Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 In the Buffy-verse you would be....?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 05:29

Erhm. Okay so I took this test like 6 times to be sure of the result.
1: Spike.
2: Buffy.
3: Buffy.
4: Faith.
5: Buffy.
6: Buffy.

Conclution: Soooooo...With a little drop of evil and/or insanity in my veins I might be "The Chosen One". God! I never identified myself as Buffy. She's so damn boring! Spike and Faith are so much more...entertaining! Bugger!


Buffy - "The Chosen One". Vores alle sammens lille Cheerleader og Slayer:

In the Buffy-verse you would be....? 3L2eSbidicyl


Spike - den konspiratoriske vampyr der hele tiden prøver at slå Buffy ihjel, indtil han forelsker sig i hende og begynder at knalde hende:

In the Buffy-verse you would be....? A_szxhPNUuPl


Faith - Da Buffy kortvarigt dør skal der jo være en ny "The Chosen One". Pokalen går så til Faith der er komplet ligeglad med rigtigt og forkert så længe tingene bliver gjort. Mere end en anelse psykotisk. Knalder alt hvad hun kan komme i nærheden af, og prøver vidst også at slå samtlige karaktere ihjel fordi hun kan:

In the Buffy-verse you would be....? MzIRFeSNJvhl


Såee...
Hvem er du I Buffy-verse? (andet ord for Buffy universet)

http://www.zimbio.com/quiz/PxGpX7NQHCF/Buffy+Vampire+Slayer+Character
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:27

Ehehehe! You're cute as blond XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:30

Oh hon...I've done that shit ;)
I rocked the blond look. But that *eyes picture*

....no....

*vomiting rainbows and butterfly's*
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:30

Oh god…. I got Buffy as well… ._.

Well, snap!

Ps. I would looooooove to see pictures! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:50

You did on facebook love :p

HAH! Kan godt li du også blev Buffy. Selvom det så må betyde at jeg så ER Spike eller Faith. For vi to har bestemt ikke samme sweetness-factor!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 07:56

Pictures, pictures, I love them all! *Dance*

Joooooov da! We are adorable! XD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 08:25

In the Buffy-verse you would be....? MzIRFeSNJvhl

Not happening. That can NOT be true! Not possible ô.o
Hvad skete der med at jeg var den søde og uskyldige? No? Did the I-want-a-motorcykel-so-freaking-bad fuck it up? XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 09:59

Ååååårh! :(

Det var hende JEG ville ha jo! Du har stjålet mig! *vræl*

Og ja jeg har det nok med at svare mere realistisk end med hjertet. Så ingen motorcykel-hopning for mit vedkommende. Det kan være det havde gjort udslaget hvis jeg havde?
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitimeSøn 09 Mar 2014, 10:22

Måske måske? Jeg svarer altid med hjertet: Fuck realisme. Dumme biler, jeg køber en motorcykel når jeg er gammel nok og så skal jeg have noget mere læder all over! Det er nok dét der gør mig lidt Faith-agtig XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In the Buffy-verse you would be....? Empty
IndlægEmne: Sv: In the Buffy-verse you would be....?   In the Buffy-verse you would be....? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In the Buffy-verse you would be....?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: