Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hans og Grethe...jotak!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeTirs 05 Feb 2013, 04:27



Oh yes...

It's so corny...I have to see it. It SPEAKS to me!

I...have...to...go....so...corny....I..can't...stand...it....


Seriously...I'm getting a geeky hard-on XD

YAY! XD
Tilbage til toppen Go down
Helias D.
A-rang
A-rang
Helias D.


Antal indlæg : 402
Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare.
Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeTors 07 Feb 2013, 23:01

I approve of this ;)

Looks awesome!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeFre 08 Feb 2013, 09:18

Så er det sguda godt vi skal se den sammen hva? :p
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeLør 09 Feb 2013, 21:29

Jeg vil SÅ gerne se den, jeg tror virkelig den har potentiale for at være virkelig cool og virkelig dum! xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeSøn 10 Feb 2013, 07:00

....oh god....

Sooo....fucking....lame!!!!

Hvis man tager ind og ser den så se den UDELUKKENDE for voldscener, og effekt-sekvenser. Plottet holder minus (jeg regnede det ud i løbet af filmens første 15 sekunder), og storyline er...well...ikke-eksisterende.

Jeg ved ikke helt *hvor* skuffet jeg rent faktisk kan tillade mig at være. Jeg mener...det er en film og fucking Hans og Grethe...ffs...men alligevel...jeg havde en lidt flad fornemmelse sådan et eller andet sted til venstre for min lever XD

Emo var meget begejstret...go figure XD
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeSøn 10 Feb 2013, 07:04

Æv, det lyder da trist!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeMan 11 Feb 2013, 02:03

Ja lidt egentlig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitimeMan 11 Feb 2013, 02:56

Så latterligt at man egentligt burde prøve at se den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hans og Grethe...jotak! Empty
IndlægEmne: Sv: Hans og Grethe...jotak!   Hans og Grethe...jotak! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hans og Grethe...jotak!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sant Hans. Det store bål!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: