Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Empty
IndlægEmne: Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )   Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Icon_minitimeOns 14 Nov 2012, 11:24

Stort tillykke til den gaaaaaaaaaaaaamle engel (der pt. sidder og pimper vin i min sofa). Totalt tragisk at du sidder her og er skide fesen i MIN sofa når du bliver gammel XD

Så snupper vi en føsdags-snickers og et glas vin mere, bare fordi vi kan. SKÅL! Og tillykke! Det kan kun blive meget mere epic end det er. Fordi du kender mig, og jeg er epic - og det må helt klart smitte af på mine omgivelser :p

Feel epic!

and...stuff...okay at blande morfin og vin er måske ikke det klogeste jeg har gjort nogensinde, men det er satme sjovt!

Vi prøver igen....

TILLYKKE!!!! WEEEEEEEEEEEEE!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )   Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Icon_minitimeOns 14 Nov 2012, 13:34

Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Billede10931




Den fine engel i min sofa! XD

YAY! tillykketillykketillykke! WEEEEE!
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )   Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Icon_minitimeTors 15 Nov 2012, 09:25

Oooh lord et billede..
Men taaaaak xD

*host*møghunter*host*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )   Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Icon_minitimeTors 15 Nov 2012, 09:26

Jeg fjerner det hvis du beder mig om det hon XD

Der skal ikke tvangsindlægges billede af dig. You just look so damn cute ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )   Tillykke Iz! (og det døde menneske XD ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillykke Iz! (og det døde menneske XD )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: