Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Søen.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:22

Sted: Ved søens kant.
Tid: 21:00 ca.
Dag: Søndag.
Dato: 24 jan.
Vejr: Køligt, men tørt
Omgivelser: SKov omgivelser, ingen andre væsner.

Lovell stod ved vandkanten og´så ned i det dunkle og halv sumpet vand, han havde stukket hænderne godt ned i bukselommerne da det var koldt i vejret, han tænkte lidt og havde ikke så meget at fortage sig, han begyndte lavt at synge "My gift is my song, and this one is for you .. And you can tell everybody, this is your song" han samlede en sten op fra jorden og kastede den ud i søen så den landte med et lille plup i vandet og sank til bunds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:29

Morgan kom gående ned mod en af en stig, han havde sine hænder nede i sine lommer og en smøg i munden. han fik færten af en engel og smilte lidt over det, han gik efter duften da han var nysgerrig efter hvem der mon var. han stoppede op bag nogle træer og så over på englen, han smilte svagt af det og blev bare stående og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:36

Lovell mærkede nogen i nærheden og stoppede med at synge, han så sig lidt omkring og så en skikkelse "Hey?" sagde han og gik hen mod skikkelsen af ren nysgerrighed, men mærkede lidt bedre efter og mærkede at det ikke var et godsindet væsen, men en vampyr, han gik et par skridt tilbage og skulle ikke nyde noget, han kørte hånden gennem sit brune hår og vendte sig om for at skynde sig væk i en fart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:43

Morgan gik tætter på ham mellem træerne og så på ham med sine mørkerøde øjne, han lag let sit hoved på skrå og smilte charmerende til ham
"goddag" sagde han høfligt
og kunne godt regne ud at jeg ville løbe fra ham
"jeg skal nok være sød" sagde han
og blev ved med at smilte til ham, han gik lidt tætter på ham og rakte sin hånd frem til ham
"Morgan.. Morgan Tuck" sagde han
og bukkede let for ham
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:49

Lovell så på ham med en anelse mistro i blikket "Man kan ikke stole på jer Vampyrer" sagde han i et nik og så ned på hans hånd, han tøvede med at tage hans hånd, men ville ikke virke overfladisk og tog tøvende imod hans hånd og så på ham "Lovell .. " sagde han og overvejede at tage sin jakke af, sådan så han var parat til at folde sine vinger ud og flyve væk, men det var for koldt til at han kunne få sig selv til at tage den dejlige vinter jake af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:54

Morgan blev bare ved med at smile charmerende til ham, han så ned på deres hænder og hev ham til ind sig. og lag sine arme tæt omkring ham
"sikke et flot navn du har" hviskede han
og lukkede sine øjne lidt i og så ned af ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 07:58

Lovell blev med et anspændt i kroppen og så op på ham med et lettere forvirret blik "Morgan Tuck, Vil du være så venlig at slippe mig?" sagde han så og prøvede så vdt muligt at virke høflig, Han havde det ikke så godt med at han holdte sådan om ham og lagde sine hænderne på hans skuldre og prøvede diskret at skubbe ham lidt væk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:03

Morgan kyssede ham en enkel gang på munden og nikkede
"jeg skal nok være sød, hvis du er sød" sagde han
og gav langsomt slip på ham, og betragtede ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:06

Lovell sprang nærmest væk fra ham og tog sig til munden "ArH!, Du kyssede mig?! Jeg er en dreng?!" sagde han en anelse i panik og med væmmelse i undetonen, han gik et par hurtige skridt baglænds og snublede, han faldt og så op på ham "Hvad bilder du dig ind?!" sagde han og tørte sin mund, han kunne slet ikke få noget af det her til at passe sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:19

Morgan gik elegant hen til ham og hævede det ene øjenbryn
"jep.. og ? jeg kan da godt gøre det igen" sagde han
og satte sig på hug foran ham og lag en hånd på hans kind og kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:36

Lovell spærrede øjnene op og satte hænderne mod hans skuldre og skubbede til ham med alle sine krafter, han vendte ansigtet væk fra ham og tørte sin mund "Stop det!, jeg er ikke til drenge" sagde han så bestemt han kunne og ville ikke se på ham og havde aller mest lyst til at slå ham, men huskede sig selv på at det ikke er pænt at sl¨å.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:41

Morgan tog fat i ham og hev ham ind til sig
"årh hold op" hviskede han
og begynde at kyssede ham på halsen mens han smilte stort, han åbnede sin mund lidt og kørte sine tænder over hans hals
"du skal passe på hvad du gør" hviskede han
og kyssede ham på halsen igen, mens han lod sin anden hånd glide op under hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:54

Lovell bed tænderne hård sammen og hævede den ene hånd for at slå ham, men da han mærkede hans tænder stivnede han i kroppen og sænkede sin hånd, han tog dog hurtigt fat i hans hånd da han mærkede den under sin trøje "Stop, Stop .. Hvorfor gør du det her imod mig!?" sagde han og var både bange, men også rigtig vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:00

Morgan tænkte lidt over det og trak på skulderne
"ved ikke, nået skal jeg jo lave.. og gider ikke sidde og snakke om nået mærkelige ting" sagde han
og lod bare sin hånd glide længere op på hans brystkasse, han begynde at kysse ham på halsen igen og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:10

Lovell skar en grimasse og var anspændt i kroppen, han var rasende over at morgan gjore det og samtidigt rasende på sig selv for ikke bare at være løbet sin vej, han vred sig en kort og følte sig utilpas med at en anden fremmed mand kyssede på ham, uden at han egentlig kunne gøre noget, fordi at han var bange for at blive bidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:20

Morgan lod sin anden hånd glide ned til hans bukser, han åbnede dem stille og smilte lidt
"slap nu af" hviskede han
og lod sin hånd glide ned under hans bukser, og nusse ham mellem benene. han begynde at kysse ham på halsen igen og smilte lidt samtidigt
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:30

Lovell gispede forbavset og satte en knyttet hånd mod hans brystkasse, han skubbede ham hårdt i brystet og prøvede at få fat i Morgans hånd der var nede i hans bukser, med sin anden hånd "Morgan!!" råbte han for at få ham til at stoppe, han vred sig lidt og ville ikke lade sig blive tændt af ham, ikke af en fremmed mand, ikke af en mand i det hele taget!.

//Logger, Skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 09:37

Morgan rystede på hovedet
"smukke slap nu af.. det kan komme til at gøre ondt" hviskede han
og bed ham blidt i øret og smilte lidt, mens han blev ved med at nusse ham på brystkasse og mellem hans ben. han kyssede ham ned på halsen og nød hans krop meget, han træk vejret dybt og smilte imens og blev mest tændt når han ikke ville det
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:44

Lovell gav op at skubbe ham i brystet, da han slet ikke var stærk nok til at få ham skubbet væk "Mor-Morgan, Pleas du må ikke, jeg vil ikke" sagde han bedende og måtte jo prøve noget andet når han ikke ville adlyde når han råbte af ham, men det værste var at nussen var behalig, det eneste der irriterede ham var at Morgan var en mand og var fremmed, han var på ingen måde typen der gjore sådanne ting her med fremmede, selv ikke piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:01

Morgan lo lidt af ham
"ligner jeg en der høre efter ?" spurgte han om
og blev bare blidt ved med at nusse ham på brystkassen og mellem hans ben, han kyssede ham blidt på kinden og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:12

Lovell kneb øjnene kort i da han kyssede ham og kunne ikke holde ud at høre ham grine, når det bestemt ikke var sjovt "Men .. Men" sagde han og vidste ikke hvad han skulle svare, det irriterede ham at han ikke havde noget at kunne gøre, selv hans evne kunne ikke bruges, hans vejrtræk var en anelse hektisk fordi det var svært at skulle modsige sine følelser, han ville ikke nyde det!.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:19

Morgan så på ham med sit mørkerøde blik
"men hvad ?" hviskede han
han begynde at kysse ham på halsen og lod sin tunge lege med, mens han bare blev ved med at nusse ham og smilte svagt med
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:31

Lovell blev desperat efter at komme væk og hævede sin hånd, han slog ham i ryggen og vred sig under ham "Men det burde du så begynde at gøre!" vrissede han og tog fat i en hånd han havde på hans bryst "SLip mig, FJern dig fra mig!" råbte han og slog ham igen i ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:34

Morgan rystede på hovedet
"det tror jeg ikke lige,, lad være med at slå" sagde han
og trykkede blidt sine tænder mod hans hals uden at bide igennem, han blev bare ved med at nusse ham og nød det selv meget
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:40

Lovell skulle lige til at slå ham igen da han mærkede hans tænder mod sin hals "Du må ikke bide mig, jeg slår ikke mere .. hvis .. hvis bare du ikke bider" sagde han så bedende da han var skrækslagende for at blive bidt, han lå stille fordi han ikke ville pire morgan til at bide ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søen.   Søen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: