Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nosferato

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:35

"Jeg har aldrig mødt...men hørt om ham" han tog hånden væk fra hagen og så bare roligt på Vampyren hunnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:43

Lucy nikkede kort, og tænkte lidt tilbage på den aften hun havde mødt Aubrey.. "På nogle punkter, er I meget li hinanden." sagde hun så, og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:45

Han løftede det ene øjenbryn og gik roligt hen til hende, "PÅ hvilken" sadge han imens nogen glimt kom ind i hans metalliske grå øjne-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:52

"I er begge underholdende at konversere med." svarede hun med en skjult latter i stemmen. HUn smilede tilfreds, og mente det godt. Hun synes nemlig både godt om Demetri, og om Aubrey.. Til trods for den lille misforståelse der var opstået mellem hende og Aubrey..

//Skal spise.. Kommer igen bagefter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:58

Han nikkede, "De fleste ville ikke sige det" han begyndte at gå igen og kiggede så bare kort på Lucinia og derefter gik han forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 17:46

"Hvorfor ikke det?" spurgte hun lettere undrende, og gik med ham. Hun mente ikke at der var nogen grund til at blive stående som et dumt lam, når man blot kunne følge med selvskabet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 22:19

"De fleste er ikke ligefrem glade for min tilstedeværelse da jeg ikke opføre mig sådan her" han lod en hånd køre ned af sit ansigt, og tog derefter begge hænder i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 21:59

"Men De opfører Dem sådan overfor mig.. Hvorfor hvis De ikke er sådan overfor andre?" spurgte hun nysgerrigt og plukkede et vissent blad i stykkeer og stumper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:09

"Fordi der ikke er noget specailt ved mange af de andre eller der er ikke rigtig noget der intressere mig hos dem..." svarede han ikke videre forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 20:42

"Hm... Der kan man bare se." sagde hun for sig selv, og lyste op i et smil igen. Hun smilede meget, ingen tvivl, men det var faktisk sjællent at hun virkelig mente sine smil.. Det var bare en standart..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:50

"Men det kan være ligemeget" han lyste selv op i et smil, men det var svagt og meget lille.
Han havde en sang i hoved som han faktisk rigtig godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 18:13

Lucy lo svagt, men kommenterede ikke. Hun pillede lidt ved stoffet der nomalt sad foran hendes øjne, men som hun nu havde viklet om sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 08:47

Han stoppede lige op og kiggede sp rundt, "Jeg må gå" sagde han med en grum stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:59

"Jamen så viæ jeg ikke holde Dem tilbage, mister Demetri." svarede Lucy, og stoppede ikke op. Hvis Demetri alligevel skulle gå, så så hun ingen grund til at blive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:52

Han bukkede og forvandlede sig så til en gråsprurv og fløj ind i mørket.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nosferato - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nosferato   Nosferato - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nosferato
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: