Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 BB-Day.

Go down 
+2
Tamora
Procella
6 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 07:42

Min reaktion?

= Jeg slår dig ihjel til du dør!

Og nej det er ikke fordi det er særlig ekstremt det her, men det er bare....f-ing LAME!

Til de uinviede så er imorgen BB-day. Såkaldt Beef and Blowjob Day. Til dem der stadig ikke ved hvad det er kan jeg give en hjælpende hånd - no "funny comments"....

http://www.dagens.dk/forbrug/b%C3%B8f-og-blowjob-nu-er-det-snart-mandens-dag

Selvfølgelig skulle det kommenteres på, på FB.
"Så det i morgen, husk nu: ingen blomster og kort"

Jeg har set så mange grimme ting på FB, jeg har set så mange provokerende ting på FB (både den gode og den dårlige måde), så hvorfor det her går direkte ind og trykker på min "flaming hatred" knap kan jeg ikke helt greje. Jeg blev bare nødt til at svare. Ind i mellem...så kan man ikke lade være. Det stikker, og prikker og nager en så det skal bare UD!

Mit svar:

Aha...really....you don't say?
Lets juuuuust get one thing clear...

For starters at det der jo er direkte løgn. Mænd der er i forhold får sgu også gaver på Valentines Day, så hvad er det da for noget forfærdeligt sludder! Der er sgu ikke nogen dag hvor kvinden bare bliver overøst med gaver...jo muligvis hendes fødselsdag, men det gælder sgu ikke helt i denne samkvem.

Der er Mors dag, Der er Fars dag, Der er Par-dagen (V-day), og nu er der så BB-dag for mænd. Af princip ville jeg ALDRIG hoppe med på den bølge fordi jeg synes den i min verden grænser sig til accepteret sexchikane og degenerering af kvindens værd. Bare ud i køkkenet og ned på knæ, eller ned på knæ og ud i køkkenet dit valg buttercup. Give me a bloody break before I puke!

Hvis vi leger det ikke var en faktor, hvor bliver dagen for kvinder så af? Nej vi taler ikke om Kvindernes internationale kampdag, for det er en dag der handler om den tilkæmpede LIGESTILLING og en hyldest til de kvinder der *har* kæmpet og hjulpet os til det punkt vi er på idag, hvor der stadig ikke er komplet lighed. Derudover har jeg sgu aldrig modtaget hverken gaver eller blomster på den dag...ikke at jeg er særligt interesseret i at skulle få det dér for det er ikke dét det handler om.

Næ vi taler om en dag der direkte er skabt til at hylde *kvinden* - af mænd.

Skal det være, så lad det være - men lad være med at hyle i et ulvekor hvis du sidder sammen med 1 labrador og en chihuahua - hvilket er præcis hvad der sker i henhold til den artikel.

*Growlede dragen og kravlede tilbage ind i hulen på sit bjerg*



Hvad synes DU om BB-day? Er det sjovt, eller det lame? Er det stødende? Er du hammer ligeglad?
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 07:51

I agree…

Selve konceptet virker rimelig opreklameret, og virker mere som en godte/en hyldest til mændende for hvad?… Jeg forstår da godt, at man kan være en god kæreste, men det kan man altså vise eller fejre på nogle lidt sødere måder, hvor begge parter måske stemmer lige god for den!

*Hmpf*
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 07:59

Jeg hørte et par fyre snakke om det på min skole i dag..

"Jeg skal fandme have blow og bøf i morgen!"

Jeg tænkte "tillykke, eftersom du er nød til at proklamere det højt på skolens område, er det vist ikke noget du prøver særlig tit"...

Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 08:01

Det er en hyldest til at mændene er nogle klamme liderbukse på det punkt, åbenbart;)

It's super stupid. Lad os bare sige at hvis jeg får en kæreste der bringer det på banen, får han hverken bøf eller blowjob. Maybe a you better be shitting me, dude-look, but that's it! Der er en dag for fejring af romantik, og en for fejring af mænds perverterede dicks. Yeah, no biggy!
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 08:08

Det virker lidt.. Erhm.. Fjollet? Og dumt. Og åndsvagt. I'm not gonna roll with that wave either.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 08:36

Jeg er eddermame glad for at jeg ikke er den eneste med "w-t-f"-holdning til det ;)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 11:40

Haha min kæreste måtte mindelig om det, og det var mere et "pokkers jeg kan ikke være sammen den dag, så bøf må blive en anden gabf" det der gjorde mg mest harm er nok mere den del med at han havde lavet en aftale og glemt den bio tur vi havde aftalt.. Men fair nok.. Der er Armo nok til at drille rigtig længe der..

Men nej spøg til side, hvis drenge virkelig skal have en dag tiæ det, kan de ikke få ret mange blow Jobs og ikke selv finde ud af at stege en bøf..

Desuden hvis piger skulle have en hel da på samme måde ville fyre blive ret ømme i tungen
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeLør 15 Mar 2014, 02:24

Og stod der ikke lige at rødt kød fik juicen til at smage hæsligt?

*eftertanke*

Så BB-day lyder bare som general crappyness for kvinden...in my humble opinion....
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitimeLør 15 Mar 2014, 02:27

Okay nu vil jeg lige skynde mig at sige det altid smager hæsligt, der er enormt mange ting fyre ikke må spise hvis det ikke må smage af død knu,

Men jo du har ret pro
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





BB-Day.  Empty
IndlægEmne: Sv: BB-Day.    BB-Day.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
BB-Day.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: