Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvis du var diktator...

Go down 
+2
Tamora
Procella
6 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 01:58

Nej ikke helt, og dog!

Hvis du kunne ændre HVAD som helst på Deploratus, og ikke skulle tage hensyn til hvad der var "fair", eller hvordan resten af siden ser ud...hvis du havde ULTIMATIVT herredømme, hvad ville du så tilføje eller ændre på Lost?

Vi taler lige fra en ændring i regler, til layout, til "alle dæmoner skal gå med klovnenæser" (okay overdrivelse fremmer forståelsen, for det var ikke ment som bong-emne).

Hvad ville DU gerne lave eller ændre på? Flere lokationer? At have en ubåd (Why did I put that in? Someone is gonna want a sub now...)

Det kunne også være tilføjelse af race, eller fjernelse af race...ændring i racebeskrivelse?

Håber folk vil være med på et lille tankespind!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 02:02

bare fordi jeg har set for meget true blood.. Feer.. masser af dem med lys magi (Jah har fået en hjerneblødning)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 02:31

Vi har jo faktisk feer på Lost. De er beskrevet i sidens historie.

Det er så godt nok ikke lige True Blood-versionen XD

*sætter et fint plaster på englens hjerne*
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 02:57

Enhjørninger! Og elvere tilbage!..... Men stadigvæk mest enhjørninger! Her skulle vrimle med lidt flere væsner, bare fordi vi er sære XD

Og så skulle vi have... Eh... Eeeeh!...

*Vender tilbage senere, med flere kreative indslag, da enhjørningerne ødelagde alt andet* >.<
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 03:14

Enhjørninge?

Altså vi har jo ikke lavet et bestiarium. Det gjorde vi ikke, fordi vi mistænkte at vi kunne blive ved og ved og ved.

Og du vil bare gerne have vaffelponyer fordi jeg totalt har ødelagt dig. I told ya!

På en mere alvorlig note...

Hvorfor vil du have elvere tilbage? De er lidt ligesom feer en del af sidens historie, men vi har ikke den "gamle" type elvere mere, det er rigtigt. Der var så heller ikke nogen der ville spille dem. Vi havde 2, hvoraf den ene var aktiv da det var rigtig vildt XD

Såe...hvad er det du "savner" ved elvere? More words!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 03:55

*bukker og takker for plasteret*

Efter at have fået læst sidens historie, hvilket sikkert var på tide

Jeres feer/elvere er godt lavet, men har de dimser ingen efterkommere? Og så tilbage til min tanke, der igen tyder på for meget true blood, shape shifters.. Nej vent glem der, jeg kan godt lide de racer som er her allerede.

Men vent hvis man så gerne vil have et fabeldyr med, så skal man bare spørge admin om tilladelse eller sådan noget, eller hvis man vil besøge elver/fe hoffet så skal man spørge om tilladelse?

Mærkelig tanke, en fe på jorden som ikke har været der i årtusinder, velkommen til panikkens tidsalder, hvor længe kan du holde dig i live
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 04:45

Vaffelponyer... They're so awesome! XD

Men jeg ved ikke.. Måske bare for at have noget mere at lege med? Folk har nævnt dem i deres indlæg efter racen er blevet slettet, så jeg føler næsten, at de er en del af historien. Ikke, at det er livsnødvendige, men de er da nogle gange LIDT sjove :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 05:02

De *er* jo en del af historien ;)

Nu er de bare gledet over i at være mere sagnbaserede. Folk spillede dem ikke, og de passede ikke ind i siden længere.

Vi tog de ting som elvere var "bygget" af, og overførte det på de andre racer hvor vi mente det passede ind. Nu er det ikke meningen jeg skal sidde og argumentere folks diktator-drømme i stykker, for jeg vil egentlig bare vide hvad folk i deres egen bobelverden synes kunne være mega fedt, men jeg bliver da nysgerrig og så kan jeg ikke lade være med at spørge jo XD

Og nu var der jo ikke nogen der sagde at diktator-drømme skulle være livsnødvendige :p Det er det gode ved at være diktator...man kan være JÆVNT ligeglad med om andre mener noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeTirs 20 Aug 2013, 00:39



Alt det tekniske:

Et fladere banner i toppen af siden, så man ikke skal scrolle så meget hver gang siden loades.. xD (Jeg er doven så derfor.. Ja, jeg advarede dig igår, Procella)... xD Sidens farver og opsætning synes jeg ret godt om, men hvis det er muligt, så et fladere banner.


Farvevalget til de forskellige kategorier (varulv, vampyr, engel, osv.) kan godt genere mine øjne og min logiske sans. Jeg synes det kunne være fedt, hvis der var lidt mere strategi i farvevalget. Der er selvfølgelig udviklingsudgaverne af hver race, som har en anelse mørkere farve end den ordinære kategori. Det er lige præcis noget i den stil jeg mener. En eller anden form for rangorden i farverne eller noget i den stil, så de ikke skriger så meget i ansigtet på mig.. (Følsom er man vel.. xD Eller overfølsom, men nu spurgte du jo netop efter komplette og ucensorerede diktator ønsker) :P

Jeg kunne også godt tænke mig, at "Post New" og "Post Reply" kunne få samme lilla nuance som resten af siden har, hvis det er en mulighed? Eller eventuelt hvid.

I menulinjen synes jeg at muligheden "Calender" er ret overflødig. Det kunne måske give bedre overblik at fjerne den - med mindre den bliver brugt i forbindelse med sidens historie? I så fald kunne det være rigtig fedt at få plottet flere ting ind i den, så den kan bruges til at skabe overblik over vores tidsmæssige perspektiv :P

Under profilen kunne det også være en mulighed at fjerne nogle af de overordnede felter der skal udfyldes om karakteren, hvis man alligevel laveret et mere udførligt karakterskema lige nedenunder. Men det afhænger selvfølgelig af hvad man gerne vil have til at stå ved sig, når man poster indlæg.

Plot- og RPG-relateret:

Under reglerne kunne man eventuelt koge en del af læsningen ned, ved at referere til powerplaying, metagaming og godmode. Det er jo standard for de fleste RPG sider og det skader ikke at kalde en spade for en spade - (yderst dårlig metafor) O.o

Resten er mest for min egen karakters vedkommende, tror jeg..
Det overvejer jeg lige og skriver nok igen xD

Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeTors 22 Aug 2013, 10:12

At varulve også kunne være varløver, varræve, varravne, etc etc XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeFre 23 Aug 2013, 03:11

Vi havde faktisk oppe som brugerspørgsmål på et tidspunkt hvorvidt vi skulle have Var-folk. Der var 2-3 der var interesserede, så vi droppede det igen.

Men - hvad er det du mangler? Eller er det bare fordi du gerne vil kunne potentielt være andet end en ulv?
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeFre 31 Jan 2014, 02:59

Uha det her føler jeg at jeg er nød til at svare på da det muligvis kunne være med til at gøre mig mere engageret i siden igen, ikke at få noget ændret men bare at snakke om det. xD

Men det jeg kunne ønske mig er:

Lidt som Savoy, lave en race, måske som kallisto snakkede om, formskiftere der har et dyr de kan forvandle sig til, men det dyr kan være blandt alle dyr.

Jeg ville dog ikke se varulvene fjernet, men kunne istedet tænke mig de blev mere den frygtelige varulv man ofte ser i film, den der er en blanding mellem ulv og menneske.

Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeFre 31 Jan 2014, 03:05

Jeg giver sajro, Savoy og Kall ret. ^^
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 11:37

Ææh, jeg ville ønske elverne tilbage. Men det er fordi jeg er super egoistisk, og gerne vil have min søde lille Eve tilbage igen. Så uskyldig og naiv ... Oh dear.

Men til det lidt mere seriøse(forkert ordvalg ... Less selfish is a better choice of words):
Jeg kunne ærligt talt godt tænke mig nogle flere under-racer, under de allerede eksisterende racer. Jeg har ikke brug for flere racer, men jeg er den mærkeligste sugemalle når jeg kan få fat i en hel masse muligheder i forhold til mit spil. Eksempelvis er der kun én version af vampyrer, hvor der er tre forskellige versioner af engle. Et par flere underracer ville få mig til at klappe i mine små fedtede hænder!

Og så har jeg en ting, jeg faktisk har forsøgt at fikse myself(so to speak). Der er allerede en tråd der hjælper lidt med Canada, og den tilbeder jeg. Jeg er ikke så siiindssygt fantastisk i Geografi, så regler og forskelligheder imellem Danmark og Canada er jeg fuldstændig blank på. Jeg har selv researchet en masse for at finde nogle flere små hurtige fakta jeg kunne sende til en admin, og måske få dem til at smide dem ind i Canada-tråden. For jeg synes det er virkelig vigtigt at the settings fungerer korrekt, og selv har jeg nogle problemer med at forholde mig til hvornår der er forskel på Danmarks og Canadas regler, og hvad de er.

Dog tjekker jeg selv op på det, for det er fandens svært at finde de der skide facts som er hurtige og simple, og det vil jeg simpelthen ikke trække admins igennem. Men nogle flere facts omkring hvordan verden er skruet sammen, for dem. Meen jeg ved ikke om jeg vil sige at det er noget jeg ville ændre på .. Jeg smider dog lige en pm at some time, hvis jeg finder nogle facts jeg mener kunne være nyttige for dumb ones like me!

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeFre 21 Mar 2014, 04:31

Ja jeg må med "beklagelse" sige at elvere sgu nok er en saga blot herinde.

Selvom vi havde en masse fedt med omkring dem i sidens historie dengang, og der var nogle fedecdetaljer ved dem, så blev det lidt for liverollespils-Lord Of The Rings-agtigt til hvad vi gerne ville. Når dét så var sagt, så havde vi INGEN sortelvere overhoved, og vi havde 2 elvere der begge blev slettet grundet inaktivitet.

Derfor besluttede vi os til at elvere havde udtjent deres samfundspligt og skulle udskrives som spil-aktiv race. Det er sådan lidt uvist stadig - og det er på os, og noget vi skal have afklaret komplet - hvorvidt elvere nogensinde HAR eksisteret og så er et sagnomspundet, muuuuuligvis udryddet folkefærd, eller om de skal assimileres ind i ellefolket så en elver og en ellemand/kvinde er det samme, muligvis blot mere fortyndet version.

Så det er set og læst Cora, men lige præcis elver-requesten bliver desværre et no-go :)

Altså mega respekt for at du selv sidder og leder efter strange stuff about Canada - og vi vil da med glæde tage et kig på hvad du har fundet :) Hvis vi synes det enten er sært nok, eller har relevans til stuff, så er det BESTEMT en mulighed at vi tyvstjæler hvad du har fundet og plotter ind i tråden, men vi kan naturligvis ikke love på forhånd at vi bruger det hele ;)

Altså vi vil jo super gerne have vores verden er realistisk, men det KAN jo ikke være 100% realistisk da vi trods alt lever i en fantasy-verden.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeFre 21 Mar 2014, 05:01

Men af hvad jeg læser:

Folk vil gerne have flere random encounters med skabninger der findes i vores verden, og enten vide hvad de er, eller overhoved ikke vide hvad de er, men bare synes det er bygget af awesome at møde dem?

(Det kan forholdsvis let omgåes ved at man melder sig til NPC-tråden og tillader sine emner at være NPC-tilladte - og derudover hinter til at man synes det kunne være fedt at støde på noget som ens rolle ikke normalt ville møde på Deploratus i en pb til Team Admin (hvilket vil sige HELE Teamet, da det aldrig er til at vide hvem der lige har tiden og overskud til at trække i The Shadow).


Skal lige nævnes at hvis der bliver arbejdet med det kommer der kun til at være mulighed for én alternativ krop. Og vi taler dyr - ikke noget med at folk kan blive til ting, såsom cykler eller basketbolde, strandparasoller eller fjernbetjeninger. Hvorfor? Fordi helt ærligt? Det bliver for dumt! Og derudover er det så grimt i min verden at jeg ikke kan arbejde med det og jeg får hovedpine bare af at overveje det - så hvis dit største ønske er at blive en hækkesaks, så beklager jeg meget, men du må blive ved med at drømme, med mindre du finder en overnaturlig der vil ændre dig permanent til en hækkesaks...og så ER du en hækkesaks. For evigt. Of doom! Og hvis du nogensinde vil noget andet end at ligge og være en hækkesaks så må du lave en ny rolle, og er i stedet blevet et Enchanted Item...yes...it sucks to be you...selvom du er en hækkesaks of doom...Nej Wicked...DU får heller ikke lov. Heller ikke selvom du gerne vil være en brødrister. Forget it pretty-boy.

Ahæm! Back to the important stuff!

Derudover høre jeg at folk muligvis kunne være interesserede i at varulve forbliver det de er her på siden. Men at der muligvis kommer et alternativ til dem også i henhold til formskiftning.

MEN - At der derudover enten bliver lavet et generelt Var-folk, gruppering der kan formskifte til dyr. Her skal jeg så have på plads.

-Taler vi almene mennesker der tapper ind i magi, og på den led ændre deres krop og formskifter til...et hamster. (Noget hardcore shamanisme in play or something)

-Eller taler vi almene mennesker der tapper ind i magi og overtager et dyrs krop, imens deres egen krop stadig er et sted, så der er tale om en slags astral-projektion.

(Alt hvad der hedder almene mennesker er noget der skal søges specielt om hvis de skal kunne NOGET som helst specielt at all - men vi har aldrig lukket muligheden. Det skal for det første bare ikke tage overhånd, og så skal der være nogle YDERST strenge regler om det - Her kan det potentielt være en underspillet faktor at folk kan indgå handler med de overnaturlige - med/uden sjæle - hvor en formskiftning er på "bordet" som handelsaftale)

-Eller er vi ovre i at vi taler en type "Hybrid" som ikke er en varulv, men som er formskifter bare til....hamster...Delfin...whateverness (Kan lige sige på forhånd fabeldyr er komplet udelukket at kunne overtage eller skifte til hvis det her er noget der skal arbejdes sådan seriøst videre med fra Teamets side)

__________________________________________________


Tilbage til Cora.

Forskellige typer vampyre? I am...intrigued...
How? Why, and all that jazz....
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeSøn 23 Mar 2014, 02:56

Ahem ahem! *Starting to write*

Well, jeg har ikke ligefrem nogle bestemte vampyr"racer" i tankerne. Men jeg ville bare ææææælske(med æ) hvis der kom flere forskellige "versioner" af de forskellige racer. Eksempelvis: Dæmonen har sjæledæmon og bloddæmon. Vampires(or werewolfs) could do the same thing! It could be like ... *Tandhjulene drejer*

Der kunne blive leget lidt med vampyrflagermus. Ikke at det skulle være en vampyr med vinger(even though, that could be über funny) eller med sådan flappende vinge-hud under armene(that could be even MORE funny!), men eventuelt noget ala .. De kunne være mere dyriske end en anden slags vamp? Like Buffy TVS hvor de får de der utroooligt grimme ansigtstrækninger når de går i sultemode - why not do the same thing? Som bloddæmoner og sjæledæmoner ville de ikke adskille sig helt vildt, men der ville alligevel være forskel.

Og why? Hvis der er forskellige racer, og du bliver bidt af en af dem .. Well, så bliver du vel til den bidte race, I guess? Eller, hvis man skal tage den helt ud, kunne vi lave en "svag" vamp-version, hvor man kunne blive født vampyr, men in the real world var et menneske der skulle bruge blod, levede lidt længere og havde nogle meget grimme tænder. Or! Det kunne være noget ala vampyrer der også havde brug for at spise kød, så alle deres tænder var sharp and pointy, og de var en del mere dyriske? Forestil dig en vampyr der render rundt med gebis for ikke at blive afsløret, og så skal spytte sådan ét ud for at spise. Charming as always XD

Så som du ser, har jeg ikke nogen bestemt plan. But I'm brainstorming quite alot, though .. Det ville bare være amaziiing med nogle flere muligheder indenfor de forskellige racer!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeSøn 23 Mar 2014, 03:25

Med det samme - Nej!


No human/vampire-hybridstuff! Not now, not in the future, not EVER!

At være en motherfucker grim vampyr er jo teknisk set bare cinematisk effekt og skiller ikke den ene fra den anden.

Hvis man skal gå tilbage til dæmon-eksemplet så er er det en måde at agere på samt en "spisepreference". Vi har intet sagt om hvordan folk skal se ud. (Med vamperne den undtagelse som der er ved alle racer med de MEGET overfladisk beskrevne ting der er give-aways for deres race).

Såe...det eneste du umiddelbart tænker på er at den ene race potentielt skal være ugly as hell? Eller hva? For det er i mine øjne (uden adminhatten på), ikke en anden race, det er bare noget man...vælger?


Til gengæld ville jeg muligvis godt kunne arbejde med noget varulve-koncept der blev inspirerede af "White howlers" vs. Fianna / Children of Gaia
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeSøn 23 Mar 2014, 03:37

Nej, jeg brainstormede bare, med forskellige eksempler. Jeg ved ikke om det er muligt lige med vampyrer, selvom jeg godt tror man kunne finde på to eller flere forskellige versioner af vampyrer(as the blod/kød ædende slash the bloddrikkende), men min pointe var bare at forskellige versioner af den samme race, could be amazing. Min brainstorm var obviously ikke så super god, but it was there anyway XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeMan 24 Mar 2014, 05:47

Alt hvad der hedder teknik må Val kommentere på.

Jeg kan dog personlig godt lide at svar-knapperne, pm/pb samt profil, faktisk er fremhævede.

vi ved godt vi har meget at læse. Det er en masse af de samme brugerspørgsmål der har skabt vores tekster fordi vi blev "irriterede" over at skulle svare på det samme og det samme om og om igen. Så lavede vi tekster om det i stedet for.

Personligt har jeg ikke været ET eneste sted hvor en karakter-godkendelse ikke har været aktuel for siden. På en side som denne er det essentielt at have en godkendelsesprocess. Før da der ikke var opmærksomhed på hvad der blev godkendt....it was not pretty....
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 10:22

Jeg syntes bare, det, at kunne være andre racer end varulve, var et meget interessant aspekt til det hele. Naturligvis uden at fjerne varulveracen i sig selv, for det er kun naturligt, at det er dem, der er den mest dominante race, hvorimod andre varracer ikke umiddelbart er blevet omtalt så meget, nogle steder. håber det gav lidt svar på, hvad min mærkelige hjerne tænker :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 22:12

Såe...min opsumering var korrekt eller?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvis du var diktator... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du var diktator...   Hvis du var diktator... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvis du var diktator...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: