Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvor meget en viking er du?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 02:01

Den MÅTTE jo komme når jeg er så kæmpe fan af serien Vikings ;)

How Viking Are You?

You scratched off 22 out of 42 on this quiz!


You’re very Viking. You and your brothers at arms could rule the seas with your longships. It’s all about the mead for you.

Hvor meget en viking er du? Anigif_d87e4de3dcc4214de75b6d8803ecb24f-4


http://www.buzzfeed.com/lukebailey/how-viking-are-you


Hvor meget vikinger er I andre? Og tør I komme med på mors båd? :p
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 02:22

Svar Til Savs resultat:

Niiiice! Men du har også alle kamp-tingene på din side :p Dem kunne jeg ikke krydse af XD Jo hvis jeg gjorde det fiktivt, men så gælder det altså ikke! Jeg har kun krydset af med det de ting jeg faktisk HAR gjort XD

Og jeg undlod at krydse af i den med får...for jeg ved faktisk ikke om jeg HAR spist får. Altså jeg har været til mange middelaldermarkeder og jeg har været på færøerne og til utallige lives - men jeg ved faktisk ikke om nogen af de gryderetter indeholdt får...så jeg undlod at dimse i den just because.

Og det med fresh from the bone - den krydsede jeg heller ikke, for jo jeg har spist vildsvin stegt og stået og plukket det direkte af knoglerne, men ikke fresh som i råt og fordi jeg blev i tvivl om hvad der blev ment præcis så ville jeg ikke krydse af i den for at være sikker på at jeg ikke snød.

Og ja jeg har da også ædt lår af something, men jeg har aldrig gjort det så lunser af kød faldt på jorden...og jeg har ingen hunde...så den gælder HELLER ikke.

Og jeg har da drukket mjød - men jeg har aldrig drukket det i latterlige mængder...og jeg har ikke tyllet ale og i en brandert at taget til Amerika XD

og så kan jeg altså ikke påstå jeg NOGENSINDE har anlagt skæg....
De mangler altså nogle svar der passer på potentielle shieldmaids!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 02:24

Hvor meget en viking er du? 10mj5lw

Viiiiking! Just… a little bit! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 02:43

HAHAHA!

Jeg troede sgu ikke du ville score så højt! XD I'm impressed little doggy!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 08:23

Thank yoooou!

From now on you're the Epic Viking Admin! E.V.A!

Sup Eva :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 08:36

Eeeew!

Det vil jeg ikke hedde! Det har jeg familie der hedder *klasker hunden over snuden med en våd søndagsberlinger*

Bad doggy!
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 08:43

Nu ville jeg også være med, nu hvor vi er nød til at vente til næste år... €$$££@$€£@$£$ xD

Hvor meget en viking er du? Zrv0eQ7
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 09:04

Hahaha!

Jeg vidste ikke du så Vikings Sego ;) That's kewl!
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 09:07

Ohhh jeg startede med at se den da den allerførste episode kom ud, og har fulgt med lige siden. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeOns 14 Maj 2014, 21:19

Me too - du har bare aldrig nævnt det ;)
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 05:55

How Viking Are You?

You scratched off 23 out of 42 on this quiz!

You’re very Viking. You and your brothers at arms could rule the seas with your longships. It’s all about the mead for you.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 05:56

Wuuuuut?

Er Eve MERE viking end mig?!

NU står verden fame ikke længere!
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 05:59

Hahaha! Jeg tror det var gjort da jeg bor på en gård, har hunde og har været alle mulige steder og ædt aaalt muligt mærkeligt! At det så smagte forfærdeligt og jeg aldrig spiser det igen .. Well! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 06:14

Aaaah ja! Det kan KUN være dét!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor meget en viking er du? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget en viking er du?   Hvor meget en viking er du? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor meget en viking er du?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: