Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Indkøb(Johnny)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 14 Maj 2012, 06:20

Tid:: 16:34
Sted Benjamin centre.
Dato og årstal 13 Maj 2012.
Omgivelser alle mulige mennesker.
Vejr højst solskind så længe det nu varer.


Smile var ikke til at tørre af igen, Aurielle var glad virkelig glad. For en gang skyld havde hun fået lov til at komme uden for La Sunisha, selv om hendes far ikke havde været så glad for det igen hun var jo fars prinsesse, hvad skulle han ikke gøre uden sin egen lille datter? Men det tog Aurielle sig ikke af hun skulle jo lærer at klare sig selv ude i den store vilde verden, der for havde hun valgt som det første at tage til et indkøbs centre. Nu gik hun på den etage hvor de dyre restauranter var. Dog var hun ikke sulten selv om hun sagtens kunne trænge til at sidde ned, hun standsede op efter noget tid. Hvad skulle hun give sig til nu? Hun havde fået købt en masse nyt tøj, hvilket hendes garderobe trængte gevaldigt til. Hun kunne vel altid gå hen og snakke med nogle? Også igen hun måtte ikke snakke med fremmede, hun sukkede frustreret over det. Hun ville gerne have noget at lave, også igen hver gang hun prøvede på at finde ud af noget hun kunne lave mistede hun lysten til det. Men det var nu noget hun havde lyst til, hun kunne jo gå ind og shoppe igen? Pengen pungen var jo stadig fyldt med penge, dem kunne hun jo bare bruge. Der gik noget tid inden hun kom ud af endnu en butik, dog havde hun en lille pose med sig. Hun vadede hen med en bænk som stod mellem nogle putte planter. "Nå det var da sjovt" mumlede hun hvor efter hun strakte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 14 Maj 2012, 07:22

Johnny anede virkelig ikke hvad han dog lavede i centeret også endda på en søndag. Måske trængte han bare til at lave noget andet, end at gå og drikke hele weekenden igennem, når han ikke arbejde. Selvom det lød som en god ide i hans hoved at drikke sig stiv, når man nu alligevel skulle op og arbejde på en sag i morgen. Han arbejdede bedst på tømmermænd, han viste ikke hvorfor, men måske var det fordi han koncentrerede sig mest omkring sit hoved når han havde tømmermænd, så han bedre kunne tænke tingende igennem. Det lød måske lidt underlig, men det virkede altid for ham, indtil videre. Han var nød til at holde op med at drikke dagen før han skulle arbejde, selvom dæmon blodet i hans krop, gjorde det svært at modstå nogle gange. Han burde måske finde sig en anden hobby, eller begynde at få nogle flere venner, som godt gad hænge ud sammen med ham, uden at man behøvede at drikke, så kunne det da være at han fik mindre og mindre lyst til det. Johnny var helt slugt i sine tanker, imens han gik hen af gulvet, så han kom til at gå ind i en lidt ældre dame, så hun tabte sin taske. Johnny undskyldte mange gange og samlede hendes taske op og gav den til hende. Damen sagde at det ikke gjorde noget, han skulle bare passe på til en anden gang og til slut sagde hun at han måtte have en god dag. En god dag? Johnny sukkede diskret, da damen var gået og blev kort stående. Han var faktisk ret træt, han havde heller ikke siddet så meget ned denne her weekend. Så lidt længere henne, så han en bænk, men en rødhåret pige sad på halvdelen af den. Han lagde hovedet lidt på skrå, men gik så roligt hen og satte sig ved siden af den rødhårede pige. Han lænede sig tilbage og lænede begge sine arme op på ryglænet og sukkede tilfreds ud. Endelig kunne han hvile sig lidt, han lukkede kort øjnene og trak vejret ret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 14 Maj 2012, 07:30

Aurielles tanker havde ikke lige frem været der hvor hun ville have dem til at være, hun betragtede let dem som gik frem og tilbage foran bænken. Egentligt var det jo spændende at betragte alle de andre mennesker, eksempelvis havde hun tidligere set en lille dreng vræle op til sin mor fordi han havde tabt sin is ned på det fine gulv selv om det nu var beskidt. Poserne med tøj havde hun stille inde under bænken mest for at poserne ikke skulle blive taget af folk som kom foran hendes syn felt selv om hun ikke regnede, med at poserne også kunne tages bag fra. Hun lagde hurtig mærke til, da en fremmede satte sig ned på den sidste halvdel af bænken. Nu kunne der ikke lige frem sidde flere på den, hun betragtede let manden i øjenkrogende men drejede sit hoved af og til så hun kunne se ham tidligere. Men hun kiggede med det samme, hun havde lært at det var uhøflig at stirre på folk uanset om det var nogle man kendte eller ikke gjorde. Hun lagde mærke til et suk som kom fra manden, hvilket fik hende til at dreje hovedet en ekstra gang. "Haft en hård dag?" Fik hun spurgt ham om, normalt ville hun ikke snakke med fremmede, men ham her så lige godt ensom ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 14 Maj 2012, 19:20

Johnny sad lidt i sine egne tanker igen, imens han lænede sig tilbage i bænken. Det var dejlig afslappende og nærmest forfriskende. Der var ikke så indelukket i Centeret, som man skulle tro, når der nogle gange var ret mange mennesker. Johnny kunne sagtens leve med at have så mange mennesker omkring sig, de skulle selvf bare ikke hænge på ham. Det havde han nemlig prøvet før, hvor han blev overgramset af nogle piger, som synes han var lækker, men tilgengæld syntes han ikke at de var lækre. Johnny lagde dog ikke mærke til, at den rådhårede pige ved siden af ham, kiggede på ham. Og hvis han havde opdaget det, ville han nok heller ikke have taget det så tungt. Han viste godt at han ikke var særlig grim, men han så skam heller ikke perfekt ud. Der var ingen der kunne se perfekte ud, han synes ikke engang at vampyrer kunne se perfekte ud, men det var måske bare ham, som havde dårlig smag? Det kunne han ikke vide noget om. Dog overraskede det ham lidt, da han lige pludselig hørte en kvindelig stemme snakke til ham, han rettede hovedet op og drejede sit blik hen på den rødhåret kvinde. Han lagde hovedet lidt på skrå og trak på den ene skulder. "Alle mine dage er hårde, nogen er bare hårdere end andre. Men det er jo noget man må lære at leve med, ikke sandt?" spurgte han og løftede det ene øjenbryn, imens et svagt smil dukkede frem på hans læber. Han så faktisk en anelse charmerende ud sådan der, men det var skam ikke meningen. Fordi hun så noget yngre ud end ham, så han ville ikke prøve på noget, som hvis det havde været en der var 2-3 år ældre end hende. Han havde stadig sine arme på ryglænet og sine ben over kors, for det lige den mest behagelige stilling han kunne tænke over at sidde i lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeTirs 15 Maj 2012, 05:54

Hun lyttede roligt med til det den fremmede mand som var begyndt at svare på det hun havde spurgt ham om, hun betragtede ham tavs dog kiggede hun stadig på ham selv om han nu også var tavs. "Tjah alle har jo hårde dage af og til" sagde hun efter en lang tænke pause hvor hun blot havde stirre ud i luften. Hun havde betragtet en butiks gennemsigtige glas rude, hun kunne se alle de mennesker der var der inde. Men efter som minutterne sled sig afsted, kom folk ind og ud af butikken. Hun lod en hånd glide igennem sit ildrøde hår, mens hun smilede for sig selv. Hun kunne svagt skimte sit eget spejlbillede i glasruden, måske var det hendes hårfarve hun lagde mest mærke til. Hun drejede hovedet kort, så hun endnu en gang kunne kigge på ham, han så tydeligvis ud til at langt ældre end hende selv dog ikke tudse gammel. Måske 21 eller sådan noget, hun var ikke lige frem typen som kunne gætte folks aldre. Hvilket nogle gange kunne have kommet hende til gode. "Mit navn er Aurielle, Aurielle Elphee" valgte hun til sidst at præsentere sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeOns 16 Maj 2012, 20:18

Johnny kiggede tænkende på hende, imens at han ventede på et svar på det han havde sagt til hende. Han løftede det ene øjenbryn lidt, da hun svarede ham efter 5 min og bed sig lidt i læben. Hun havde selvf ret i det hun sagde, men nogen havde hårdere dage end andre og han var nok en af dem. Fordi han skulle også samtidig holde på sin hemmelighed om at han ikke var 100% menneske, han var kun 50%. Så det tog lidt af hans kræfter, fordi han kunne jo heller ikke vise hans dæmon side på arbejdet, når den skyldige irriterede ham. Fordi han kunne ikke flippe ud på arbejdet, fordi så ville han nok smadre det hele. Han tog sit blik væk fra den rødhårede kvinde og smilte lidt for sig selv. "Det kan du selvf have ret i" sagde han ud i det blå og fugtede sin underlæbe. Han lod sit blik glide rundt på de forskellige mennesker, som gik forbi dem. Dog vågnede han lidt op fra sin egen verden, da kvinden snakkede til ham igen. Han blev lidt overrasket at hun så hurtigt sagde sit navn til en fremmed, men det var vel også ret modigt, og det kunne han godt lide. Han rakte sin hånd frem og smilte venligt til hende, med en lille glød i øjet. "Hyggeligt at møde dig Aurielle.. Jeg hedder Johnny Nayer" præsenterede han sig og klemte hendes hånd roligt og forsigtigt, da hun endelig tog hans hånd og gav så lidt efter slip på den igen. Han lænede sig tilbage på bænken igen og betragtede den unge kvinde. "Hvad laver du så i centeret på en søndag?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 21 Maj 2012, 05:59

Hun betragtede ham let med et smil på læben, han virkede nu flink nok selv om han stadig så ud til at være helt udkørt. Hun pillede kort ved en af hendes hår totter, mens hun betragtede ham. Dog kiggede hun nogle gange rundt omkring, hendes blik vente dog tilbage da Johnny præsenterede sig og gav hånd. Hvilket hun jo modvilligt gjorde, selv om hun var typen som ikke kunne lide at give hånd. Men hun gjorde det, hun strakte let sine fingre mens hun kigged på ham. Hun smilede da han spurgte hende om hvad hun lavede her, også på en søndag. "Tjah hele mit liv har mine forældre været overbeskyttende fjolser, har aldrig forladt La Sunisha men nu gav de mig endelig tillid til at jeg måtte prøve, så jeg tænkte hvorfor ikke tage ud at shoppe? Det var noget min mor altid gjorde, det er dejligt endelig at gøre det selv. At få lov til at komme andre steder end den lejlighed mine forælder bor i, dog bor jeg ved siden af i min egen" sagde hun og kiggede på ham. "Had med dig selv Johnny? Hvad laver du i indkøbs centeret en søndag?" Hun kiggede længe på ham, mens hun roligt ventede på at han ville besvare hende spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitimeMan 21 Maj 2012, 21:16

Johnny løftede det ene øjenbryn lidt, da hun begyndte at svare ham på sit spørgsmål. Han blev lidt overrasket over at hun var så ligefrem, at hun ikke løj og sagde at hun kedede sig og ville have noget at lave. Men ligefrem sidde og sige at hendes forældre havde givet hende lov, efter at have været så overbeskyttende i den tid. Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt over det, ret sejt af hende alligevel, dog var han ikke selv så vild med at shoppe, han købte kun ting, når han virkelig manglede det. Men han kunne sagtens overgive sig, hvis han fik en kæreste, som gerne ville have at han tog med ud i byen, det var vel også lidt mere spændende end at sidde derhjemme og stirre ind i fjernsynet eller ud i luften. Han tog kort blikket væk fra Aurielle og rystede lidt på hovedet. "Man kan skam godt høre at forældre aldrig er ens. Men det er sikkert fordi at dine forældre er bange for at der sker deres kønne datter noget" sagde han og tog sit blik tilbage på hende, imens han smilte venligt, men svagt. Han var ikke ude på noget, han synes bare at kvinder fortjente at få fortalt noget sødt engang imellem. Han trak dog lidt på den ene skulder, da hun spurgte hvad han lavede og tog sit blik væk igen. "Hmm.. Ved jeg faktisk ikke, jeg overvejede lidt at gå hjem. Men så blev jeg lidt træt og besluttede mig for at sætte mig ned i 5 min. Men jeg kunne sikkert godt finde på at købe noget lækkert og hygge mig derhjemme i aften" sagde han og smilte lidt for sig selv. Johnny kunne godt have en sød tand, men det var slet ikke noget som man kunne se på ham. Han var hverken tyk, eller havde uren hud. Han så måske lidt for perfekt ud, men han havde skam fejl, ligesom alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indkøb(Johnny) Empty
IndlægEmne: Sv: Indkøb(Johnny)   Indkøb(Johnny) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indkøb(Johnny)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: