Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Juletid oh juletid...

Go down 
+2
Cherlyn
Procella
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 05:22

Nååårh...

hvor skal I holde jul i år?
Har i styr på alle de der pokkers gaver, eller er I slet ikke begyndt at købe dem derude?

Findes julestemning, eller hader I det som pesten? Lets hear it!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:31

Sammen med hele freaking familien! XD

Vi skal holde jul hos min fars sie af familien.. Sammen med hele familien! Det lover til at blive en mast jul, da de bor i lejlighed. Ca. + 15 mennesker.. o.O

Og.. Ingen julegaver købt! Det er jeg SÅ dårligt til XD

Men udover det æææelsker jeg jul! :D
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 06:49

Kæresten og jeg skal holde jul hver for sig i år (hos hver vores del af familien) grundet sygdom, hvilket bliver lidt underligt, taget i betragtning af at vi har holdt jul sammen de sidste to år.

Men udover det skal jeg for første gang holde jul med min gudmor, hendes datter og min mor, + lidt løst, det bliver nok rigtig hyggeligt.

Og jeg er i den vilde julestemning, plus at der næsten er styr på gavehelvedet :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 08:12

God...

det går lige op for mig...sådan for første gang...seriøst...

Jeg skal holde jul med kæresten i år. I sorø. hos svigermekanikken. Hvilket vil sige...uden min mor. Det er første gang siden...ja...jeg tror ikke jeg har gjort det her i 10 år elelr sådan noget? :(

Jeg sidder faktisk og bliver en smule emotionel over det...på den lidt øv måde :(
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 09:14

Gavehelvede.. Ftw! Right, Iz? XD

*Kramme lille dame* Awww Pro.. Du er jo ved at blive helt stor! Lad vær at vokse fra os! D:
Men man kunne vel arrangerer det sådan, at dig og kæresten så holdte jul med din mor næste år? :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 09:31

Det er sgu ikke fordi jeg er ved at blive "stor" :p

jeg gider bare ikke holde jul, og hun har tvunget mig til det. Jul siger mig hat og en fis. Hun skal arbejde alligevel...

Men det er den der med at jeg faktisk ikke skal være sammen med hende. Tror lidt det er tanken om at hun skal sidde alene...selvom hun selv vil det...men ja...gives me a funny feeling...
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 10:03

I see.

Måske kan du altid sende hende et julekort? En ting som kun å åbnes juleaften, hvor du så giver hende lidt varme gennem :)

Eller.. vrøvler jeg igen? ._.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 10:05

Naah jeg forstår godt hvad du mener XD

Jeg lurede på at slæbe handyret med hjem til hende d. 23...og så slipper hun sgu nok ikke for at få et opkald d. 24 heller ;)

pt. prøver jeg at vride armen om på ryggen af hende i henhold til gaveønske. Jeg har fået "cigaretter" - og det gider jeg simpelthen ikke! Hvad er det for en lorte-gave?!

stop saying stupid shit!
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeOns 05 Dec 2012, 05:32

Jeg skal holde juleaften med min mor, mine brødre og søsteren, hjemme hos min mor :D

Men gaverne har jeg ikke heeelt... Fået styr på xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeOns 05 Dec 2012, 05:43

Såee...

Hvad har I ønsket jer derude? Hvad er jeres aller "største" gaveønske som I ved at I ikke får fordi det er sort/dyrt/langt ude

Givez me ze juice!
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeOns 05 Dec 2012, 09:07

Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal holde jul, nok hos farmor, og ellers... jeg er begyndt at få styr på gaverne, men ellers så er alt stadigt rimeligt kaotisk og endnu uplanlagt... yay ._.
Mit dyre ønsker som jeg ved at jeg ikke får? Der er to, et kamera, Kanon D600 og en gine. jeg ved ikke hvad det er men jeg orker næsten ikke at sætte smiley'er i mine poster... oh well :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeOns 05 Dec 2012, 09:10

Okay kameraet er ret forståeligt - men en gine? Hvis man skal have dem fra ny er de voldeligt dyre, men kan man ikke få sådan noget på noget genbrug/restlager/billigt et eller andet sted?

Hah! Jeg vil have et nyt helbred!
Og hvis ikke så vil jeg have et par millioner til en ombygning af skroget
I den mere håndterbare ende og stadig latterligt dyre - en ny topersoners sofa, da den gamle virkelig er ved at skvatte fra hinanden nu...Det er Iz der slider på den!

Hm...
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeOns 05 Dec 2012, 10:00

Jeg vil gerne have en smartphone, så jeg ikke føler mig som et oldtidsfund længere XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTors 06 Dec 2012, 09:39

*kigger udenfor og sukker dybt*
har intet imod julen, kun sneen... og kulde... det er ikke min kop te o.o

men jeg kommer til at holde jul hos min mor (begge forældre skilt) så der bliver det hyggeligt, samt at se min lillebror igen, også høre om han vil besøge mig
((bor alene, og er fløjet fra reden :P ))

men jeg fortrækker forår / efterår.
og angående julegaver....

tja...
julen skal være hygge...
og ikke om julegaver.. o.o

((ikke at jeg hader julen, kan nogle gange ikke se pointen i det, selvfølgelig vil man gerne give hinnanden en gave, men i mine øjne er det blot en dag som så mange andre... o.o))
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeTors 06 Dec 2012, 10:22

Mig... jeg elsker julen men jeg elsker sneen og kulden endnu mere. Det er lige mig, at tåge rundt på bakkerne halvnøgen og trille op og ned af dem... Ja hvem elsker ikke det? ^^

Men jeg skal holde jul med mor, far, søskende og søskendes kærester... + måske bedste forældre... Så ja vil bliver mindst 13 styks. ^^

Og jeg elsker julen mest fordi det hos os er noget så klasisk og traditionsfyldt. xD
Julepyntet herpes ikke bare op, nej det skal stå de samme steder som året før, og som det stod året før det. Det er så hyggeligt. ^^

Og med hensyn til gaver... Ja jeg ønsker mig sgu ikke noget virkelig dyrt. det dyrest jeg kan tænke på er en tatovering og som nummer to kommer der et par bukser. xD

Her taler vi som om henholdsvis 2500 kr og 1000 kr. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeFre 07 Dec 2012, 19:30

*Eyes Sego*

Vuffen har vist fået julekuller :P

Men mit/mine mega urealistiske gaveønsker er nok.. Dyr! Jeg kunne virkelig godt tænke mig at eje en papegøje! :D

Dunno why, men jeg synes, at de er mega fede XD

Eller min egen hund.. That could be so cute! :3
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeFre 07 Dec 2012, 22:08

Cher, you just reached another level of awsomeness ;) Parrots are aaawsome!
*klapper cher på hovedet*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeFre 07 Dec 2012, 22:52

*Brumme fornøjet over sit vellykkede resultat af de sociale enheder*

They truly are! That's why I want one! xD

Men.. De smukke skabninger kan blive pokkers gamle! Det skal man så lige have i baghovedet o.O
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeLør 08 Dec 2012, 06:13

En papegøje?

You sick fuck! XD Det ved jeg helt ærlig ikke om jeg ved ville passe til dig XD Den ville bare begynd at sige underlige ting

"Rangle, rangle" Or stuff like that :p

og ja de kan da vidst blive omkring 30-50 år mener jeg. Tror du ikke at du når at blive træt af den? XD

og du brokker dig allerede over at skulle ud med hunden når det regner, så mon ikke du skulle overveje noget dyrt der ikke skal luftes? XD

Nå men hvilken slags hund ville du gerne have hvis det var?

Jeg orker ikke pelsplejen - men åååårh....Berner Sennen!

Juletid oh juletid... Berner-sennen

Smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeLør 08 Dec 2012, 23:39

Aaw, hvis jeg skulle have en hund skulle det enten være en sibirsk husky:

Juletid oh juletid... Siberian-huskey3

ELLER, en chiba ino

Juletid oh juletid... ShibaInuTobyPuppiesDozer1yearSesame2yearblacktan

men det har jeg desværre, plads, tid eller råd til :/
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeSøn 09 Dec 2012, 06:42

AAAAARJ! Pro altså! Du lyder som min mor!

I may be sick.. But no way that I'm a fuck! XD

... Og... Og!... Det ville kun sige det nogen gange! D:
Andre gange ville den bare grine hysterisk eller synge tekster fra de særeste sange :P

Ork jo! De koster skam kassen! Endnu en grund til, at den ikke står på mit værelse lige nu o.O

Du ville selv brokke dig! XD .. Det er lidt sjovere i sne, gudskelov!... Men koldere! .___.

Hm.. Så mange!

Men jeg må indrømme, at både dig og Iz har fat i nogle ret skønne hunde!

There will be pictures!... But the food is ready now, so you'll have to wait XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeSøn 09 Dec 2012, 07:41

Jeg lyder som din mor? Så må din mor være yderst klog! :p
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeSøn 09 Dec 2012, 08:23

Hun er nu en rimelig fornuftig kvinde :P

Men hun bander ikke så meget XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeSøn 09 Dec 2012, 08:32

Uh! Med hensyn til hunde.. Det kunne nok være alt mellem:

Collie, Rottweiler, Gravhund, Labrador, Terrier, Tibetansk Mastiff eller sårn' skønherlig sag som Pro har fat i :D

Eller sådan en søøøød lille mops her! :3

Juletid oh juletid... Pug
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitimeMan 10 Dec 2012, 19:54

Cher, my brother have one of those... they might be cute, but gosh they can be annoying... and they snore even when thay are awake xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Juletid oh juletid... Empty
IndlægEmne: Sv: Juletid oh juletid...   Juletid oh juletid... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Juletid oh juletid...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: