Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bedste Office version?

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Bedste Office version? Empty
IndlægEmne: Bedste Office version?   Bedste Office version? Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 03:14

Hvad er den bedste office-version hvis man skal have dansk, britisk-engelsk og engelsk-amerikansk som ordbøger på det?

Jeg giver op på min blue edition. Den samarbejder overhoved ikke.

Jeg skal ikke *bruge* alle de mange ting der egentlig på papiret er i de der office-pakker. Jeg bruger word and that's about it. pt. føler jeg at jeg aktivt bliver dummere til dansk fordi jeg bruger 90% af tiden på fb og i grupper på engelsk...og guderne skal vide det godt nok ikke er stavning der bliver gået op i.

Jeg bruger mere arbejde på at tolke fejltastning og slang / internetsprog på engelsk end at huske hvordan det fungere på dansk. og så genere det mig voldsomt at alle de dokumenter jeg har liggende ikke kan korrekturlæses bare tilnærmelsesvis.

Når man begynder at rode sprogene sammen og bliver usikker på hvordan ord faktisk staves, så er man derude hvor man skal forsøge med en anden teknik. Så ny teknik søges!
Tilbage til toppen Go down
 
Bedste Office version?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: