Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Party time //Laroy//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeFre 03 Aug 2012, 11:02

Dato: Lørdag, den 4 i 8
Tid: 23
Årstid: Sommer.
Vejr: Stjerneklart og trykkent
Sted: Welcare, Petronia night club
Omgivelser: Masser vis af mennesker, og musik
Påklædning: sort BH med en læder jakke ude over (lukket) og et par læder bukser og sorte Jimmy Choo sko



Cally sad oppe ved baren, og nød et glas whisky, selvom det var næsten umuligt da hun gerne ville ud, der var propfyldt, og musikken var højre end den plejede at være så man næsten ikke kunne høre sine ejne tanker.
Hun kæmpede sig ud om en stor flok unge fulde folk, som sad og skreg op om et eller andet, hun fandt et lidt mere roligt sted, et lille sofahjørne, hun lænte sig tilbage og begyndte at nippe til sit glas whisky.
Cally lænte hovedet tilbage og lukkede øjne og prøvede at lukke noget at støjen ud af sit hoved, normalt havde hun ikke noget imod højt musik, men i dag var dEt som om alt var vendt op og ned på hende, hun lukkede øjne og koncentrede sig, jo mere hun koncentrede sig jo mere dæmpede musikken sig og den var til at holde ud, hun tog en ordenlig slurk af sin whisky og stilte så glasset fra og lænte sig tilbage igen
//håber det er okay :) //


Sidst rettet af Cally Moon Søn 05 Aug 2012, 06:00, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 03:51

Laroy kom stille og roligt gående for sig selv da han ikke var sammen med nogen sådan en aften som denne her, men han var på vej mod klubben som der lå i den by han boede i så han regnede med at der sikkert var mange i klubben.
Men det gjorde heller ikke ham noget, da han kom ind i klubben gik han op mod baren selvom det var lidt svært at komme til og alt det møg der på grund af alle dem der var der, men folk havde jo ret til at være der men de stod bare i vejen lige nu.
Da han så endeligt kom frem til baren bestilte han sig en rom og cola og der gik ikke længe før han fik den og betalte det, så møvede han sig ud af flokken med mennesker og gik roligt hen til et bord hvor der var en kvinde "undskyld må jeg sidde her ved bordet sammen med dig"spurgte han stille og roligt og slappede af imens.
Han stod i åben skjorte uden noget under og et par knæ shorts og sko hans tøj passede godt sammen da skjorten var hvid og hans shorts var lyse grønne og den slags.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 04:05

Cally gav et ryk i sig da en talte til hende, hun kiggede op og der stod en fyr, med en åben skjorte og bar overkrop, det var faktisk det hun lagde mest mærke til, men efter lidt tid så hun på fyren "Undskyld, ja selvfølgelig" hun smilte til ham og klappede på den ledige plads ved siden af hende, som en gestus til han skulle sætte sig ned.
"Fuldt oppe ved baren, var?" hun tog en slurk af sin whisky og kiggede på fyren, og stilte sit glas fra sig, som tegn på hun ville tale mere, og der ikke var tid til at drikke så meget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 05:23

Han kiggede roligt på kvinden da hun endeligt havde givet ham lov til at sætte sig ned gjorde han det skam også, det var dejligt at komme ned at sidde når man jo ikke sådan gad og stå op hele tiden.
Han så på hende "Ja der er godt fyldt der oppe men folk skal jo ha lov til at være der"sagde han roligt og tog en tår af sin drink og kiggede på hende med et smil på sine læber, men det var nu meget godt også at ha selvskab i stedet for at sidde alene så det var dejligt at hun var der "mit navn er Laroy"sagde han roligt og kiggede på hende *hun er da vist dæmon syns jeg kan føle det lidt men er ikke sikker*tænkte han for sig selv mens han ventede på at hun skulle sige et eller andet til ham.
Han havde ikke noget imod at vente på at hun ville sige noget for de lod til at komme til at snakke godt sammen, men det var noget tiden måtte komme til at vise dem om det gjorde det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 06:21

Hun smilte "Ja det skal de vel" hun kiggede på ham "mit navn er Cally"
"kommer du her tit?" hun kiggede hen mod baren der var stadig prop fyldt, men han havde jo ret, andre skal os være her.
Hun havde aldrig rigtig snakket med nogen, så hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, og så over for en ret attraktiv fyr.
Hun to sit glas igen og nippede lidt til whiskyen, *er han dæmon, det ville da være et sammen traf vis han er* hun smilte et skævt smil, men det var kortvarigt, da musikken lige så stille begyndte at hæve sig igen, men det var der ikke noget at sige til da hun ikke koncerterede sig så meget om at holde det ude, det kunne tydeligvis ses at der var noget der irriterede hende, på hendes ansigtsudtryk.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 06:48

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "hyggeligt at møde dig Cally"sagde han roligt og kiggede så lidt rundt også på hende igen "nej gør jeg ikke men er kommet her en del før i tiden"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil.
Mens han kiggede på hende kunne han da godt se at musikken var træls for hende da den gik højt og sådan noget "kom med mig vi kan finde et rum oven på der mere stille i det"sagde han roligt og rejste med et smil og tog sit glas med sig og gik op af en trappe og gik ind i et rum og ventede på hende der inde og alt det.
Han ventede fordi selv han kunne ikke lide den høje musik det var heller ikke normalt at de spillede så højt, men en gang skulle jo være den første ikke.
Han satte sig ned på en stol som var i rummet samt en seng hvis man nu havde lyst til det men det ville han ikke tro hun ville før hun kendte ham bedre og han ville også gerne kende hende bedre først og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 07:49

"I lige måde Laroy" hun smilede til ham.
"Dejligt, misforstå mig ikke, jeg elsker høj musik, men jeg har haft en hård dag, så det kunne godt være rart med lidt stilhed"
Hun fulgte efter ham, men stoppede efter et par meter og skyndte sig tilbage efter sit glas, med whisky, og tog det med, hun nåede lige at se hvad for et rum Laroy kig ind i.
Hun kom helt op af trappen og kig så ind i rummet Laroy var gået ind i, hun kiggede sig lidt omkrig da hun var kommet ind, der var nogle stole, og en seng, hun kiggede lidt på sengen, men kiggede så på Laroy som sad i en stol og ventede på hende.
Hun satte sig i en stol ved siden af den stol Laroy sad i og smilte.
"Så.. Hvor lang tid har du boet på Deploratus?" hun kiggede på ham med et roligt blik.
Der var stille når det kun var de to, men det gjord heller ikke noget, når hun jo trængte til noget ro, og det gjord han måske også.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 08:00

Han kiggede på hende med et roligt smil på sine læber "har været her i hmm 2-3 år eller noget i den still vil jeg mene selv hvad med dig selv"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil og undrede sig lidt over hvorfor hun havde læder jakke på.
Han så på hende med et smil "hvorfor har du læder jakke på bliver det ikke varmt"spurgte han roligt og kiggede på hende og var bare venlig og lidt nysgerrig og den slags som folk nok ville være.
Han så på hende og smilte roligt til hende da han ikke kunne andet lige nu da han da godt ville vide det, men hun måtte jo selv om hun ville fortælle ham det og sådan noget der.
Han kiggede lidt rundt og slappede bare af da der ikke sådan skulle ske noget lige nu, men det var også rart en gang imellem og bare kunne slappe af og ikke tænke på så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 08:15

Cally nikkede "Okay, jeg har vidst nok været her knap og nap 4 år."
Hun grinte lidt af hans spørgsmål, fordi hun havde den på var jo fordi hun kun havde jo kun BH på, men på et eller andet tids punkt lukkede hun den nok op, så hvorfor ikke bare sige det.
Hun åbnede sin læder jakke og en sort BH kom til syne under den,
"Jeg har kun BH på, jeg er lige kommer fra arbejde" hun smilte til ham, og lod jakken stå åben.
*Var det for meget information? Nej det var da den måde man lærte hinanden at kende, gad vide om han ved hvad mit arbejde handler om nu* Hun rystede på hovedet af sin tanke *Han er ikke dum*
Hun havde i forvejen ikke så mange venner så man kunne lige så godt få nogen, og hun havde været her i 4 år og har ikke fået nogen venner, men det var også begrund af hendes job og hendes race som folk med bange for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 08:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay mærkeligt jeg ikke har haft mødt dig før så"sagde han roligt og kiggede på hende da hun åbnede hendes jakke *uh la la *tænkte han roligt for sig selv og kiggede på den sorte bh hun havde på "okay nu det bare et gæt men er du en form for stripper"sagde han roligt og kiggede på hende med er smil på sine læber.
Han var ikke 100% sikker men tog han fejl så var det jo bare sådan og hvis ikke så var han god til at gætte.
Han kiggede på hende "men jeg må sige du har et par gode bryster under den bh så vidt jeg kan se"sagde han roligt smil på sine læber og mente det jo kun på en god måde og sådan, han var ikke den der ville fornærme en kvinde på nogen måder. Han havde det sådan han var ligeglad med hvordan kvinderne så ud de er som de er og så den jo ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 08:46

Hun kiggede på ham "Ja det er mærkeligt, men måske er der fordi jeg har haft ret travlt på det seneste år" hun smilte til ham.

Hun nikkede "Du er god til at gætte, det er ikke et job jeg er stolt af, men jeg får mad og penge så.." hun nåede lige at stoppe det sidste, og tænkte sig om at hun faktisk var ved at afslører hvad hun var, hun smilte igen.
"Øh.. Mange tak" hun grinte lidt, men ikke højt, der var ikke så mange der kommenterede hvordan hun så ud, hun tror ikke de fleste lagde særlig meget mærke til det da de normale var fulde.
"Nu når du ved hvad jeg arbejder med, hvad for et arbejde har du så"
hun smilte til ham, og strakte så benene, det var begrænset hvor lang tid hun kunne side sådan.
Hun tog en tår af sit glas, men det blev ikke til en hel da hun lagde mærke til at glasset var tomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 09:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mig jeg arbejder som læge lige for tiden da jeg er uddannet mig til det"sagde han roligt og smilte til hende og havde jo ikke sådan noget imod at arbejde med det.
Han så på hende "du skal skam ikke skamme dig over og hvis du har tid og lyst vil jeg da gerne se hvad du kan"sagde han med et stille smil på sine læber og syntes at hun så meget godt ud og alt det.
Han så på hende med et smil på sine læber og håbede da lidt på at han måtte se det men hvis ikke så var det jo også helt i orden for hans vedkommende og den slags.
Han kiggede lidt rundt også på hende igen og ventede roligt på at se hvad hun ville sige til det han sagde og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 09:34

Hun smilte "Wow læge.. hvor længe har du været det?" hun kiggede på ham
"Jeg skammer mig heller ikke, det er bare alle tror vi er billige og vi kan ikke have et rigtig forhold til nogen uden de skal udpege os ud for mit hjem" hun blev lidt trist i blikket, men hendes stemme var vred. "Altså, ja det kan vi godt gøre, men det skal bare forblive mellem os da jeg faktisk kun må gøre det når enten for penge eller er på arbejde" hendes stemme var glattet ud og hendes smil var tilbage igen. "Men mener du nu eller skal vi finde en anden aften" hun kiggede på ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 09:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har været det i et år nu"sagde han roligt og smilte "okay cally det skal nok blive mellem os og det må da godt være nu"sagde han roligt og smilte til hende før han rejste sig og gik hen og lukkede for døren da den ikke sådan var helt lukket til, så gik han hen og satte sig ned igen og kiggede på hende.
Hun så dejlig der var ikke noget der men nu ventede han bare på at hun ville gå i gang og håbede på at det var godt men han ville ikke bedømme hende på nogen måde som andre nok ville hun arbejdede med det og sådan var det jo.
Mens han ventede slappede han bare af og kunne godt lide tanken om at han fik sig et stripshow eller hvad man kunne kalde det af hende og de havde jo bare lige mødt hinanden, men for han gjorde det ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:23

Hun smilte af hans svar, det var lige det hun ville høre, hun havde hørt at det var svært at opfostre et dæmon spædbarn, vis hun nu ville overleve og overhovedet blive gravid, men det var der ikke den store chance for.
Hun kiggede på ham, da han trak sig ud af hende og satte sig ved siden af hende, hun trak lidt på skuldrende, og kiggede op på et ur der hang på væggen, det var sent og hun skulle på arbejde i morgen, men hun ville ikke forlade dette sted, eller ham, men hun kunne heller ikke bare blive væk fra arbejdet, men hun kunne jo spørger om han ville med hende hjem i hendes lejlighed, det var bare en tanke, men det var en god en synes hun.
Hun smilte til "Har du lyst til at tage med mig hjem i min lejlighed?" hun kiggede på ham afventede hans svar, hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af "ja det vil jeg da meget gerne hvis jeg da må"sagde han roligt og rejste sig op og tog sit tøj på og ventede på hende og slappede bare af mens han så på hende og sådan noget der.
Han syns virkeligt godt om hende og håbede på at de ville kunne finde ud af det sammen og hvis hun nu blev gravid så ville han jo gerne være der og det hele for hende og sådan noget der.
Han så på hende "hvordan har du det med det der er sket"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:37

Hun smilte med et stort og tog sit tøj på lidt efter han havde taget hans på, "selvfølgelig må du det, jeg skal bare på arbejde imorgen, men det finder vi ud af" hun smilte og gik hen til ham og kyssede ham på kinden, han var en køn og sød fyr.
Cally trak på skuldrende, hun vidste ikke hvad hun skulle svare, hun synes jo det havde været en dejlig aften med ham, og hun havde det fint med det, bedre end fint.

"Helt fint, hvordan skulle jeg ellers havde det"

Hun smilte til ham og tog så sin læderjakke på som det sidste, og gik hen foran ham og stod,

"Hvordan har du det selv med det?"

Hun smilte frækt til ham og gik hen mod døren og stilte sig op af den, og ventede på han ville komme hen til hende, så de kunne komme hjem hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party time //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Party time //Laroy//   Party time //Laroy// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party time //Laroy//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: