Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Efterskole - Cora og Jeffrey!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Efterskole - Cora og Jeffrey! Empty
IndlægEmne: Efterskole - Cora og Jeffrey!   Efterskole - Cora og Jeffrey! Icon_minitimeSøn 10 Aug 2014, 07:21

Så er det tid til at jeg skal på efterskole, og det betyder nok også at min tid herinde bliver lidt svær. I hvert fald i starten! Det er jo rigtig surt, men hvis jeg nu lover at få et riiigtigt godt år og efterskoleophold, vil i så tilgive mig? :(

Jeg tager af sted tidligt i morgen, for det er en ret lang tur til min efterskole, og så kommer jeg nok slet ikke til at kunne være her på forummet i nogle uger... Jeg skal dog gøre mit allerbedste overhovedet for at tjekke facebook en gang om dagen eller hver anden dag, for at se om i er ved at ødelægge siden helt uden mig :P

Jeg skal gøre mit bedste for at komme på og svare i nogle emner når jeg har tid og ikke skal være ulækkert social og sådan noget :D

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Jeffrey
Nybegynder
Nybegynder
Jeffrey


Antal indlæg : 2
Bosted : Har lejet alle værelserne på et hotel i Werclare til sin flok.
Beskæftigelse : Arbejder for enkelte rige kvinder som personlig træner. Tjener ellers penge mere eller mindre ulovligt.

Efterskole - Cora og Jeffrey! Empty
IndlægEmne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey!   Efterskole - Cora og Jeffrey! Icon_minitimeSøn 10 Aug 2014, 07:22

Det gælder også for mig, for jeg er nummer to bruger!  :h5:
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Efterskole - Cora og Jeffrey! Empty
IndlægEmne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey!   Efterskole - Cora og Jeffrey! Icon_minitimeSøn 14 Sep 2014, 09:43

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Jeffrey
Nybegynder
Nybegynder
Jeffrey


Antal indlæg : 2
Bosted : Har lejet alle værelserne på et hotel i Werclare til sin flok.
Beskæftigelse : Arbejder for enkelte rige kvinder som personlig træner. Tjener ellers penge mere eller mindre ulovligt.

Efterskole - Cora og Jeffrey! Empty
IndlægEmne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey!   Efterskole - Cora og Jeffrey! Icon_minitimeSøn 14 Sep 2014, 09:43

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efterskole - Cora og Jeffrey! Empty
IndlægEmne: Sv: Efterskole - Cora og Jeffrey!   Efterskole - Cora og Jeffrey! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efterskole - Cora og Jeffrey!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: