Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ZzZzz...Burn the witch!

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

ZzZzz...Burn the witch! Empty
IndlægEmne: ZzZzz...Burn the witch!   ZzZzz...Burn the witch! Icon_minitimeFre 21 Jun 2013, 06:12

Eller bare god Sankt Hans ;)

Det er jo så her på søndag at det hele går amok...ooooog jeg er helt sikker på at der som HVER år kommer en kraftig ophedet (pun intended) debat om hedenske traditioner vs. potentiel voldtægt af kristendom.

Nu er meningen egentlig ikke at det skal blive en "hvor mange er kristne" - men vi kan godt tage en hyggesnak om det også :p

Tilbage til emnet! Hvor mange skal ud og glo på bål på søndag? Er det noget I gør med familien, eller gør I det (også) alene? Personligt har jeg faktisk haft glemt det hver eneste gang det har været Sankt Hans, og så ind i mellem har jeg været steder hvor jeg har tænkt "Hva satan?! Det bræ-...nej vent. Det er bål. Vent...Er det allerede Sankt Hans igen?"

Jeg er ikke det hurtigste dyr i skoven hvad angår den slags XD

Fordi jeg faktisk har opdaget ved et uheld (hvad sker der for det...) at det er Sankt Hans, så prøver jeg faktisk at finde ud af noget med at komme ud og glo aktivt ind i et bål. Skal vi vædde med at fordi jeg faktisk prøver så pisser det ned eller de kan ikke få gang i lortet?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

ZzZzz...Burn the witch! Empty
IndlægEmne: Sv: ZzZzz...Burn the witch!   ZzZzz...Burn the witch! Icon_minitimeMan 24 Jun 2013, 08:06

Jaaee....nej XD

Skæbnens ironi var så at jeg kom hjem fra fest kl. 8 imorges og var så smadret at jeg faktisk måtte aflyse min Sankt Hans.

Bwahahahaha! Det er bare fordi jeg planlagde stuff! Typisk! Nå men jeg håber andre mennesker i verden hygger sig XD Jeg hyggede mig lige til jeg lagde mig i sengen ;)
Tilbage til toppen Go down
 
ZzZzz...Burn the witch!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: