Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeFre 14 Feb 2014, 02:00

Kære Losties

Det er jo sådan at vi har oppe og vende om vi skal ændre nogle af vores lokationer til noget andet. Lave nogle lokationer med lidt mere spræl og sjov i.

Jeg er kommet på en ide som jeg selv kan se noget morsomt potentiale i, men vil gerne høre brugernes mening om det.

Det er sådan at generelt i Canada der skulle der være mystiske væsner (ud over os).

Citat :

-Kryptologerne påstår at Canada skulle være hjemsted for Sahquatchén. Derudover skulle der være et gigantisk dovendyrsagtigt væsen der er kendt som "Bæver-æderen". Den kannibalistiske vildmand "Wendigo" skulle være fra Canada, og derudover skulle der findes masser af søuhyre, som blandt andet Ogopogo.



Efter lidt søgning idag fandt jeg så ud af at der rent faktisk findes forskningsinstitutter for sådan noget! Anyway...

Min tanke var, at vi kunne have en lokation der var delvist museum, delvist forskningscenter. Øboerne ser det mest af alt som turistattraktion. Men her kunne man så have alt muligt hængende eller stående i montre. Billeder der helt sikkert er af en søslange! Gipsafstøbninger af spor i jorden/sneen. Pelstotter. En afsavet træstamme med klomærker i.

Jeg tænker at et sådant sted ville kunne have potentiale til at være sjovt for de mennesker der ikke rigtigt ved noget, men måske tror et eller andet. Det kan også være man er jæger og lige skal en tur ind forbi for at lure på de seneste fund eller tale med forskeren ude bagved.

Det kan også være man er englen der lige skal ind og have sine svingfjer tilbage.

Her kan der også findes sære smykker, eller potteskår eller genstande - som enten "skulle" fortælle en historie om noget (et væsen eller lign) eller som skulle være beskyttelse, eller en del af en måde at hidkalde væsnet på.

På en god dag (eller dårlig dag alt efter hvem man er og hvad man søger), kan det være det rene trut i en bar mås...men ind i mellem kan der også findes en guldåre.

Det vil naturligvis være admin-adminestreret hvad der faktisk er rigtigt og hvad der er billedet af et badedyr og pelstot fra naboens labrador osv. Men folk skal være MERE end velkomne til at komme med forslag eller bringe ting ind eller prøve at få ting ud derfra, og hvis der er interesse i det kan der herfra skabes nogle plot hvis vi admins får en heads up på at det er noget I kunne synes var fedt.

Men i første omgang vil jeg gerne høre om det udelukkende er mig der synes det kunne være sjovt med sådan et sted, eller om folk synes det kunne være bygget af Yay!

Fyr løs!

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin


Sidst rettet af Procella Fre 14 Feb 2014, 02:16, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeFre 14 Feb 2014, 02:09

Jeg tror det ville kunne give en awesome jobmulighed for både overnaturlige og mennesker - som forsker. Overnaturlige der saboterede de rigtige beviser for menneskene, og mennesker der faktisk forsøgte at få fat i nogle. Det kunne da være vældig sjovt XD

Eventuelt kunne der være nogle jægere der var blevet smidt undercover som forskere, for at rapportere tilbage til sin celle om hvad folk ved, og hvad der sker. Jeg tror sådan et sted kunne skabe meget spil på den måde - jeg ved ikke om selve stedet ville blive brugt meget hvis det blev oprettet som en lokation. Det kan jeg ikke lige forholde mig til. Men der er super mange plot-idéer i stedet, så det ville jo være fedt! Plus at det næsten ikke ville give mening hvis der ikke var et forskningscenter af en eller anden art.

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeFre 14 Feb 2014, 04:53

Haha! Lyder genialt!
Jeg tror gerne, at de overnaturlige vil få sig et godt grin i ny og næ, med et besøg derinde XD
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeLør 15 Feb 2014, 07:44

jeg synes det lyder som en fed ide, åbner mange muligheder for jobs og forskning, endda muligheden for spil for dem som lige er blevet turnet eller på ande måde ikke aner en disse
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeLør 15 Feb 2014, 07:45

Eller måske en magisk himstregims hist og pist...folk gør sig jo ikke så meget i at gå på markedet hvor de kan være heldige :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitimeLør 24 Maj 2014, 03:18

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Empty
IndlægEmne: Sv: Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige   Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overvejelse om museum/forskningscenter til det overnaturlige
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: