Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 why are you here (Hailey)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




why are you here (Hailey) Empty
IndlægEmne: why are you here (Hailey)   why are you here (Hailey) Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 07:24

S-Petronia Night club
T-22.00
Årstid-sommer
O-dansene mennesker og væsner
P-et smart jakkesæt men et morderne et
D-24/7-2012
V-halv lunt udenfor.

Laroy kom stille og roligt gående ind på denne her klub som hed The Reggie club eller sådan noget, men navnet på det var jo bare en detalje som der bare var og alt det, men det var jo ikke så tit laroy havde været på klub her på det seneste da han ikke havde været ude af sit hjem i den tid og alt det.
Men nu var det på tide at denne her dæmon kom ud og fik sig en omgang morskab ud af det hele og levede sit liv igen og det hele, så da han var kommet ind i klubben gik han op til bare og fik sig en drink og kiggede rundt på alle de mennesker der dansede og alt sådan noget halløj. Han smilte for sig selv og havde så fået øje på en der så godt ud i det tøj hun havde på og et hele og han øjne fulde hendes bevægelser og det hele.



Sidst rettet af Laroy Ons 25 Jul 2012, 07:32, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

why are you here (Hailey) Empty
IndlægEmne: Sv: why are you here (Hailey)   why are you here (Hailey) Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 07:26

(( http://deploratus.heavenforum.org/t7411-hvordan-man-laver-en-trad-pa-deploratus Trådstarter bedes lige starte sin tråd korrekt ud

Citat :
Vi vil lige slå et slag for at folk rent faktisk bruger den formular vi har lavet til trådstart, og afholder sig fra at korte det ned til få punkter, eller udelukkende forbogstav på selve ordet.

Det bliver besværligt at læse for dem det er vigtigt for, og er ved at blive en udvikling vi gerne vil have stoppet før den breder om sig.

På forhånd tak.

Mvh.
Team-Admin


Bid mærke i den understregede og fremhævede del af teksten))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




why are you here (Hailey) Empty
IndlægEmne: Sv: why are you here (Hailey)   why are you here (Hailey) Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 08:06

Hailey sad i sin mors bil på vej til Petronia night club, på bagsædet sad de to søskende og diskutterede, den ene rev den anden i håret, og skreg efter hinanden, det var et kaos!
Hailey betragtede hendes mors tårer der løb ned af kinderne, hun huskede diskutionen derhjemme mellem hendes mor og far, Hendes mor havde bestemt ikke lyst til at være hjemme, lige nu så hun planlagde at sove hos hendes søster, med de små!
Hailey kiggede op på sin mor, smilte svagt " Det skal nok gå det hele, han bliver god igen, det kan du være sikker på, og husk nu at sætte mig af på Petronia night club mor! " Sagde hun og smilte svagt, moren gengav smilet, mens tårene løb ned af kinderne, og svagt nikkede hun på hovedet.
Bilen blev placeret ude foran Petronia night club, og Hailey steg ud af bilen, og hang ind i bilen " Mor husk jeg elsker dig! " Sagde hun med den sødeste englestemme, og smækkede lidt efter døren i.
Hun tog lidt tunge skridt mod klubben, indtil hun åbnede klub døren og gik ind på klubben!
* Lad mig se om der er noget lækkert herinde idag, og måske bliver det lettere at finde noget, når jeg har drukket lidt? * Tænkte hun for sig selv, inden hun hurtigt befandt sig oppe i ved baren.
Hun lod vær med at kigge rundt, for hun ville helst ikke virke desperat, for desperate piger, kommer altid tomhendet ud af sådanne slags steder!
Bartenderen kom hen smilende " Kan jeg hjælpe dig med noget? " Sagde han, og sendte et blink på højre øje!
Jeg smilede tilbage " Hmm. Du kan lave mig en Pina Colata også er jeg tilfreds" sagde hun og gengav blinket, altså bare som en joke!
Hun trak nogle penge op fra sin taske og da bartenderen kom med drinken smilede hun og gav ham pengene.
Glasset blev trukket op til hendes læber, og hun sank en tår af drinken!

påklædning: Lårkort lyserød kjole!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

why are you here (Hailey) Empty
IndlægEmne: Sv: why are you here (Hailey)   why are you here (Hailey) Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 08:10

(( Jeg vil godt lige pointere at tråden teknisk set ikke kan lade sig gøre da Hailey er 17 og man først kan gå i byen når man er 21, da man ikke er myndig før - er der blevet taget højde for det? også i betragtning af at Hailey bor på det eneste der faktisk er en ø på Deploratus og skal ud med færge for at komme hjem?

*Er en smule forvirret over den manglende logik i tråden* ))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





why are you here (Hailey) Empty
IndlægEmne: Sv: why are you here (Hailey)   why are you here (Hailey) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
why are you here (Hailey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: