Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille café

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:06

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: regn
¤Sted :: Benjamin Centre
¤Tid :: irl
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: http://www.autostraddle.com/wp-content/uploads/2009/12/adam_lambert_6.jpg

Adam kom gående ud af en tøj butik med en pose i sin hånd, han så sig omkring og smilte til de mennesker der gik forbi ham. han gik stille over til en café og købe sig en kaffe, så gik han over til et tomt bord og satte sig ned og drak lidt af sin kaffe. han så sig omkring og smilte svagt, han kørte en hånd igennem sit hår og satte koppen på bordet og bed sig let i læben. mens han vende blikket ned mod sin kop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:12

Eolith sad ovre i hjørnet med sin indkøbspose ved sin side og med en kakao på sit bord. Han sad alene, da han heller ikke var sammen med venner i sin fritid, og dels fordi han ikke rigtig havde nogen, der var vigtig nok at slæbe med til centeret.
Han gøs lidt over varmen fra kakaoen, men drak bare videre. Han havde ikke bemærket Adam, selvom der ikke rigtig var så mange andre i cafeen netop nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:24

Adam så sig omkring og fik øje på Eolith, han rejste sig op og tog sine ting og gik over og satte sig ved ham
"jeg håber ikke nogen sidder her" sagde han
og smilte stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:27

Eolith gjorde et ryk, da han blev chokeret, og fik noget kakao på næsen.
Han tørrede det hurtigt væk og så på ham. "Yo?" Sagde han og lo dæmpet "Jeg havde ikke regnet med at se dig her". Han havde endnu ikke vænnet sig til at kalde ham Adam, og havde nu heller ikke lyst, selv hvis han blev bedt om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:34

Adam så på ham og smilte
"jeg har fået mig en lejlighed nogle gader her fra" sagde han
og havde ikke sige nået til at om at ikke blive kald Yo, da han ikke rigtigt havde nået i mod. og ville lytte på begge navnene. han kop sin kop og drak lidt af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:40

"Jeg synes du flytter hele tiden?"
Han stilte sin kop ned på tallerkenen igen og lænede sig tilbage "jeg har dårligt nok råd til min egen lejlighed, og det er alt for dyrt at flytte nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:48

Adam så på ham og rystede på hovedet
"jeg boet jo kun hos Fie til jeg fandt mit eget sted" sagde han
og nikkede og bed sig i læben
"lyder ikke så godt" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:55

"Og så flytter du sammen med din kæreste?" Spurgte han, selvom han godt vidste, at han burde blande sig udenom. Han så tænksomt ned i sin kop mens han rørte rundt i den me skeen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:59

Adam hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet
"nej han bor hjemme hos sine forældre" sagde han
han rystede på hovedet af ham og forstod ikke hvorfor Mike skulle blandes ind i det
"er du sur eller sådan nået over at jeg har en kæreste ?" spurgte han om
og lod sit blik glide ned på sin kop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:06

Eolith så op på ham igen. "Mhn.. Nej. Jeg er da glad på dine vejne" Svarede han. I virkeligheden var han irriteret over det, men det var ikke noget han havde tænkt sig at fortælle ham. "Nu kan det jo også være lige meget, for vi har intet sammen mere".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:12

Adam rystede på hovedet af ham og gav et suk fra sig, han tog sin pose og rejste sig op
"du lyder sur" sagde han
og rystede på hovedet
og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:16

Eolith så efter ham, tog sine ting og skyndte sig efter ham. "Rolig nu, der er ingen grund til at gå" Sagde han idet han nåede op ved hans side "Jeg ville iøvrigt ikke have noget imod at se din nye lejlighed?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:22

Adam så ned på ham og hævede sit ene øjebryn
"vil du se min lejlighed ?" spurgte han om
og gik bare videre mod udgangen og lag sine hænder nede i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:25

Eolith nikkede mens han så på hans ansigt. "Ja selvfølgelig" Svarede han "Jeg er træt af at møde dig ved et tilfælde".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:29

Adam nikkede og gik ud i kulden, han så sig omkring og tog en smøg op af lommen og tænde den
"så kom" mumlede han
og begynde at gå ned af gaden, mens han så den anden vej med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:33

Eolith fulgte roligt med i Adams tempo og tænkte lidt. Han havde stadig sin pose i hånden, hvor hans madvarer og andre vigtige ting lå i. Han så op på ham, mens han tænkte på ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:49

Adam drejede ned af en anden gade og rodet lidt i sin lomme efter nøglen, han stoppede ude foran en dør og fandt sine nøgle frem og låste døren op. han begynde at gå op af trapperne og var sikker på at Eolith fulgte efter ham, han stoppe uden foran en dør og låste nu den op
"her bor jeg så" sagde han
og åbnede døren og gik der ind, duften af Mike sad stadig i luften og fik Adam til at smile lidt. han tog sine sko af og gik ind i soveværelset for at længe sit nye tøj ind i klædeskabet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 05:54

Eolith fulgte ham med indenfor og så sig omkring. Han var overrasket, da den så ud af så meget, i forhold til sin egen. "Skal vi ikke bytte lejlighed?" Lo han mens han skubbede sine sko af ude på gangen og gik indenfor i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:00

Adam hørte hans ord og begynde at grine
"det tror jeg ikke lige" sagde han
og smed posen i en hjørne og gik ind i stuen til ham
"vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om
og begynde at gå hen i køkkenet da han selv gerne ville havde nået at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:02

"Jo tak" Svarede Eolith og gik lidt rundt for at kigge. Han stillede sig hen til et vindue og så ned mod gaden, hvor der kørte enkelte biler forbi. "Solgte du båden for at købe denne her lejlighed?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:10

Adam rystede på hovedet
"jeg kunne ikke være i båden mere, det mindede for meget om dig og Dean" sagde han
og tog to dåser cola ud af køleskabet og gik hen i stuen igen og så over på ham, han gik hen i sofa'en og satte sig ned og satte dåserne på bordet
"jeg har købt mig en ny båd, jeg kan ikke undvære havet" sagde han
og så over på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:15

Han smilte forsigtigt igen og satte sig ned i sofaen. "Hmm, vores første møde var nu ret sjovt. Det var også i havnen" Lo han stille og lænede sig tilbage "Du smed den anden dreng i vandet, for at kunne være alene med mig". Han savnede lidt hvordan han havde det dengang, men lagde mere vægten på at holde sig kold over for den tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:21

Adam så på Eolith og nikkede stort
"jeg husker den dag som om det var igår" grinte han
og tog sin dåse og åbnede den inden han drak lidt af den og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:42

"Virkelig?" Spurgte han muntert og åbnede sin egen øl. Han drak lidt af den og nærstuderede ham. Adam så godt ud. Det irriterede ham at han var optaget endnu engang, nu hvor de havde mødtes igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 06:48

Adam så ned på ham og nikkede
"den dag forandre jo hele mit liv" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille café Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille café
Tilbage til toppen 
Side 1 af 27Gå til side : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: