendes bryst, der hvor hjertet sad og han sank en kort klump og så tænkende og trist på hende, imens hun fortalte ham om sit hjerte som tilhørte ham, " Hayley.. skat dit hjerte tilhøre os begge, du har mere brug for sit hjerte end jeg har, selvom det ikke banker så har du ret i at jeg også selv engang imellem kan mærke at det giver et lille slag fra sig, det er nok for mig til at sige at du ikke skal hive det ud og give mig det.. det høre til os dig" sagde han lige inden hun kyssede ham på munden, han kyssede hende selvf igen og lagde sin anden arm omkring livet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:25

Hun sap langsomt kysset for at svare på det hun sagde, "Mit hjerte har ikke brug for mig, men jeg har brug for det, og jeg
har også brug for ig, det er derfor jeg gav det til dig, fordi jeg elsker dig, fordi mit hjerte er et eneste i min krop jeg svaner lyden af, og når jeg har dit hjerte skal du havde mit, jeg har ikke brug for det, men jeg har brug for at du får det, jeg har brug for at mit hjrete et dit" sagde hun roligt hun tog sin hånd under trøjen rundt om ham, og lod hans hånd ligge inde under sin trøje, hun smilede roligt til ham og lagde begge arme om ham og tryggede sig ind til ham, "Det er dit og det vil altid værer det, for skat jeg elsker dig ubeskrveligt meget" sagde hun roligt og bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:38

Marcus smilte svagt men dog varmt over det hun sagde og lod sin anden arm nusse hende op af ryggen. Han lyttede grundigt efter hvad hun sagde og blev meget rørt over det, han kunne næsten ikke få et ord frem da hun var færdig med at tale. Han trykkede hende blidt ind til sig og smilte svagt, " du ved ikke hvor meget dine ord betyder for mig, jeg er virkelig rørt lige nu min skat.. Jeg vil love dig at passe rigtig godt på dit hjerte, bare du også passer godt på mit, og jeg elsker også dig ubeskrivelig meget" sagde han stille og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:46

Hun smilede over det han sagde og lagde sit hovede på hans bryst, "Du er min og du vil altid værer det for ellers må jeg slå dig ihjel" drillede hun med et stort smil hun kørte en hånd igemmen sit hår og smilede stort, hun lagde armene om ham igen-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:51

Marcus grinte lidt over hendes drilleri og gav hende et blidt klem med sin arm som han havde rundt om hende, "hmm.. jeg ville også blive nød til at slå dig ihjel, hvis du gik fra mig, ingen andre end mig skal have Hayley" drillede han tilbage og sendte hende et svagt smil og kyssede hende blidt på håret og smilte svagt igen, glad for at hun virkede lidt bedre tilpas igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:58

Hun grinede og trak sig væk fra ham og løb ned imod vandet hun havde bare glemt at hun havde hvidt tøj på, "Du skal fange mig, også er jeg din forevigt" hun smilede stort, hun løb ud i vandet og pskede rundt med det, hun håbede på han kom der ud så det kunne blive lidt ligesom i gamle dag, for det savnede hun meget ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:07

Marcus blev først lidt tænkende, da hun trak sig væk fra ham, men smilte skævt da hun løb ud i vandet, han grinte lidt før han så også selv begyndte at løbe ud til hende, han greb blidt fat i hendes arm og hev hende ind til sig og sprøjtede lidt vand på hende med den anden hånd, " fanget" grinte han og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 20:41

Hendes hvide bluse blev helt våd og man kunne se hendes sorte bh men hun var glad for det kun var Marcus der var der, hun grinede da han hev hende ind til ham og sprøjtede vand på hende, hun tog fat i sin trøje og rettede den lidt, hun tog så hænderne ned i vandet og begyndte og sprøjte på ham, "Åh nej" grinede hun, Hayley hev sig væk fra ham og hoppede ned i vandet og var der i få sekunder og hoppede så op af vandet hun kørte en hånd igemmen hårte og gik lidt tilbage og løb så hen til ham og satte af og hoppede op på ham, og havdet benene på hver af hans side, Hun kyssede hans pande og kiggede ham i ønje, "Skal vi ikke gå længer ud" hun smilede til ham og pressede sig ind til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:28

Marcus lagde godt mærke til at hendes bluse blev gennemsigtig og lod hendes bh få et kort blik, da han ikke vill bruge sin tid med hende bare fo at se en bh som han havde set mange gange og som han altid kunne se på senere. Marcus grinte af hendes sprøjten på ham og rystede lidt på hovedet. Han betragtede hende nøje imens hun lå der i vandet, men fik så et svagt chok og var ved at falde bag over da hun hoppede op på ham. Men alligevel var han ops på at støtte hende på numsen med sine hænder så hun ikke røg ned og fik grint igen, " okay.. men hvor langt vil du ud?" spurgte han nysgerrigt og begyndte så småt at bevæge sig længere ud i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:39

Hun grinede og kyssede hans pande i et dybt kys, hun nussede ham i nakken "...." hun tænkte "Øhm" hun så tænkene ud på vandet og lagde så læberne på hans ører "Langt ud " hun kyssede hans ører og smilede stort,"Vis du tør skat..jeg er jo en farlig haj" hun grinede svagt og fjernede munden fra hans ører og kiggede på ham med et smil der viste lykke det var der hun havde vented på lige siden de havde siddet i vand kanten ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:46

Marcus lukkede kort øjnene fordi han nød kysset rigtig meget selvom det var på panden. Han smilte lidt over hendes tænken og lyttede så til hvad hun sagde ind i hans øre og smilte skævt da hun var færdig, "hmm.. jeg tør det meste og med dig.. alt skat" sagde han og smilte skævt igen. Marcus nød hendes kys på sit øre og var glad for at hun virkelig lykkelig igen og ikke var helt nede hvor hun ikke kunne bunde. Han viste ingen tegn på udmattelse og fortsatte roligt længere ud i vandet så vandet nu var nået til undersiden af hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:18

Hun grinede sødt og nussed ham vider i nakken "Er du sikker, jeg er jo farlig i sengen" drillede hun med et frækt smil og et lille´sødt grin kom fra hende, "Og min evne er farlig" hun smilede stadig frækt til ham og nussede ham vider i nakken, hun kyssede hans ører dybt og ned på hans kind, hun mærkede vandet og smilede stort men stadig frækt ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:26

Marcus kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde og stoppede med at gå da vandet nåede hende næsten over lårende og han holde hende stadig oppe med hænderne og var stadig ikke udmattet. Han løftede det ene øjenbryn og smilte svagt, " dig farlig i sengen.. det tror jeg nu ikke" drillede han og grinte lidt igen. Han nød hendes nussen og tænkt lidt igen, " men din evne er måske lidt farlig.. måske" drillede han igen og smilte skævt. Marcus elskede hendes kys på sit øre og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 19:55

Hun grinede lidt, "Det ville jeg være sikker på vis jeg var dig...Jeg kan jo holde forevigt og i flere timer..så det kunne godt gå hen og blive farligt" hun smilede til ham og kyssede ham hurtigt men ømt på munden og ssmilede så til ham, hun pegede ned i vandet og varmede vandet op med en ild stråle stålen var stor så vandet rundt om dem var okay varmt,"Se lidt farlig er den" hun fugtede sin under læbe.. hun så først nu at hendes trøje var gemmensigtig, "Ups" sagde hun med et smil men trak så på skulderne og kiggede 10 sekunder mere på sin over krop men kiggede så på ham, "Du kan vel lide det, så det gør vel ikke dig noget"Drillede hun imens hun smilede frækt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:25

Marcus løftede det ene øjenbryn og smilte skævt over de hun sagde, han nåede lige at svare hende inden hendes ømme kys, " jeg ville slet ikke lade dig være under vandet så længe, jeg ville have hevet dig op efter bare 10 min" drillede han og smilte skævt igen og kyssede ømt igen, selvom kysset var hurtigt. Marcus så kort ned i vandet da han mærkede at det blev lidt varmere omkring dem, og så derefter på hende igen da hun talte. Han trak lidt på den ene skulder og smilte igen, " det kan jeg nok leve med" drillede han og lod stadig smilet sidde på hans læber. Marcus grinte lidt af hende igen, da hun fandt ud af at hendes bluse var gennemsigtig og lagde hovedet lidt på skrå, " hvorfor er du så fræk lige pludselig?" spurgte han og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:32

Hun smilede til ham og tænkte lidt, "Hmm.. det er jeg vel bare" hun kiggede på ham og smilede stadig,"Men godt du kan leve med det" hun smilede stort , varmt og sødt til ham, og nussede ham vider i nakken, "Hmm kun 10 minutter" drillede hun og så tænktene på ham, "Hvad så med i sengen der kan jeg holde forevigt, havd vil du så gører" hun smilede drillene til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:51

Marcus tænkte meget grundigt over det hun sagde og smilte så skævt, han elskede når hun var fræk og nød hendes nussen i sin nakke. Han begyndte at tage hende lidt på numsen med begge hænder og lagde hovedet lidt på skrå igen, "hmm.. rigtig godt spørgsmål, den må jeg tænke lidt over" drillede han smilende og grinte så lidt bagefter. Marcus betragtede hende imens hun han på ham, han havde skam ikke noget imod det og smilte stadig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:58

Haylede grinede frækt og lavt da han sagde han "den må jeg lige tænke over", hun nød meget at han tog hende på røven, og lagde læberne imod hans øre rog hviskede med en fræk tone "Jeg er vist ikke den eneste der er fræk" , hun smilede og trak hovedet væk fra hans ører hun forsatte sin nussen i hans nakke og nød det her øjeblik meget, "Men hvad vil du gører?.. jeg er din kvinede og flaskken peger på dig, og jeg sprede med glæde min ben for dig, imes du kysser min hals" hvikede hun frækt i hans ører hun var ved og flække af grin, men hun holdte det tilbage fordi hun ville tænde ham, og hviskede frækt vider" det er hele min krop du må få, jeg skal nok lade værer med og brænde dig af, du må gerne spænde mig fast med håndjern, imens jeg ligger i sexed undertøj, hvis du tager mig så jeg kravler op af vægen, og du sætter min røv på dig, skal jeg nok bevæg den " hun slikkede hans ører flip og hviskede så "Vi kan også kører hele natten Safir er ikk hjemme, du kan gører det hårdt og jeg kan stønne højt" Hun hviskede kun frækt og hun vidste ikke hvorfor hun var så fræk lige nu, men den gamle Hayley var bare lidt tilbage lige nu, " Og jeg vil med glæde stritte med min budi, For jeg ser noget jeg kan li" hun prikkede ham på brysted og hentød til hun så noget hun kunne og det var ham, "Selvom om jeg er sammen med mine veninder sidder du stadg i mine tænker, Jeg bider dig blidt i øret og slikker dig ned af halsen" hun bed ham blidt i øret og slikkede ham ned af halsen og lagde så munden på hans øre igen, "Så er det bare om det er et nej fra dig af..Men det tror jeg næppe på, for jeg har tænkt mig og tænde dig, dreje dig og vende dig, " Det var det sidte hun hviskede frækt i hans ører men hun lod læbberne lig på hans øre rog glædet sig rigtig meget til og se hvad han ville gøre, hun nussede ham nu op og ned af brysted med den hånd hun havde lagt på hans bryst, og den anden nussede ham ned af nakken under trøjen og ned af ryggen ..!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 03:35

Marcus var helt målløs lige nu, han viste ærlig talt ikke hvad han skulle svare på alt det hun sagde, for han kunne ikke tænke på noget svar som var ligeså frækt som hendes, men det betød ikke at det ikke tændte ham. Han nød hendes kys, hendes hvisken og hendes nussen på ham. Han åbnede dog kort munden for at sige noget, men der kom ikke noget, man kunne bare høre at han trak vejret ikke andet. "Hmm..." mumlede han bare til sidst da han ikke kunne finde på et bedre svar og grinte lidt da han fandt det ret tamt at han ikke engang kunne finde ud af at svare. Men han forstillede sig dog hende i frækt undertøj og i håndjern så han kunne gøre som han ville med hende, han smilte skævt over det og fortsatte sin nussen på hendes baller og bed sig tænkende i læben, da han slet ikke kunne svare på det lige nu, men han ville rigtig gerne. Han kunne bare ikke finde ud af at formullere sig med ord lige nu, hun havde fået ham til at sluge sin egen tunge, sådan lød der i hvertfald et ordsprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 03:41

Hayley grined elidt da han var helt tavs, hun håbede dog hun satdig havde tændt ham, "Og hvis du går hjem med mig i dine arme nu, så ligger det sexede undertøj allrede inde i skabet, håndjerne ligger der skam også" hviskede hun frækt, hun slikkede ham på ører spidsen, "Så kan du gører lige hvad du vil med" hun hviskede stadig frækt, hun kunne godt lide hun havde gjort ham så tavs, hun nussede ham vider og nød meget hans nussen, hun trak munden væk fra hans ører og kiggede på ham og smilede, "Så er det bare hvad du vil" hviskede hun, hun kyssede ham hurtigt men blidt på munden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 03:52

Marcus grinte lidt, han synes også at det var ret komisk at hun kunne have gjort ham så stille og tavs lige pludselig, men fik så tungen tilbage da han hørte det næste hun sagde. Han bakkede få skridt og smilte skævt, "hmm.. jeg vil da ikke lade sådan en chance gå fra mig, du fortjener at blive straffet, når nu du havde gjort mig tavs og alt det" drillede han og vendte sig om og begyndte at gå tilbage mod breden igen, " hvor lang tid har du lige haft de ting liggende i skabet?" spurgte han nysgerrigt og kom til at grine lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 02:03

gsgs
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup   Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm... Betragter stedet for mit kommende bryllup
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Såå rundforvirret over stedet -Sam
» Betragter de andre skabninger i verden . . .
» Bryllup (Arthur, Ziga, Melodenia, (Abaddon))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: