Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad gør rollespillet godt for dig?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 07:49

Taget fra en slettet bruger:

Citat :
Citat:
Hey godt folk og skidt folk, jeg har et spørgsmål som jeg tror at ikke kun jeg, men mange andre gerne vil have et svar til.

Jeg har længe undret mig over, hvad der gør et emne godt eller dårligt. Hvad der gør en karakter spændende eller kedelig, og er nu kommet til konklutionen at jeg vil spørge jer, haha! Så hvad syntes i der gør at i bliver hængende ved en karakter eller et emne, og hvad hvad gør at i holder jer langt fra dem?

Der er ikke noget forkert svar, kun et spørgsmål om mening. Så skriv endelig!



Jeg er en sucker for beskrivelser. De udvendige og de indvendige. Omgivelserne, karakterenes tanker og følelser.

Hvis folk ikke har tanker og følelser så går jeg død i det. Jeg rent ud sagt hader folk der ikke har de ting, for det gør det alt for endimmensionelt for mig.

En god ping-pong for mig er også noget jeg kan reagere på. Tale og reaktioner fra min med/modspiller.

layout er alfa omega for mig. Jeg ved mange har tendens til brødtekst herinde, og så går jeg død i at læse det. Jeg har brug for afsnit og mellemrum når jeg skal læse så min hjerne kan så små lette pauser i læsningen.

Jeg slukker helt på den der type roller/spillestil hvor vedkommende er universets hersker, og er arrogant og nedladende over for alle andre. Det vælger jeg kategorisk fra, for der er ingen bold i det for mig. Derimod bliver jeg voldsomt provokeret af det. Fint at nogle gerne vil lave den slags roller - det skal de være meget velkomne til, men det er bare slet slet slet ikke mig.

igen - jeg elsker beskrivelser men man skal også passe på. 25 linjer om farvenuancen på en bonderose og hvordan en vanddråbe triller ned over bladende *gaber krampagtigt*. Der skal også ske noget jo. Jeg elsker at læse folks tanker og følelser, men når jeg skal til at svare, så kan jeg jo ikke besvare tanker og følelser eller minder de måtte have, så jeg er helt cool med at den slags bliver skrevet, men det er ENORMT vigtigt at den skrivende part tænker på hvor meget der reelt er for ens emnepartner at kunne lege med.

jeg er også helt med på den der med at man kan efterlyse ting af sin partner, eller spørge om lov til lette karakterstyringsting osv. Det skal der være plads til, så længe det bliver gjort med måde og de spillende parter er på samme side i bogen.


Sidst rettet af Procella Fre 16 Nov 2012, 11:18, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 08:00

Procella skrev:


Jeg slukker helt på den der type roller/spillestil hvor vedkommende er universets hersker, og er arrogant og nedladende over for alle andre. Det vælger jeg kategorisk fra, for der er ingen bold i det for mig. Derimod bliver jeg voldsomt provokeret af det. Fint at nogle gerne vil lave den slags roller - det skal de være meget velkomne til, men det er bare slet slet slet ikke mig.

igen - jeg elsker beskrivelser men man skal også passe på. 25 linjer om farvenuancen på en bonderose og hvordan en vanddråbe triller ned over bladende *gaber krampagtigt*. Der skal også ske noget jo. Jeg elsker at læse folks tanker og følelser, men når jeg skal til at svare, så kan jeg jo ikke besvare tanker og følelser eller minder de måtte have, så jeg er helt cool med at den slags bliver skrevet, men det er ENORMT vigtigt at den skrivende part tænker på hvor meget der reelt er for ens emnepartner at kunne lege med.

*agree*
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeOns 11 Jan 2012, 21:51

Jeg vil også sige jeg er enig med det Narcissa og Procella har skrevet. Det kan virkeligt ødelægge det for mig, hvis folk er nedladende, eller på andre måder irriterende over for ens karakter.

Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 12 Jan 2012, 01:18

Hm.. jeg gider ikke gentage de andre, men jo jeg kan godt nikke genkendene til det som Pro skriver.

Beskrivelser af omgivelser, tanker og følelser er også ret vigtige for mig, for selvom jeg ikke kan reagere på de to sidste giver de stemning og krymmel til indlæget. Hvis det kun er bevægelser og tale, så får man ikke føling med karakteren man spiller overfor og derved bliver det sværere at komme videre fordi at man simpelthen ikke føler at det er en person man spiller med, men en skygge af en person..

Lange indlæg er dejlige, men man skal passe på ikke at lave en kæmpe blok hvor der måske er 20 sætninger i et afsnit. Det bliver virkeligt hårdt at læse og man går let død i det.

Ja, resten er vel blevet opsumeret, så det var mine 25 øre xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeFre 16 Nov 2012, 10:40

Jeg kunne godt tænke mig at folk dummede sig noget mere. Godt spil for mig vil være blandt andet at skulle bruge min intellekt og min stalkerevner og fælder for at få en i kassen.

Det er okay med jægere der laver underhåndsaftaler med de andre racer - og det kan jo gå godt eller fantastisk dårligt.

at man måske kommer væk fra super konceptet. Du er et menneske, du står foran en varulv - du sveder, og det er for ulven - den lifligeste duft. Vampyren træder ind...and then what? det er op til dem hvordan det virker herfra

mindre indæg er også okay, så længe der bare et eller andet der kan handles på. et halv roman kan sgu også være dræbende ind i mellem
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 30 Maj 2013, 23:01

Er der andre der tør blande sig? :)

Vi har jo en del "nye" brugere, så det kunne være fedt med nogle flere vinkler på hvad folk synes gør rollespillet til noget helt specielt for dem :)
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeFre 31 Maj 2013, 00:30

Nye? Eh ... *Rømmer sig*
Jeg har ikke skrevet herinde endnu, hvilket er godt nok for mig!

På basisplan er jeg egentligt helt enig med de der allerede har skrevet(næsten), men fordi jeg er en kælling, vil jeg alligevel skrive en alt for lang tekst om hvad jeg synes om det! Here we go:

Jeg elsker, som allerede sagt, når folk beskriver omgivelserne(så man et sted at forestille sig når man skriver, et sted at se for sig), beskriver hvad de tænker om alverdens ting, og selvfølgelig beskriver både tale og hvordan de reagerer. Hvis det ikke kommer, så kan jeg simpelthen ikke rigtigt forholde mig til hvad der sker, og så går min krea til grunde efter alt for kort tid, i lige netop den tråd.

I forhold til hvordan det hele er opstillet, så ser jeg ikke rigtigt noget problem i opstillingen, medmindre det er 15-20 linjer uden nogle linjeskift overhovedet. Det bliver trættende at læse, og man mister fokus like that *Knipser*

Dog er jeg meget uenig omkring dét med universets hersker. Jeg har ingen problemer med hvordan karakterer er, for hvis karakteren er arrogant, bedrevidende, næsvis og nedladende .. Ja, så er det sådan karakteren er. Dog hvis karakteren rent faktisk er bedre end alle andre karakterer(som i stærkere, hurtigere, klogere - fejlfri), så vil jeg overhovedet ikke tråde med karakteren. Uden svagheder er det et billede, ikke en person. Det tænder jeg helt af på. OP karakterer slår mig ud. Ikke bare min karakter, men også min krea. Den slår den ud af verden. Jeg kan simpelthen ikke tråde med folk der ikke vil have svagheder, eller ikke vil lade sin karakter banke hovedet ned i bordet eller brække nogle knogler i en kamp imod en anden karakter der er ti gange stærkere end sig selv. Det kan jeg bare ikke.

Og ja .. Noget at arbejde med, noget at svare på. Selvfølgelig er der nogle gange en glipper hvor det bare er en tanketekst der bliver smidt ud, men så længe det bare er engang i mellem det sker - og ikke i hvert indlæg - så går det. Det kan ske for selv den bedste!

Og omkring det med karakterstyring. Jeg synes faktisk det er super fedt med noget karakterstyring fra andres side engang i mellem(så længe der er blevet spurgt først), idet det giver mig en hel masse at arbejde med, bringer liv i tråden og bare .. gør det spændende! Det er jeg helt vild med;)

- Den opmærksomme læser vil have bemærket at jeg kommenterede på Pros indlæg henad vejen, og dermed ramte de samme punkter.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTirs 11 Jun 2013, 00:17

Flere der tør komme med noget?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeOns 03 Jul 2013, 02:06

Jeg kom til at tænke på en ting

Hvor meget betyder chatten? Betyder det noget for dig om der bliver skrevet i chatten, og hvis ja, hvor meget betyder det der bliver skrevet så?

Dømmer vi folk på stavefejl og/eller tastefejl?

Jeg gør! Hvis folk er aktive på chatten så får jeg lyst til at lave emner med dem. Jeg får et større indblik i deres sproglige kunnen og en fornemmelse af om det er noget der potentielt kunne være udfordrende at lege med.

Jeg vil så også sige at jeg skimmer chatten. Jeg er selv virkelig doven på FB eller i chatten eller beskeder. Jeg går ikke skide højt op i om min apostrof sidder det rigtige sted og hånden på hjertet...ind i mellem gider jeg ikke lave dem. Andre gange afhænger mit liv af om sætningerne er formuleret korrekt. Jeg er en klaphat til nutidsendelser, og retter altid hvis folk påpeger at jeg har lavet en brøler.

Jeg anser mit eget sprog som meget farverigt og jeg har flere gange fået at vide af folk, at de interesserede følger med i de emner jeg deltager i, fordi de finder dem sjove. Jeg kan godt lide at lave indlæg som andre folk faktisk finder underholdende at læse. Jeg skriver ofte både med henblik på egen morskab (og naturligvis min emnepartners), men også for forummets.

Jeg indrømmer gerne at jeg sortere ordblinde folk fra som emnepartnere (hvis de ikke gør en indsats). Hvis jeg skal bruge tid på rent faktisk at tyde hvad der er blevet skrevet så mister emnet og vedkommende mig. Jeg er helt klart en type der tolker ord i stedet for at læse dem - hvis folk forstår hvad der menes med det? Jeg sortere rigtig mange ting fra i hovedet hvis jeg kan se det er en slåfejl. Så læser jeg bare hen over det.

Det gør mig uden tvivl til en enormt dobbeltmoralsk rollespiller. Min dansklæreinde ville nok finde et voldsomt stort behov for at losse mine kundskaber (eller mangel på samme), langt ind i den næste verden. But I still have fun ;)

Er jeg den eneste der sidder og er kræsen med de tekniske detaljer?

(Det er muligt der er skrevet som en brækket arm. Det er ikke specielt fordrende at ligge ned og skrive.)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 30 Jan 2014, 22:32

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 06:34

*Svarer på Pro's indlæg*

That depends.
Hvis folk i chatten staver som en brækket arm, og udelukkende skriver små, uforståelige sætninger, så er jeg lidt dum til at blive meget påvirket. Skyldig til det modsatte er bevist. Når jeg gnider mig i panden og gætter mig til hvad der mon står i chatten, så visner lysten til at gøre det samme, i et emne med personen. Kommaregn i chatten er derimod helt fint. Kommaregn eller kommafravær, for grammatik and shit det skider alle på i chatten. Jeg sidder i hvert fald ikke og gennemroder hver eneste sætning for at se om de der latterlige streger af forskellige slags er smidt ind det rigtige sted.

Men det er også omvendt! Hvis der er et kreativt, fantasifuldt og sjovt sprog i chatten, så er jeg den første der hopper på hvis der bliver spurgt om emner. Et spændende sprog, ligegyldigt for det vokser frem, er en krog folk venter på at bide fast i - også selvom de ikke ved det. And that's just great! Selvom folks sprog ikke er så sort og hvidt som jeg lige fik det til at lyde;)

Kort sagt: Grammatikken kan rende og hoppe, men hvis jeg ikke kan tyde ordene om det så gjaldt mit liv, så går jeg simpelthen i spåner.

Men faktisk så tror jeg emnesøgningerne er vigtigere for min emnelyst, hvis folk har sådan nogen. Hvis en emnesøgning er tre linjer med kun "jeg søger nogle at skrive med", så ser jeg sort og hopper videre. Hvis en emnesøgning giver mig lidt at lege med i tankerne, så bider jeg på. Den behøver ikke være lang og speciel, men med nogle facts om karakteren og lidt "det vil jeg gerne have", så kommer man højt op på min liste. Gerne med lidt catch i teksten, så jeg ikke går død halvvejs i den.

Men igen... Hvis en emnesøgningen består af 90% stavefejl, så er vi tilbage til scratch.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 06:49

Hahaha!

Helt enig. Nej jeg er ikke en såkaldt Gramma-nazi. Jeg er selv en pade til de "korrekte" punktummer og kommaer, og jeg ved at jeg ikke er helt gode venner med mine nutidsendelser. Jeg laver også nogle af de klassiske fejl som ligger vs. lægger - nej jeg mener mere hvis jeg skal sidde og kodetolke hvad folk skriver så står jeg af. Så er det for meget arbejde.

Ja og så er jeg også super meget fan af uddybende plotsøgere!

Engang i tidernes morgen lavede jeg faktisk en tråd om det.

http://deploratus.heavenforum.org/t6297-en-lille-opfordring-til-plotsgeren#217847

Hvis det er spændende at læse. Hæhæ
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 06:59

Oh, I remember that! Det kan være det er derfra jeg har hele den idé om emnesøgningen. Har sikkert læst det og valgt at banke det ud af hovedet senere hen, som om det var min egen idé. Og det lød ellers lige så godt! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 07:58

Det lød da skide godt! :)

Du må godt hugge den som din ide :p

Nej vi havde bare en overgang nemlig hvor vi havde en masse spillere der lavede plotsøgere hvor de skrev

"Er der nogen der vil spille med mig?"

Og så var jeg sådan lidt: Mjae, potentielt vil jeg jo spille med alle, men hvad SØGER du? For hvis du søger en veninde at gå i byen og drikke dig fuld med, og en kæreste, og din rolle er dæmon - så er en Hunter nok ikke lige det bedste match i verden.

Så det var faktisk også at jeg sad og blev lidt frustreret til sidst fordi jeg havde lidt svært ved folk der søgte alt og ikke lagde ud med noget, for det gjorde det lidt svært for mig at vide hvad jeg kunne tilbyde. Og kald mig bare kedelig, men selvom jeg er jæger så bliver det altså en smule trivielt hvis ALLE mine emner skal gå ud på at jeg skal jagte satmlige medlemmer på boardet for at slå dem ihjel. Det gør mit spil en smule...hm...begrænset...Procella er jo et fuldt menneske, så der er jo mange facetter i hende. Jeg vil jo gerne udforske hende lidt også i mine emner :)

Når jeg skriver er det lige så meget for min emnepartner som det er for mig selv, men jeg ville ikke gide at spille med en rolle hvor jeg fandt den røvsyg. Og det ville jeg nok ende med at synes Procella var hvis jeg ikke lavede andet end bare at skulle slå ting ihjel. Know what I mean?
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 09:29

I know what you mean. Og jeg tror også det ville ødelægge noget af flowet, med at en Hunter slår de fleste ting de jager ihjel, for man kan jo ikke bare rende ind i tråden og skyde sin medspiller. They can't die. Og hvis ens koncept er at man er en GOD jæger, hvis man altid har emner hvor byttet slipper væk.

Men tilgengæld, hvis man bare får de rigtige oplysninger, så tror jeg man i næsten alle tilfælde vil kunne finde noget fedt at skrive om. For der er altid en mulighed for at alle karakterer kan få et fedt relationship, men hvis muligheden ikke er der. Og det skal måske lige siges, at man ikke bare kan sige "Noget om min karakter: Læs profilen", for personligt ville jeg ikke orke sidde og gennemrode en hel profil ved hver eneste karakter, for at finde ud af hvem i alverden det er jeg sidder og kigger på.

Det er ligesom karakterstyring! Hvis man kender den anden karakter(og man får lov), så kan der komme de fedeste emner ud af det, hvis man smider lidt karakterstyring ind engang i mellem. Personligt synes jeg ikke der er noget federe end når jeg får smidt min karakter lidt rundt omkring, og hun viser at hun ikke er så sej som hun selv tror. Det kan sørge for at ingen emner bliver tørre, hvis man bare kender karakteren, og tør spørge om man lige må smide lidt karakterstyring ind engang imellem.

Hvis man ikke tør spørge, så nytter det jo ikke noget;)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeTors 27 Feb 2014, 08:47

en god plotsøger kan tænde gnisten i mig, et godt plot som er aftalt er også dejligt, men noget uventet må selvfølgelig altid gerne ske.

en medspiller som ved hvordan man giver bolden op, gerne en der kan hjælpe mig på vej hvs jeg mister overbliket, hvilket sker tit, eller som minder mig om ting jeg har glemt.

elsker grafiske inlæg hvor man nsten kan se filmen i hovedet, men igen er ikke altid selv god til dette

da jeg er ordblind vil jeg hellere have at folk kommer til mig og spørger, i stedet for at få et føl og ikke svarer emnet, fejl sker og når du ikke har styr på en masse gramatiske regler, kan disse være svære at huske.. så folk der kommer til mig og spørger er rart
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitimeLør 12 Apr 2014, 07:31

Flere? :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gør rollespillet godt for dig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør rollespillet godt for dig?   Hvad gør rollespillet godt for dig? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gør rollespillet godt for dig?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: