Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Saven, dø, smerte og glæde!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 01:26

Dag: Fredag
Sted: Gå gaden : http://cameraphotodigital.com/2009/12/13/best-of-the-best-christmas-lighting-decoration-and-christmas-tree-led-lighting-design/beautiful-christmas-lights/
Omgivelser:Mennesker
Tid:15.32
Vejr:Støv regn og det der er på billede ved sted ..!
Tøj: https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/21llkjk.jpg
Make-up: det make-up hun har på på det billede med tøjet xD
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU

Elisa havde fundet ud af at hendes bedte veninde og hende hun boede sammen med Gabrielle var død, Elisa vidste ikke havd hun skulle gører hun var gåret langt og satte sig nu på bænkene lyssene skinnede så man kunne kke se hvor mørkt der var, der var høj musik i hele gå gaden og sangen gjoder ikke Elisa's humør beder, hun mærkde en tår af blod trille, hun tørede dne hurtigt væk, hun savnede James hun havde ikke set ham længe og hun følte at han var gåret fra hende ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:01

James kom gående ned langs gaden. Det var sent, og han så forfærdelig ud. Ganske bleg og med sorte rander mellem øjnene. Han gik med en smøg i munden, og inhalerede kraftigt. Hans hætte var trukket op over ansigtet, og han gik hurtigt. Langt de fleste folk, skyndte sig væk, og så ikke på ham. Der var noget uhyggeligt over ham. Noget som ikke kunne forklares.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:09

Elisa fik færten af James og der kom et lille smil på hendes læber, men det forsvant hurtigt da hun fik øje på ham, hun bed sig længe i læben og tog ikke blikket fra ham, hun ventede bare på at han kom tæt nok på hende så hun kunne snakke med ham, hun havde det ikke godt med og se ham sådan der og vidste ikke hvad hun skulle gører men hun var så bange for at han skulle gå en anden vej så hun råbte efter ham "Hej James" hendes tone var trist ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:13

Hendes stemme skar ham i ørene, og han vidste ikke, hvor smart det var at se op. Men han gjorde det. James hævede hovedet, og sukkede tungt. "Hej," mumlede han og satte kursen mod hende. En mand skubbede til ham, og James vaklede kort. Han stillede sig foran Elisa, og inhalerede fra smøgen. ".. Igen," mumlede han med et skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:16

Hun kiggede op på ham ham og bed sig blidt i læben, hun rejste sig så op og kiggede på ham, "Igen?" sagde hun forvirret, Elisa så på ham og kunne godt se det så ud til han havde det dårligt" Er du syg" spugerte hun en smule hjælpsomt, hun togroligt hans hånd, hun ahvde virkeligt savnet ham, Elisa havde det en smule beder efter hun are havde rørt hans hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:20

James grinede lavt, af hendes uvidenhed. "Nej," brummede han, og så straks ned på deres hænder. "Eller måske lidt," hviskede han. ".. Af jalouxi," brummede han. Han hævede sine øjne, og så på hende. De var udtryksløse. "Har du bollet med flere, siden jeg rejste?" mumlede han hårdt. Han havde sådan savnet hende, men det kunne man slet ikke se på ham. Han var bare kørt træt. Han forretning gik ikke skide godt, og han havde solgt den, til hans ven Erik. James var taget til Italien, og været på noget afvendingsklinik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:25

Hun rystede på hovedet og kggede på ham, "Nej jeg har ikke, men jeg har misted min veninde, hun er død, og jeg troede også at jeg havde misted dig" hun kiggede på ham og kiggede så ned på ders hænder, hun vidste jo ikke hvor han havde været henne, "Hvor har du været henne" spugerte hun hviskende, hun kiggede en smule spøgerne på ham. og satte sig ned men havde stadig hans hånd i sine og kyssede dne blidt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:29

James sank en klump, og han satte sig 40 cm. fra hende. Han havde lyst til, at kysse hende. Trække hende med hjem til hans lejlighed, og elske med hende, så han vidste at hun var hans. Kun hans. James slap hendes hånd, og han rankede sin ryg. Det var tydeligt, at han ikke vidste, hvad han skulle gøre af sig selv. "Godt," mumlede han svagt. "Hvordan døde hun?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:33

Hun kiggede tavst på ham og hvidste ikke hvad han skulle sig, hun havde lyst til alt det han havde lyst til, hun sukked eog tra på skulderne "Jeg ved det ikke" sagde hun og kiggede efter hans hånd, og bed sig kort i læben men så så på hans ansigt, "Men hvor har du været henne" spugerte hun og rykkede sig tætter på ham og lagde sig lidt op af ham bare for at kunne mærke at han var der ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:37

James stivnede da hun lagde sig over ham, og han sukkede tungt. James rejste sig pludseligt, og hev hende med sig. James maste sig forbi forskellige mennesker, og fandt til sidst en gyde. Hans hætte skjule næsten hele hans ansigt, og han pressede hende op af væggen. Hans ånde gled ud i hendes hoved, og han lukkede øjnene. James aede hendes kinder, og lagde panden mod hendes. "Italien.. Det er lige meget," hviskede han. "Jeg elsker dig Elisa.." hviskede han ømt, før han kyssede hende grådigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:43

Elisa gik med ham og kiggede lidt forvirret rundt da han hev hende med ind i gryde, hun mærkede vægen og kiggede på ham og da han lagde sin pande imod hendes lukkede hun øjne og hørte hvad han sagde hun ville ha lade været med og snakke om hvorfor han havde været der, men i det hun skulle til og sige at hun også elskede ham mærkede hun hans læber og kyssede ham igen og lagde armene om ham og nussede ham på ryggen, hun kyssede selv grådigt og blev dog lidt overrassket over han kyssede grådigt men kunne rigtig godt lide det ..


//Skal ud til min venindes hest, men kommer på sener xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:47

James afbrød kysset, for at se sig omkring. Der var ingen. Hans mørke øjne betragtede hende, og han lod med et pinefuldt ansigtudtryk, kører en finger ned over hendes bryst. "Hvorfor skal du absolut være... Være en vampyr?" hviskede han lavt. Det var kommet som et kæmpe chok for ham. Han havde slet ikke troet det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:19

"Jeg elsker også dig" sagde hun i det han slap kysset, hun kiggede kort på hans finger men kiggede så op på ham hun nød og mærke hans finger på hendes bryst og bed sig blidt i læben over det han sagde, "Jeg ved det ikke, jeg har kke selv valgt det" hun kiggede en smule undskyldene på ham, "Vis jeg ikke havde været vampyr, havde jeg heller ikke mødt dig..så der er jo noget godt i det" hun smilede kort til ham men det forsvant, hun lagde en hånd på hans kind og lod den glide ned og tog blidt om hans hage og trak hans mund ned til sin og kyssede ham dybt på munden og lukkede øjne i ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:41

James åndede tungt ud, da hun kyssede ham. Hele hans holdning blev mere afslappet, og han pressede sig mod hende. James stoppede kysset, og kyssede hende ned af halsen. Han lagde sin pande mod hendes, lukkede pinefuldt hans øjne, og pressede sine læber mod hendes igen. Sommerfuglene begyndte langsomt at prikke i hans mave, og hans lem begyndte svagt at dunke, da han kørte en hånd igennem hendes hånd. "Bruger du evnen nu?" hviskede han pinefuldt, og så ned af hende. Han vidste jo intet, men han havde lyst til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:46

Elisa lagde hovedet lidt til siden så han havde mere hals og kysse på, hun kyssede ham igen og havde lukket øjne da han slap kysset og havde sin pande imod hendes, "Nej" sagde hun roligt, og åbnede kort øjne og kiggede på ham men lukkede dem så igen, "Det vil jeg ikke gører imod dig", Elisa ville ikke kunne finde på og bruge sin evne på ham, fordi han betød så meget for hende, og hun ville ikke logge ham men hvad man kan sige til og værer samme med hende, hun kyssede ham hurtgt på munden men stod så stillet op af muren..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:50

James mistede pusten, og han så pinefuldt ned. "Nogen gange tror jeg, at jeg er ved at blive skør. Du skulle aldrig have fortalt mig, at du var en vampyr," hviskede han ophidset. Lidt efter kyssede han hende undskyldende på munden, og lod hans hænder glide ned ved hendes bukser. Han tog hendes ene ben, og hev det lidt op, sådan så han kunne stille sig imellem dem. Hans kys blev mere intenst, og jo længere det varede, jo mere begyndte hans lem at dunke. Han kunne ikke gøre for det. "Man må godt tænde på sin kæreste ikke?" hviskede han halvleende, drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:55

Elisa lukkede øjne hårdt i da han blev ophidset, men kyssede ham tilbage, og nussede ham fra kinden op i hans hår, og gav et lille hop fra sig og havde et ben på hver af hans side, hun nussede ham fra håret ned af nakken, og hun var ret tændt for hun havde savnet ham og havde savnet og lave noget med ham, hun lyttede til de than sagde og smilede svag til kysset, hun slap så kysset, "Jo altid" hun smilede stort til ham, og kysse eham på pande "Bare ikke lige her" hun kiggede på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:57

James sukkede tungt, og gav slip på hende. Han grinede lavt, forlegent, før han himlede med øjnene af sig selv. "Nej.. Nej selvfølgelig," brummede han og sank en klump. James så ud af gyden, da en ældre dame gik forbi. Hun lagde mærke til dem, og så forskræmt ud. James kunne ikke holde et lille klukken tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:00

Elisa smilede og hoppede ned af ham da han slap et lille klunkken, hun bed sig lidt i læben og kiggede op på ham, "Øhm" hun vidste kke hvad hun skulle sige, "Hvem går vi hjem til" spugerte hun og smilede sødt til ham

//Sorry krea væk xS //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:05

"Du er ivrig," hviskede han leende, før han blinkede drillende til hende. Hans mørke øjne så ud til, at være blevet livet en smule mere op. Dog var han stadig bleg, og udmattet. Han trak svagt på skuldrene, og så på hende. "Dig," mumlede han så. En smule bestemt. "Min lejlighed ligner lort ala James," grinede han, og kløede sig i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:11

Hun smilede lidt og nikkede da han sagde "ivrig", Elisa smilede, hun var glad for at se at der var mere liv hans øjne, men ja han var dog stadig bleg, hun bed sig blidt i læben men slap den med et roligt smil, "Hos mig" hun smilede og nikkede, "Ala James" hun grinede sødt og tog så hans hånd og flettede ders finger sammen og trak ham roligt med ud igemmen menneskerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:15

James udstrålede slet ikke den samme energi, som han plejede. Hans øjne var fikseret på hende, men de var fjerne. Selv da han gik med den smukkeste pige i verden, kunne han ikke lade være med, at være fjern. James fulgte med i det rolige tempo, og henvendte sig ikke, til de mennesker som skubbede til ham. James fløj nærmest rundt, blandt respektløse mænd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:20

Elisa begyndte og skubbe til folk så de fjernede sig imens hun hev ham med, hun fik ham hivet ud af alle menneskerne og der var kun nogle få men ikke så man gik ind i hinanden hun kiggede op på ham og nussede hans hånd med sin tommelfinger, hun kune godt mærke James ikke var så fræsk som han pleged eog værer ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:23

James smilede hurtigt til hende, før han rankede ryggen. Hvornår var de mon hjemme hos hende?
"Hvornår er vi der?" brummede han stille, og gned sin ene kind. Hans lyst var faldt lidt, men den kom sikkert igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:25

//Spise (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Saven, dø, smerte og glæde! Empty
IndlægEmne: Sv: Saven, dø, smerte og glæde!   Saven, dø, smerte og glæde! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Saven, dø, smerte og glæde!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: