Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Næste gyser på listen

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 06:11

Det ser sguda ikke helt skidt ud det der?
Jeg skal klart se den!

Men jeg er så også fuldstændig syg horror-freak XD

Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 06:13

Erhm...

okay linket virker, men ikke da jeg prøvede at smide den op som video i selve tråden. Baaah!

Den hedder "The Possession" og er lavet af en dansk fyr faktisk. Det gør det liiiiidt spændende i min verden.

Dæmoner og mystiske genstande. Jeg er SÅ meget på!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 18 Jan 2013, 08:55

The House of 1000 Corpses

Det nok mere spalter, men seriøst den bliver så overdrevet at den kan slå Marilyn Manson i særhed, man tror virkelig er man er på stoffer når man oplever scener med regnbue farver plus der os parts med rød farve fordi den er utrolig blodig og derfor bruger de tit rød censur. Men hvis du frisk på en halv morsom spalter så kast dig endelig ud den for den er det vær xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 18 Jan 2013, 13:20

yikes den der The Possesion ser godt nok creepy ud :O

Jeg kan anbefale Dale and Tucker vs evil, hvis i lige står og mangler en film og se. Den er godt nok ikke så uhyggelig, men den viser den klassiske "college kids der bliver myrdet i en skov" fra en ret sjov vinkel xD

Ligger lige et link til traileren, selv om jeg næsten syntes den spoiler lidt for meget.

linky her: Dale and Tucker vs Evil
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 18 Jan 2013, 17:36

Dale and Tucker vs. Evil er hylende morsom!
Sjældent har jeg grinet så meget!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 18 Jan 2013, 17:39

Iz har vi stadig en date med Posession - hvis den overhoved går mere? Jeg begynder deværre at tvivle en smule...
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeOns 23 Jan 2013, 21:03

DET har vi, om ikke andet må vi se den når den kommer ud xD Jeg er BROKE!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 17 Maj 2013, 08:00



Pisse belastende at den faktisk ikke er kommet endnu...

Jeg forventer mega corny-ness men som braindead underholdning kan jeg klare det. Og så taler den til mit Lost-gen. Der kan drages mange fede paralleler bare ud fra traileren. Tror det er sådan en jeg ville grine over at have set, bare for at kunne sige jeg havde den i bæltet. Men det er ren svindel! *grumble*

Så vi venter lidt videre...desværre...
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 17 Maj 2013, 09:41

https://www.youtube.com/watch?v=S0eabwL1Sxg

This is some motherfreaking nasty stuff!.. Creepy I tell ya!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeMan 27 Maj 2013, 00:07

Nu har jeg faktisk SET "The Posession" og min første tanke da rullerteksterne poppede op på min skærm var....*trommesolo*

"Hold da op...Jeg har faktisk følt mig dybt underholdt hele filmen igennem og tænkt den faktisk var enormt veludført. Damn..."

Og der skal altså en del til at jeg ikke bare sidder og sukker og tænker "Laaaaame!"

Selvfølgelig var der mange klassiske ting, man kan ikke være 100% nyskabende når der er tale om et "gammelt" koncept som er blevet genfortolket på en milliard måder. Men den ligger faktisk i så tung en ende at jeg overvejer at den skal få en plads i min DVD-samling.

Det er heeeeeeeeeelt klart en film jeg vil overveje skal med på listen til næste gang der er Gys og Gru til en Lost-weekend, det er helt sikkert. Meeen så kræver det jo at folk har lige så meget is i mavserne som sidste gang ;)

Der var sguda ingen der tissede i bukserne i løbet af weekenden :p Det må kunne gøres bedre næste gang - husk bleer!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeTors 20 Jun 2013, 08:33



Naaaaaaaaaaaarj!!!

Se lige den danske lille godte der leger i den potentielt creepy film! Det synes jeg er en god leg! Det kan være jeg skal finde nogen at lege med til at se den XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeTors 20 Jun 2013, 21:44

Jeg har godt set traileren flere gange! XD
Den ser mega creepy ud, men alligevel kunne jeg virkelig godt tænke mig at se den!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeTors 20 Jun 2013, 22:18

Uhh.. That does actually seem rather awesome! Den tror jeg bestemt også, jeg skal se. :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeFre 21 Jun 2013, 00:45

Fandme ærgeligt du bor så langt væk cher, for jeg tager altså ikke til jylland for at se gyser i biffen XD
Det bliver en gyser for min pung i hvert fald XD

Jeg så anmeldelsen af den i Go' Morgen Danmark. Mega epic at den tilfældigvis kom her imorges :p 
Og begge anmelderne var faktisk ret begejstrede for den. Den fik henholdvis 3 og 5 stjerner (ud af 5), og ham der gav 5 er ellers overhoved ikke til gyserfilm. Og den danske godte har fået rigtig stor ros for sin rolle. Og der blev så også direkte sagt at han faktisk gjorde det GODT og der ikke var tale om "Næææ se han er dansker nu må vi give ham en masse stjerner" - for det synes jeg er møgfesent når de gør. 

Bevares jeg kan da godt sidde og tænke "Hah. Der er sgu en dansker med" og hygge mig 3 sekunder over dét, men jeg skal altså have noget kvalitet i det. Ellers er det bare spild af tid, og så dybt stikker min nationalfølelse altså heller ikke. Jeg er ret kritisk med mine film...specielt mine gysere!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitimeOns 21 Aug 2013, 06:34



Noter lige den lille lap papir i starten og hvad der står på den! ;)

Jeg overvejer om den skal addes til rækken af alt for mange film jeg gerne vil se. Den kunne have potentiale!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næste gyser på listen Empty
IndlægEmne: Sv: Næste gyser på listen   Næste gyser på listen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næste gyser på listen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: