Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Biftur? (Til dem fra sjælland)

Go down 
+5
Cherlyn
Helias D.
Procella
Kaya
Wilith
9 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 10:13

Eller dem der kommer TIL sjælland!

https://www.youtube.com/watch?v=x3ErWNBX9Rc

Det her er bare dumt. dumt og grimt, men nui hvor ser det SJOVT ud! Iz og jeg er ret enige om at vi skal se den når den kommer ud her i Februar, men vi overvejede om det skal laves til et socialt arrangement?

Er det noget folk er med på, eller skal jeg tage englen under armen og så er vi grimme i mørket alene og skriger af grin over hvor...erhm...GRIMT det er? XD

Kort info:
Genre: Gyser / komedie
Udkommer: Februar
Påtænkt lokation: Sjælland (nok palads bio eller cinemaxx på fisketorvet)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 19:43

lololololol! count me in!!
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 20:53

Legendary!

It's ON!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 02:26

Oooh yeah! Then we officially have a date!

4 hoveder + - må helt klart tælle som date ;)

Det bliver så epic!
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 02:41

I agree! :D
Tilbage til toppen Go down
Helias D.
A-rang
A-rang
Helias D.


Antal indlæg : 402
Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare.
Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 08:39

Jeg er med! Den ser da mega fed ud.. Og damn jeg er sgu også nødt til at møde de mennesker der stjæler min kæreste!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 08:51

Rofl!

Horror! *kaster håndtegn i flæng*

I love it!

Nu lyder jeg som creme-kongen i stedet for XD Ej det bliver sguda mega fedt! Jeg er bange for at jeg kommer til at hyle højt af grin :p I må selv bestemme hvem der skal sidde ved siden af mig og trækkes med det.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 09:25

*Stortude lidt i baggrunden*

Det er så lige her man ønsker, at man ikke var jy'e XD

Ej! Have fun girls!... Aaaand Helias :P

Filmen ser mere eller mindre.. Ahem.. Ganske fornuftig ud. Der er en liiiiiille mulighed for, at jeg kan dukke op. But who knows! Det er filme i februar.. o.O

Men ud fra sidste vellykkede møde, tror jeg ikke, at mine forældre vil være nær så hys XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 09:26

Cher jeg er igang med at arbejde på potentiel påskefrokost.

*eyes angel*

men jeg ved ikke om det passer bedre? Sådan noget gør I jyder jo også :p
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeLør 17 Nov 2012, 09:59

Ork ja! Påskefrokost er mums! Og SÅ kan der ikke komme mad nok på bordet XD

Jeg tror faktisk, at det er der vi hiver solæggene og snapsen frem.. Nogen klokker der ringer? :P

http://www.tryllehaven.dk/sites/tryllehaven.dk/files/images/L1020886.JPG
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012, 04:22

Og så kan vi møde ham det, der kan holde vores allesammens ynglings-admin ud. xD

Arj, puha Cher.. Påskefrokost gerne, men ikke hvis solæggene kommer på bordet! :b
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012, 04:31

Jeg vil ikke bruge så mange penge på sådan en film xD

Om så jeg døde af grin af Pro der døde af grin, så nej. Men påskefrokost er jeg så meget med på :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012, 05:25

Jeg vil sige at hvis hele verden flasker sig og vi kan holde påskefrokost på landet i det der hus, så kommer vi nok ikke i biffen i DEN sammenhæng (nu er påskefrokost så også omtrendt 2 måneder EFTER den der film, men altså!)

Men når det så er sagt, så kunne det FANDME være fedt at kunne holde påskefrokost i sorø ;)

Så er det nææææsten lige før at alle folk kunne få et værelse for sig selv (overdrivelse fremmer forståelsen). Der er sygt meget plads!

Så hvis emo-englen stadig er på krogen til påske, så synes jeg vi skal Bz'e et hus på landet XD Folk skal bare vide der er hunde og katte - så ikke noget med at være bange for levende pelskræ ;)
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012, 05:29

Jeg synes det lyder som en awesome plan :D
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeMan 19 Nov 2012, 07:53

Ellers kan jeg måske låne min dykkerklubs lokaler til at holde påskefrokost. Den ligger 1,5 minuts gang fra Dybbølsbro st. og ligger meget centralt!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeMan 19 Nov 2012, 09:12

Det holder jo bare ikke i henhold til at vi skal være der i flere dage, og det er altså en rocker lang tid, og skide dyrt for dem der kommer fra jylland hvis de kun kan være der i 6 timer eller sådan noget XD

Der plejer det generelt at passe bedre med en weekends tid, så har man udrejsedag, en hyggedag og hjemrejsedag.

Så det er rigtig fint tænkt med det der dykkerklub, men teknisk tror jeg altså der er rigtig mange folk det ikke kommer til at spille for min kære ;)

Der er jo faktisk nogle der BRUGER 5-7 timer på transport alene

*er lidt lykkelig over jeg ikke selv er en af dem*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeMan 19 Nov 2012, 20:58

Sounds awesome, all of it!

Men igen... Jeg er vist et af de sære kræ, der skal bruge en anelse længere transporttid, end 15 minutter med bussen XD

Påskefrokos/Julefrokost, whatever! Jeg tror jeg satser mere på det weekend-lange ædegilde :P
Så må vi hygge os med sære film der!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeTors 22 Nov 2012, 08:30

Ville så gerne men har bare ikke tid i det næste halve år da jeg skal forbedre et utal af social ting med mit cosplay hold så har desværre ikke tid D:
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 23 Nov 2012, 03:18

Cher: Du og Sav var specielt i mine tanker omkring det med transport nemlig ;)

Tara: Fedt at du har så travlt XD Hvis du hænger på om et halvt års penge, så må du jo bare komme med til noget der i stedet så :) Alle er velkomne så længe de er herinde og betaler XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 23 Nov 2012, 05:52

Det mere det at jeg skal til tre conner i det næste halve år og det koster så mange penge D:
men måske til sommer, hvis ikke at jeg har for meget og lave :/
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 23 Nov 2012, 08:57

Awww! Det er altid dejligt at blive tænkt på! :D

Men jeg skal gøre mit bedste! Jeg vil kæmpe mig gennem ild og vand, for snart at se alle jer.. dimser!.. igen! XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeFre 23 Nov 2012, 19:48

Altså jeg vil gerne deltage hvis jeg kan vide det nok tid i forvejen til at jeg kan spare pengene sammen til det. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeTirs 05 Feb 2013, 04:22

Are people still on for this?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeTors 11 Jul 2013, 07:28



I have to!

ER der andre der synes de vil med?
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitimeTors 11 Jul 2013, 09:18

Der er noget ved den der pile-effect der tiltaler mig..

Næsten nok til at gøre op for Pitt-forstyrrelsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Biftur? (Til dem fra sjælland) Empty
IndlægEmne: Sv: Biftur? (Til dem fra sjælland)   Biftur? (Til dem fra sjælland) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Biftur? (Til dem fra sjælland)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: