Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 My Big Fat Gypsy Wedding

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 06:37

Holy something on a horse!

Er der nogen der ser det program? Jeg er lidt ved at dø lige nu XD Det er en totalt anden kultur end vi har...når det så er sagt...

http://img.poptower.com/pic-81250/my-big-fat-american-gypsy-wedding.jpg?d=600

Jesus Kristus og en hel masse andre religiøse figure...

Eller den her!

http://laurenpriest.files.wordpress.com/2010/10/article-1081355-02461d12000005dc-654_468x714.jpg?w=468&h=714

Der er selvfølgelig også dem med lidt mere...stof

http://media2.fourhooks.ro/discovery/download/TLC/2011-10/O%20ALTFEL%20DE%20NUNTA%20.JPG

*hoster diskret*

Jeg synes det er SÅ usmageligt, og jeg kan ikke helt sætte mig ind i den der tankegang der hedder "bigger is better". Jeg synes bigger bliver omsat direkte til tacky. Er jeg den eneste?
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 06:57

Altså... Personligt kunne jeg nu godt forestille mig dig, på billede nummer 3. Du ved.. Hende den mørkhårede latino, i pink of course, der sender dræberblikket til fotografen? XD

Alt imens du selvfølgelig tænker tilbage på den timelange kamp, hvor de bandende og svor mere end præsten kunne nå at fordrive ved selve brylluppet :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 07:13

...riiiiiiight....

Hvis jeg skulle giftes skulle det godt nok heller ikke være i en kirke!

jeg føler det er at tage pis på andres religion (fordi jeg ikke er kristen).

hvorfor skulle jeg stå og love over for en gud jeg ikke tror på, at jeg vil blive sammen med min partner til døden os skiller? Det er da bare opfordring til mord - hvilket også er ulovligt XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 07:23

Hvem siger, at man behøver kirke for kjoler som dem? :P

Mord? Ulovligt? Naaaarj da! Det er bare en gammel skrøne! XD
Snak løs lille dame! Vi optager det på bånd, til når ærkeenglene kommer efter dig!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 07:26

Nu hintede jeg lidt til at du taler om præste-tingester! XD

Og nej man behøver ikke kirker for kjoler som dem der - bare et virkelig forskruet sind.

Ærkeenglene kan bare komme an. Jeg har nakket sådan en før :p
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeMan 29 Okt 2012, 19:50

Måske bare en smule XD

Og lidt reb til at holde dig fast imens!

Really?... Okay, vi bliver nødt til at finde det liiiidt hårder skyts frem så! oO :P
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeOns 31 Okt 2012, 02:51

Holy crap!

Jeg ville gerne vide hvordan det ser ud når de skal på toilettet i de skrud der!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitimeOns 31 Okt 2012, 08:37

Stomi-pose? XD

*shudders*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My Big Fat Gypsy Wedding Empty
IndlægEmne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding   My Big Fat Gypsy Wedding Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My Big Fat Gypsy Wedding
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A wedding // Tristan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: