Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gensyn [procella]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 03:07

Dato: torsdag – 31-05-2012
Tid: 16.00
Årstid: forår
Vejr: Solen skinner
Sted: sheria by
Omgivelser: mennesker der shopper og er på vej hjem eller lige ankommet for at shoppe.
Påklædning: sorte hullede jeans en alt forstor hættetrøje hvor der står ” fuck the system” på maven af ham. Han har sorte all stars sko på og en cap ( for cap se profil billed)

Det var en gangske almindelige hverdag, adeon kede sig, han var ikke taget i skole, han gad ikke, de skulle have projekt ting ting idag så han havde valgt at blive væk, da hans plejeforældre havde valgt at tage hans mobil og computer fra ham fordi han ikke fulgte deres regler eller loven og bare gjorde hvad der passede ham, ja så var han ikke gammel nok til at have mobil og computer mente de. Men adeon var ligeglad for han havde en ekstra mobil på taletids kort han købt for de penge han fik af jack og juliet, til smøger, og til slik og andre ting han nu ville have, men de blev skam os brugt på hash og alkohol, han gik ind i den lokale lille koisk der lå i byens lange gade, og han købte 3 store øl, på sit falske id kort. Han kom ud fra koisken og mødte nogen venner han gik sammen med dem kort og drak sammen med dem, da han havde drukket alle 3 øl sagde han farvel til vennerne da de skulle over på skateobard banen og der gad adoen ikke tage hen lige nu for han havde ikke sit skateboard med det lå der hjemme og var gået i stykker. Han valgte at smide sig på en bænk da han ikke gad gå længere, han satte sig ved siden af en ung kvinde, og fandt en færdig lavet joint frem og slog en ordenlig bøvs, inden han tændte den og lænede sig tilbage. Og kiggede på den unge kvinde, og sagde ” kender jeg ikke dig, du ligner en jeg kendeR ” sagde han og smilede til hende. Han tog sin cap af og rystede lidt på hoved og rettede lidt på håret og lagde cappen på plads igen, hvor efter han spyttede på jorden og tog endnu en hvæs af jointen, han havde allerede røget 3 andre tidligere på dagen så skæv det kunne man vidst godt kalde ham, men han lignede ikke en der var skæv. Han havde os røget hash siden han var 13.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 03:23

Procella sænkede med et suk den avis hun havde lader som om hun havde læst i. En ting var at sidde og stirre halvvejs på det printede papir og holde øje med omgivelserne, en helt anden var at stirre stift ned på komplet ligegyldig tekst når man blev tiltalt. Hun var lettere overrasket over at Adeon faktisk kunne genkende hende midt i skyen af fjolletobak. Demonstrativt rykkede hun en balle længere væk fra ham og viftede let i luften med avisen.

"Aren't you supposed to be in school kid?"

Mumlede hun tørt, foldede avisen sammen, og modstod fristelsen til at smække ham én i nakken med den. Det var egentlig ikke fordi det havde været hendes mening at følge efter Adeon, hun havde bare lagt mærke til ham...og så var hun sådan en sucker at hun havde fundet på alle mulige undskyldninger for at drive rundt i periferien af hans fuldskab og skævhed.

Det mindede hende om at hun skulle have en alvorlig snak med den kioskejer. Sælge alkohol til mindreårige. Elevatorblikket på drengen ved hendes side fik hende til at fnyse lavmælt. Der var ingen mulighed i denne verden eller den næste, for at han kunne gå for en på 21. Men nogle gik mere op i penge end andres ve og vel. Ikke på hendes vagt.

"Do...you...mind....!"

Hvert ord blev stødt irritabelt frem, og hun fangede med præcision den krøllede joint mellem drengens læber, og hev den til sig med et lille ryk. Den blev skødesløst halvkastet på jorden hvor hendes læderstøvle tværrede den ud til en alt for tidlig død på fliserne.

Procella var iklædt kvalitetscowboybukser. Enormt tyk deninstof, der kunne holde til lidt af hvert. De sad tæt til hendes krop. Skjult for andre, var et par kiler af tyk elastik syet ind som kiler langs inderlårene. Bevægelighed var et must. Hendes læderstøvler, de var en del af hende, næsten som en del af hendes personlighed. Hun fandt for en gangs skyld okay ind i mængden. En enonym sort t-shirt, under en let blaser. Og et par solbriller. Solbrillerne gjorde hele forskellen med at skjule hendes særprægethed. Hun lignede enhver anden der sad en stille stund på en bænk og læste avis. Bortset fra at hun ikke længere læste. Det lange mørke hår lå løst ned af hendes ryg, bortset fra det i siderne der var trukket let bort fra hendes ansigt, så den friske vind - der endnu vidnende om at sommeren ikke helt var kommet til Canada - ikke blæste det i hendes ansigt.

Procella så i skjul af solbrillerne på jointen og tilbage på Adeon. Hvis man havde kunne se hendes øjne havde hun siddet og skulet surt af ham. Hendes kropssprog lod vide hun ikke var helt glad for verden.

"Thanks for not poisoning me. That's very considerate of you"

Smilede hun, lidt for sukkersødt til at nogen kunne købe dem. Åh hvor var det fristende bare at smække ham en dumflad med avisen! Af sig selv begyndte hendes hænder let at rulle papiret rundt, og rundt og rundt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 03:41

Adoen så på hende og genkendte hende nu med det sammen, da han havde hørt stemmen og set ordenligt på hende ” jo det burde jeg vel nok, men har alligevel fri lige om lidt ” sagde han og så på hende og smilede flabet til hende. Han vidste godt at han faktisk nok stod i stor gæld til hende, efter som hun havde reddet hans røv ja ved ikke hvor mange gange efter hånden. ” ja jeg husker dig nu” sagde han og så på hende og smilede og rakte tunge for sjov.

Nej det kunne godt være at han ikke lignede en på 21 men hans falske id havde aldrig nogen sinde failet på nogen måde, han kunne komme ind alle steder eller der var lige et sted hvor han var blevet bortvist fra fordi han havde siddet og røget ind pind inde i et hjørne af stedet.
Da hun tog hans joint lige inden han skulle til at tage et hiv af den han stivnede og sad bare et kort øje blik og stirrede ned på sin hånd hvor jointen for et split sekund lige havde været. Han vendte hoved på hende og så på hende med et koldt blik og så ned på hendes fod og den kvaste joint, ” DAMN SHIT MAIN, hvad skulle det til for du skyller mig en ny ” sagde han truende og så truende på hende, var der en ting han ikke kunne tåle så var det at folk tog hans joint og alkohol, han var mere eller mindre afhæning af begge dele, men inderst inde ville han gerne stoppe med det og blive en normal dreng men han kunne ikke og han kunne faktisk på en måde godt lide den facade han gennem årerene havde bygget op.

Efter som hun havde taget den eneste joint han havde på sig, eller han havde hash på sig men gad ikke side og lave en ny når hun var ved siden af ham for hun ville sikkert bare tage det fra ham. Han tog en pakke smøger frem og skulle til at tænde en smøg da hun talte igen ” årh lad være med at pive det er bare lidt røg ” sagde han og tændte en smøg og tog en hiv og pustede med vilje røgen ind i hoved på procella
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 03:52

"impressive. That means you actually have some brain left to fry"

Konstaterede hun tørt og lød faktisk på ingen måde imponeret. Et øjenbryn hævede sig over kanten på solbrillen i højre side. Ja hvis han råbte lidt højere så skulle folk da nok blive opmærksomme på at han var skide fuld og på rulleskøjter og sad og røg fjolletobak i offentlighed.

"Really? I owe you? So let's calculate what you owe me shall we? In meals. Gas. Maintenance of car. Oh how about lying to your teachers, paying of your dear old daddy, or how about you just shut up before I hurt you?"

Den sammenrullede avis klaskede halvhårdt mod Adeoens baghoved som tak for røgen.

"And smoking kills! Now give me one, you little wise-ass"

Hun burde ikke. Det vidste hun godt. Men vejret var dejligt. Hun ammede ikke længere. En smøg i solen på bænken...man skulle da være et skarn hvis man sagde nej til en lille hyggestund?

"Don't make me smack you again!"

Procella hævede sigende og truende avisen let for at lade drengen vide at hun ikke havde at problem med at knalde ham i hovedet med den igen hvis han ikke frivilligt gav hende en cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 04:08

Han så på hende og blev lidt stram i betrækket og sagde ” JA jeg har faktisk en hjerne” sagde han og så på hende og skubbede lige til hendes skulder og smilede, det var ikke ondt mente på nogen måde men bare i sjov som hendes kommentar, kom om at han faktisk havde en hjerne.

Han så på hende da hun begyndte at tage om hvad han skyldte hende, han så på hende og sagde ” jeg ved ikke om du ved det men min far og mor er faktisk døde okay” sagde han hårdt til hende og så på hende med et koldt blik, hun skulle ikke tro at hun kunne komme her og spille smart over for ham. Han pustede sig lidt op mens han sad på bænken og så på hend, han mærkede hvordan den sammen rullede avis klaskede halvhårdt mod hans baghoved og den ramte pænt godt og det gjorde pænt ondt på ham, han bukkede sig forover og tog sig til baghoved og så på hende ” Heeey fuck you main ” sagde han og så på hende med et s urt blik, og rakte hende dog en smøg og lighter ,da han ikke ville have endnu et af sådan et slag, han tog sin taske af ryggen den var næsten tom der var en enkelt bog i hans taske og en flaske med rom og cola i, han tog tasken af og smed den på jorden de klaskede sammen da den var meget slidt og snart at udtjent sin sidste dagem en han ville ikke have en ny taske da den var god da den var lavet til at man kunne sætte et skateboard fast på den så man ikke skulle bære det i armene. Han tog flasken frem og tog en tår af den og rakte den til Procella og sagde ” skal du have noget rom og cola ?” sagde han og så på hende, da han så rundt og fik øje på politiet og skruede hurtigt låget på flasken og smed den i tasken inden politiet fik øje på ham og var på vej hen mod dem, Adeon blev nervøs og så på procella og sagde ” jeg har ikke gjort noget, please ike lad dem tage mig ” sagde han og så på procella, og sukkede ,da betjentene kom hen til dem og sagde goddag Adeon , Sagde den kvindelige bejtent, og adeon så op på hende og sagde davs davs, jegh ar altså ikke gjort noget idag så hvorfor kommer i hen til mig sagde han og så på dem, og den kvindelige bejtente så på ham og sagde ” nej det har du vel ikke, men vi har vel lov lige at tjekke at du ikke sidder og genere den her unge kvindE ” sagde hun og så på ham- ” jeg kender faktisk den her kvinde, det er Paulina sagde han og så surt på dem.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 04:36

Procella var lige ved at fyre en knytnæve afsted mod Adeons lår. Vodka? ikke bare var han mindreårig, han var også ude i dagslys, og ikke pisse hemmelig omkring det!

"Stop being such a little bitch. He might be drunk but he is kinda your dad anyway. You have a warm bed to go home to. Even though you are stealing from him. Don't even try to tell me you got money for this on your own.."

Procella fik tændt sin smøg og pustede røg ned over gløden så den flammede let op. Hun udstødte en lille strubelyd af tilfredshed. Så skævede hun op, et kort øjeblik ikke helt med på hvad der skete. Så kørte hjulene i overdrive.

Hun rejste sig roligt fra bænken, og sørgede for at placere sin støvle oven på den maste joint så den ikke var til at se. Procella kunne være fantastisk køn og charmerende når hun ville - og hun ville lige nu. Fra surmulende truende jæger, til køn ung kvinde der smilede bredt til betjentene. Hvis man ikke havde været der, havde man ikke troet på forvandlingen. Med smøgen i hånden duppede hun let til solbrillerne for at sikre sig at de sad hvor de skulle.

"Officers! Oh he is no trouble at all. Paulina, Paulina Jensen. I was actually asking for direction to the harbour, the paper said something about a popular beach on a island, and Dave-...Ade..."

Procella tøvede som var hun ikke helt klar over navnet og lige skulle huske

"Adeon! Gave me directions! See I'm here with a cousin. A real wildchild. Young girls you know? And this fine young man actually help out. He even helped me get alcohol from her! Do you know there is shops here selling alcohol and cigs to minors? I was very choked! Look!"

Procella holdt sig mellem politiet og Adeoen så de ikke kunne lugte spritten på ham. Til gengæld snuppede hun ned i tasken og flåede colaflasken frem. Hun skruede proppen af og holdt den frem mod den kvindlige betjent der syntes mest interesseret i at få nærkontakt med Ade.

"Smell this. This is vodka! VODKA! She is only 14! That's just wrong! I mean...so wrong! Please! Could you help? I know she bought it over there, I promise I will take her right home when I find her!"

Der var en oprigtighed og uskyldighed over Procella og hendes kropssprog, da hun indigneret pegede mod den lille kælderkiosk en blok borte. Deflektion var vejen frem. Procella tog et hvæs af smøgen og gav den som oprigtig bekymret og nervøs borger der skulle have noget at beskæftige sine hænder med. Hun tog et skridt baglæns på sine høje hæle og fingerede en let snublen. Hendes hånd med vodka-cola røg op i luften. Det lykkedes hende at trampe Adeon hårdt over foden for at forhindre ham i protest, samtidig med at hun sendte en byge af klistret sirup-alkohol ud over sine bukser og hans bluse - fordi han stadig sad ned. Hvis den kvindlige betjent kom for tæt på, håbede Procella at hun ville tage stanken af alkohol som værende på deres tøj og ikke fra knægtens ånde.

"OH MY GOD! I'M SO SORRY!!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 04:50

Adeon så på hende og sagde ” jeg stjæler ike jack og juliet giver mig selv penge til smøger og slik og sådan noget ” sagde han bare og så på hende og røg sin smøg færdig.

Han så på hende og og smilede og var virkelig tak nemmlige over for hvad hun gjorde for at hjælp adeon sådan at han ikke kom ud i noget problemer med dem, og politiet var tydeligt vis forholdvis ligeglad med hvad paulina sagde, men de gjorde ikke rigtigt andet end at lytte til hvad hun sagde og nikkede og den kvindelig bejtent så på hendeo g sagde ” fint fint, sagde hun og skrev ned på en lille blog og kiggede hen mod klæderkiosken ” vi skal nok ordne det tak for det sagde hun og da paulina væltede og trådte adoen over foden og hældte sprutten ud over ham skreg han og rejste sig og ømmede sin fod ” FUCCK Min food main” sagde han og kom lidt for tæt på den anden betjente der kunne lugte alokholen og han så mistroisk på dem og sagde ” smut med jer her fra i skal ikke være her mere idag ssagde den mandelige bejtent og adeon kiggede på paulina og sagde ” kom vi skrider” sagde han og greb sin taske og hev paulina afsted for at de kunne komme væk.


han slæbte hende afsted i noget tid, til de kom ned i den anden ende af byen hvor den lille park lå, han hev hende med ind i parken og hen til en park hvor efter han slap hende og smed sig ned på bænken og tog en smøg frem og sagde " hvad skulle alt det shit der til for, main, kunne du ikke lade være med at lige frem at hælde det ud over mig mit tøj var rent da jeg tog det op imorges" sagde han og kiggede ned på sit våde tøj , og sin meget ømme fod " du skulle bare lige træde mig over foden er du klar over hvor ondt det egentligt gjorde" sagde han surt
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 05:10

Procella havde bare ladet sig hive med, efter at have deponeret flasken i den kvindlige betjents hånd. Hun slugte et meget selvtilfredst grin. Hun havde scoret sig et politiskilt og et sæt håndjern. Det skulle hun nok få en masse sjov ud af.

"I must be imagining stuff. You can't possibly be bitching again. Not after I saved your ass from the cops"

Svarede hun roligt og meget lidt imponeret af hans niveau af tøs. Procella forventede nærmest at se rottehalerne skyde frem og bulen i bukserne erstattes af indadvendte dele. Kæft hvor var han da en lille tudekælling lige nu.

Procella trådte op på bænken og satte sig på ryglænet så hendes fødder hvilede let mod siddeplanken. Hun sukkede kedsommeligt og rullede med øjnene.

"Boo fucking hoo. Grow some balls dude. Do you wonder why they give you money? You aren't worth their time. Your vagina is larger than mine for fucks sake. Give me a bloody break. Bitch. bitch bitch bitch bitch. Geeeh..."

Hun åbnede og lukkede den ene hånd som symbolik for jabbende talestrøm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 05:20

Han så på hende og lyttede til hvad hun sagde men han svarede hende ikke, han kiggede bare ned i jorden og vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre, han havde trang til at ryge en joint kunne mærke hvordan kan langsomt begyndte at ryste på hænderne og han tog sig til hoved og sagde ” tak fordi du redet min røv ” sagde han og så på hende og han rejste sig da han ikke længere kunne side stille han havde brug for at skjule sin trang til at ryge en fed lige nu, det var ikke særlig fedt men han var ved at tabe til lysten han fiskede en lille pose med hash op af lommen og og nogen joint papir han satte sig ned på bænken og sukkede og så på procella og sagde ” jeg er så langt ude og skide jeg kan ikke styre det længere ” sagde han og begyndte at smulre hashen ned i en lille mixer bakke som var lavet af pap. Da han havde gjort dette tog han en smøg og begyndte at riste den. Han havde virkelig brug for den her joint og ville ikke lade paulina tage den fra ham denne gang ” du kan lige vove på at tage den, har seriøst brug for det, jeg er så langt ud og skide main, sagde han trist og rystede på hænderne, det var tydeligt at han ikke kunne side sstille og koncentere s ig om at snakke og mixe samtidig, det endte med at han tabte det hele på jorden, og han rejste sig og råbte ” FUCCCK ” han tog hænderne op til hoved og blev sur på sig selv ” for helved ,det var det sidste jeg havde Adeon din spasser ” sagde han og så på det han havde tabt på jorden og op på paulina ” fuck ” sagde han og satte sig på bænken, han kunne tudel ige nu , hvis det ikke havde været fordi paulian var i nærheden .
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 05:31

Procella hvæste af ham

"Are you kidding? You just almost got arrested and now you are..."

Procella stoppede sig selv og skubbede sig ned på bænken med røven, så hun kunne nå jorden med støvlerne

"I'm not watching you killing yourself. You can fuck yourself. You seem to do that a lot. If you aren't even gonna try, then why should I? Bloody kids these days. You are so busy getting killed. Fine. Be my guest. WITHOUT me!"

Procella skridtede bort fra bænken, men nåede kun få skridt før hun vendte sig med et ryk igen

"Maybe jailtime would be good for ya. You know? Taking a little biker-cock up the ass for a cig. Yeah. You talk about getting fucked all the time. Maybe you want it? Do I look like your mother? I don't have a dick to fuck you, but I'm really tempted to bash your skull in. YOU are wasting my time! Bloody junkie!"

Procella spyttede i gruset ved siden af sine støvler, med eftertryk for at understrege sin pointe. Kæft hvor var folk latterligt sørgelige omkring hende. Hun kunne ikke tåle deres svaghed. Det gav hende knopper!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 05:46

han så på hende og sagde ” HEEY STOP” sagde han og rejste sig fra bænken og så på hende han var sur han gik helt hen til hende og tog fat i hendes arm og sagde ”jeg kan lide dig som min søster! Du må ikke efter lade mig , please vil du ikke nok hjælpe mig, jeg lover at jeg gør alt hvad jeg kan for at stoppe fra nu af!” sagde han og så på hende med bedende øjne og og et blik der sagde han mente det, han mente det faktisk, han ville stoppe ” jeg lover at stoppe med at og passe min skole hver dag og lave lektier , bare du vil hjælpe mig. Kommuen smider mig snart ud af min plejefamilie hvis jeg ikke bliver en normal dreng og jeg vil ikke væk der fra, please Paulina jeg beder dig ” sagde han og så på hende, med bedende øjne igen, men vidste ikke om det ville virke. ” jeg kender ingen andre der kan hjælp mig” sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 06:41

Procella flåede sin arm til sig og lignede mest af alt en der skulle til at flå hovedet verbalt af Adeoen. Det hun ville have sagt døde dog let i hendes hals og hendes øjne indsnævredes let.

I like you as my sister. Please don't leave me...

"Oh Crap..."

Fnøs Procella og rettede på sit tøj og børstede imagnære støvkorn af det med vrede bevægelser, imens hun viftede drengens hænder bort. Hun skævede ned af sig selv. Hun havde vodka-colablanding på bukserne. Irriteret flåede hun solbrillerne af og de rovdyrgyldne øjne skød lyn mod Ade.

"Do I look like someone who can help you?"

Snerrede hun, men et eller andet sted i bevidstheden var hun allerede begyndt at lege med hvad hun teknisk kunne gøre for ham - om noget.

"Dude! You are so frustrating! Normal? Look at you! Freaky hair, bloody metal in your face, drinking and doing drugs. Can you even pass the finals? Would it matter to go to that bloody school?"

Stik mod sine ord gik hun over til tasken og vendte bunden i vejret på den så indholdet væltede ud. Hvis han gemte på flere overraskelser kunne hun lige så godt få dem nu, så hun kunne skælde ham ud og få det overstået. Hvordan skulle hun holde ham ædru når hans "far" drak som et hul i jorden? Nå...den tid den sorg...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 04:02

adeon lod hende tage armen til sig og så bare på hende og smilede usikkert, det var ikke et rigtigt smil det var mere en usikkerhedd er smilede for ham ” sorry men sådan føler jeg altså ” sagde han og så på hende. Han så på hende og lod hende børste sit tøj af før han hørte hendes spørgsmål så han på hende og nikkede og sagde ” altså vil ikke sige du lige frem ligner en, no offencen men altså jeg troede du ville hjælpe mig, du har redet min røv så mange gange at jeg skylder dig så mange tjenester men vil bare gerne bede om en sidste tjeneste at hjælpe mig med at blive clean paulina, jeg beder dig ” sagde han med bedende øjne. Han så ned af sig selv da hun begyndste at kommentere på sit udseende, ” jeg har bare indrettet mig efter hvordan mine venner ser ud for at ligne dem, men kan jo ændre mig, jeg kan godt lide mit hår, elsket mit hår, og mine piercinger er bare for at se hård ud, jeg kan sagents pille dem ud hvis du syntes det ville blive pænere, men er altså ikek glad for at blive klippet så det kan du ikke lokke mig til. sagde han og så på hende, men da hun begyndte at tale om han skole og eksamen blev han usikker, og så på hende ” jeg kan hvis jeg kæmper hårdt, altså hvis jeg kan få hjælp så vil jeg gerne, er ikke så god i skolen, men vil gerne . jeg skal kunne bestå eksamen , selvom jeg har pjækket så meget som jeg har. Men vil kæmpe for det, ligesom jeg vil kæmpe for at blive clean” sagde han og så på hende. Han satte sig på bænken og kiggede ned på tingene der lå på jorden ” jeg elsker at lave projekt opgaver og sådan noget hvor man arbejder m ed hænderne og skal skrive om nogen bestemte ting ” sagde han og så på hende ” vi kan lave en deal? Du hjælper mig med at blive clean og jeg kæmper med alt det jeg er bagud i skolen og består eksamen sagde han og så på hende med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 06:57

Procella sukkede tungt og kørte en hånd gennem håret imens hun sad på hug ved tasken. Hun samlede kemibogen op og børstede noget grus af den før hun lagde den ned i tasken igen.

"I was looking for drugs or alcohol."

Sagde hun roligt, en smule mørkt, og lod penalhuset følge med ned i tasken. Hun børstede hænderne af mod hinanden og rettede sig imens hun rakte tasken tilbage mod Adeon igen. Hun havde givet ham nogle slag der ikke helt var retfærdige...

"Look. I don't care if you look like a cirkusfreak. Do whatever you want with your hair. and your face. You can wear all the metal in the world. But maybe you should think about your so-called friends. Your friends are doing drugs and drinking. Your...friends...are a part of your problem."

Procella satte sig ned på bænken ved siden af Adeoen og sad et par sekunder i tavshed før hun fortsatte.

"Would a true friend nurture your misery? Or would a true friend kick your ass till you get some sense in your head?"

Procella kneb øjnene let sammen. En aftale? Hun sugede luften langsomt ind gennem næsen og måtte minde sig om at det ikke var en dæmon hun sad overfor. Hun behøvede ikke smække ham en på hovedet eller le ham op i ansigtet. Aftaler betød noget andet for mennesker.

"A deal? I'll make this deal with you - you graduate AND get clean, and I in return wont turn your pretty ass over to the cops. Hows that? Look, I havent done this alot. I'm not a...people-person. But uhm...yeah...If you are ready to fight...I'll give it a go"

Hun trak let på skuldrende, som om det egentlig ikke betød en skid for hende om Adeoen sagde ja eller nej. Hun lod sig ikke mærke med at hun halvvejs holdt vejret og at hendes skuldermuskler stod og dirrede af anspændelse, afventende dn unge fyrs svar til hendes modtilbud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 07:28

Han så på hende og sagde ” ja du findet sku ikke noget stoffer eller alkohol i den taske mere, det slut ” sagde han og smilede til hende og tog i mod tasken og så på hende ” Tak søde ” sagde han og smilede sukkersødt til hende. Han mærkede hvordan abstignenserne begyndte langt som at komme frem han havde brug for en joint, han måtte finde en, NEJ han skulle ikke have en , han skulle stoppe, han knyttede begge hænder da han mærkede hvordan de langtsomt begyndte at ryste meget lidt det kunne ikke rigtigt ses på hans hænder, men han kunne mærke det.

Han så på hende da hun begyndte at snakke om at hun var ligeglad med hvordan han så ud, hvilket han faktisk var glad for men han besluttede sig alligevel for at han ville ændre sig han rejste sig fra bænken og han sine bukser op så de ikke længere sad nede på røven han tog sin kniv op af baglommen og rakte den til Paulina og sagde ” her tag den , jeg får ikke brug for den længere ” sagde han og så på hende. Da hun sagde det med hans venner nikkede , han vidste det jo godt, men det var bare sådan i hans venner kreds bakkede man ikke baglæns og droppede dem uden at få tæsk , han havde selv været med til at tæske en fyr der ikke ville være med i ”banden” længere han fik så mange tæsk aat han blev indlagt og to af hans venner var røget i ungdoms fængsel for grov vold, men de havde ingen beviser på at adeon havde været med til overfaldet. ” jeg har bare et problem, hvis jeg dropper de såkaldte venner, får jeg tæsk rigtig mange tæsk endda og muligvis stukket ned når jeg mindst venter det ” sagde han og så på hende og virkede ikke særlig glad for dette, men det forhindre mig ikke, jeg ikke bange for dem eller lidt er jeg, men jeg har tænkt mig at droppe dem, så må jeg bare tage i mod tæskende ” sagde han og så på hende.

Da hun satte sig ned ved siden af ham så han på hende og lyttede til hvad hun havde at sige hun havde ret, det vidste han ” jeg kan lige så godt sige det med det samme, de venner jeg har haft har ikke været rigtige venner, de er nogen svin og ligeglad med ens følelser de udnytter en hvis man udviser svaghed over for dem får man tæsk og jeg mener virkelig tæsk sagde han og så på hende og sukkede han tog cappen af og kørte hånden gennem håret og så rundt inden han spyttede på jorden. Hans hædner rystede stadigvæk og han begyndte at side uroligt, han prøvede virkelig at skjule han havde trang til at ryge hash. Han ville ikke være svag og slet ikke nu.

Adeon så på hende og tænkte det var tydeligt at han havde problemer med det da han i forvejen havde svært ved at koncentere sig, han lyttede til hvad hun sagde og sagde ” jeg gør det, jeg får min eksamen, og jeg bliver clean samtidig, og jeg vil kæmpe, det lover jeg dig lige meget hvad vil jeg fra nu af ikke røre en joint eller alkohol jeg rør kun smøger og intet andet og så vil jeg aldrig røre det igen, jeg vil ikke havne lige som mine forældre, ” sagde han og så på hende og rakte hende hånden for at bevise at han mente det, det var her paulina ville kunne se at hans hænder rystede, da han s hænder var begyndte at ryste langsomt mere og mere.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeLør 02 Jun 2012, 09:10

Procella havde et eller andet sted afskrevet Adoen som en piveskid. Håret...metallet i hans ansigt. Hun var ikke bedre end at hun som så mange andre var slave af hurtige fordomme. Hun langede ud efter Adeoen. Det var ikke engang bevidst da hun smækkede ham en soleklar lammer på skulderen. Hun gryntede halvt.

"If you ever call me sweet again..."

Brummede hun truende. Solbrillerne blev klappet sammen og lagt i brystlommen på jakken. Hun kunne godt li at han stadig kunne præstere at halvjoke selvom hun ikke ligefrem gav ham med fløjelshandsker. Procellas øjenbryn gled op i panden på hende da Adeon hev en springkniv frem og rakte hende den. Hun tog den med den ene hånd og så sig om. Der var faktisk ikke rigtigt nogen omkring dem...såee....

Procella fløjtede let og et spillende grin gled over de fyldige læber, så smilehullerne blev markeret svagt i hendes kinder - givende hende et meget mere gavtyveagtigt udtryk.

"fa-...uhm..gangbanger huh?"

Hun skulle lige dreje ordet korrekt i sit hoved. Det var yderst sjældent hun gjorde sig i den normale verdens problemer, så at kalde nogen for gangbanger og ikke fangbanger skulle hun faktisk tænke aktivt over. Hun håbede ikke han havde lagt mærke til den lille fortalelse. Hun var en lille smule ligeglad med at Ade åbenbart skulle have tæsk. Det var den slags der skete når man var en idiot. Hvis man ikke kunne klare lidt tæsk, så måtte man lade være med at lave ballade. Såre simpelt. Men Procella var også vokset op i livets skyggeside og set ting der havde gjort hende meget lidt menneskelig i sin psyke. Og moral....jo det havde hun da. Spørgsmålet var blot hvilken?

"Sooo...your friends will stab you? And you're giving me your knife? What kind of lame-ass strategy is that? They try to stab you, you stab first"

Procella vippede kniven åben med et vrid af håndledet. Hendes smil blev let anerkendende og hun sendte Adeon et kort blik der tydede på at hun kunne li hvad hun havde mellem hænderne. Bare for blærerøvseffektens skyld lod hun derpå klingen hvirle i luften, snoede den om sit håndled, flikkede den op i luften og greb den perfekt igen - givende vidende om at hun rent faktisk kendte sine våben.

Hun greb Adeons hånd og trykkede den - en anelse for hårdt - og trak ham ind til sig. Deres ansigter var uhyggeligt tæt på hinanden. Hun kunne tydeligt lugte både hash og alkohol i hans ånde og hun knurrede lavmælt af ham.

"Never give your knife away. It's your best friend. Just don't get caught by the cops. If you get attacked, you hit, and you run. Do the hamstring. If the muscle can't contract, they can't follow you. Give it a twist"

Procella skød kniven frem mod Adeons mave - men den var heldigvis foldet sammen - og vred rundt og gryntede svagt for at tilkendegive der var kraft bag.

"Just like that. If you weren't high as a kite, I would teach you to shoot them. Just put a bullet into their tiny little skulls. Boom. Then who is weak? But that one, you're gonna deal on your own. I'm not stabbing or shooting kids."

Procella slap Adeons hånd og smækkede kniven tilbage i hans håndflade med en bestemthed.

"But I have no problem teaching you how to use it right. Can you fight? Like fight for real? Or is it just streetfighting? Geeh kid...you really need a toothbrush. Your breath stinks..."

Procella rettede sig op og gned sin næse grundigt. Hun virrede let på hovedet og sendte Adeoen et let utilfredst blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 08:38

Adeon var ligeglad med om hun kaldte ham piveskid ud for hans udseende han kunne på en måde godt lide sit udseende og på en måde ja så gjorde han det jo kun for at være en del af gruppen med de andre fyre, der så lige så ledes ud, de havde alle sammen snakebite og sort hår og var alternative men selvom de var alternative var det ikke emo nej langt fra de var is kolde og hårde og havde ingen nåde med folk.

Han nåede ikke på nogen som helst måde at reagere før han fik en så kaldt direkte lammer, han skreg kort og pev lidt da det havde gjort utroligt ondt, hans arm var lammet i et lille stykke tid han så på hende og sagde koldt ” hvad fuck skulle det til for, - ja så må frøknen meget undskylde at jeg prøvede at være sød over for dig ” sagde han og så på hende mens han ømmede sin ømme skulder.

Adeon kunne altid finde på at halvjoke selv under de mest seriøse ting ,det var ikke altid han var lige god til at tage ting seriøst, sådan var han bare og det var der ikke noget at gøre noget ved, han kunne lide være sådan og nogen kunne lide at han var det, andre kunne ikke fordrage det men det kunne han ikke tage så tungt. Han så på hende og kørte en hånd gennem håret og viftede lidt med hoved så håret sad igen , han kunne dog ikke vide om det sad som det skulle da han intet spejl havde.

Han så på hende og så hvordan hendes ansigt blev da hun fik kniven, han smilede lidt og sagde ” Ja den er sej ikke, jeg er personligt selv ståjlet den” sagde han og følgte sig rigtigt stolt, over det og smilede rundt og så på hende da hun sagde gangbang, han havde været for stolt til at høre hende sprog fejl og smilede bare til hende og sagde ” jaaaa rigtigt Gangster G” sagde han og kastede et håndtegn til hende.

At hun var ligeglad med at han ville få tæsk kunne han ikke rigtigt se på hende og derfor vidste han ikke at hun var ligeglad. Han så på hende da hun sagde de ville stikke ham, ja det var rigtigt , men han vidste faktisk slet ikke hvorfor han havde valgt at give hende hans kniv, vel bare for at bevise at han ikke ville lave mere balladeo g ikke ville få brug for den, men da hun sagde at han skulle stikke først kunne han godt se at han havde brug for kniven ” ja vel kan jeg så få kniven igen” ? spurgte han og så på hende. Han kunne godt se hendes blik og smilede over det og sagde ” ja det en lækker kniv ikke ? , sagde han og smilede til hende ” jeg kan os godt lide den, det er den bedste jeg har haft ” sagde han og så på hende, han ville dog ikke fortælle hende at det faktisk os var den første kniv han havde haft og han havde haft den i lang tid men han passede bare på den så den stadigvæk var fin og pæn. . han så på hende med åben mund da hun lavede en tricks med kniven ” WOOOW” sagde han bare og stirrede på hende, han kunne slet ikke få nogen ord ud af munden.

Da hun greb adeons hånd en anelse for hårdt pev han lidt og lod sig trække ind til hende han så skræmt på hende og turde ikke flytte på sig da hun jo havde kniven i hånden og han vidste ikke hvad hun kunne finde på at gøre ved ham . han lyttede til hvad hun sagde og nikkede ” ja boss, det skal jegn ok, aldrig giv min kniv væk, stik altid først og løb” sagde han og så på hende ” jeg har forstået det ” sagde han og så på hende . da hun skyd kniven frem mod hans mave bukkede han sig frem over og mærkede kniven ramme hans mave, og blive vredet rundt, det var heldigt at den var foldet sammen , men selvom den var foldet sammen så blev han alligevel en smule nervøs og bange for Paulina.

Han lyttede til hende og nikkede og afbryd hende og sagde ” jeg har ikke tænkt mig på nogen som helst måde at dræbe nogen jeg såre kun, jeg vil ikke ende i fængsel for mord” sagde han og så hende ind i øjnene. Da hun slap hans hånd rykkede han sig lidt væk fra hende og lod hende give ham kniven tilbage, han så på den og lagde den tilbage i baglommen.

Han smilede til hende og så på hende og tog hånden op til munden ånden på den og lugtede til den og vrængede ansigt ” ja det har jeg . - du må meget gerne lære mig at bruge en knive rigtigt. Om jeg kæmpe ja det kan jeg men kun streetfight” sagde han og så på hende, og kiggede rundt.

” jeg er ret sulten ,giver du ikke noget mad og noget at drikke ” sagde han og så på hende og tog sin taske op fra jorden og gjorde tegn til at de skulle gå ” jeg har ikken ogen penge eller ville jeg gerne have givet ” sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitimeOns 13 Jun 2012, 01:35

"Ahem....Remember that one..."

Svarede Procella med det samme og hævede let spørgende det ene øjenbryn, selvom hun teknisk set ikke havde spurgt om noget. Hvordan pokker var Ade gået fra stik-og-løb til konklutionen mord?

Så rystede hun på hovedet og lo tørt, så kraftigt at hun faktisk halvgryntede da hun trak vejret igen.

"No! But I will take you home. You're high and drunk. I'm not gonna feed you. Make better choices. Then maybe I'll give you a cheeseburger. Or you could make your parents pay"

Hun slog en klo i nakken på ham og trak ham op, simpelten fordi hun ikke var sikker på om den meget løben rundt og sætten sig ned og rejsen sig op, ikke havde gjort ham usikker til bens. Hun slap med hånden milimeter fra hans krave for at vurdere om han kunne klare den uden hendes assistance.

"Hah, you know what? If you graduate, you can invite me to a home cooked meal. If you don't set yourself on fire"

Tillod hun ham nådigt og gav ham et venskabeligt, men lidt hårdt dunk i ryggen, hvorefter hun langsomt slendrede afsted så han kunne følge hende. Det var egentlig en super lækker dag.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gensyn  [procella] Empty
IndlægEmne: Sv: gensyn [procella]   gensyn  [procella] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gensyn [procella]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: