Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tænker tanker

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:28

Dato: 1 feb.
Årstid: vinter
Dag: mandag
Vejr: køligt med vind stille
Tid: 14.45



mike kom ud af en tøj butik med en pose i hånden og den anden hånd dybt begravet i sin lomme, han så lidt tilbage ind i butikken han lige var gået ud af og vendte så blikket ned på sin pose, han gik så videre forbi nogle af det andre butikker og h så lidt på de forskellige ting i vinduerne og betragtede de ting der var bag vinduerne, han gik i sine egne tanker og så sig derfor ikke for, men da der ikke var så mange mennesker var det ikke rigtig nogen fare for at gå ind i en anden person.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:46

Nigel gik med en slikkepind i munden, mest for at holde trangen til at gå ud og ryge tilbage, han tog sin slikke pind ud af munden og så på den, i det han tilfældighvis støtte ind i en dreng og fik tabt slikkepinden i hans hår "Åh? .. Min .. SLikkepind" sagde han og så undskyldende på drengen, han tog fat i pinden af slikkepinden og prøvede forsigtigt at hive den ud af hans hår "Det, må du altså undskylde" sagde han i et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:56

mike fik et chok da han støtte ind i en fremmed dreng og mærkede noget klistret ramme hans hår "slikkepin.." hvsikede han for sig selv og væmmedes kort da han kunne regne ud det var drenges slikkepind han havde fået i håret, han holdte blikket mod gulvet og lod ham bare prøve at tage slikkepinden ud af hans hår, men så ikke på ham "det..er okay..det kanske for en hver" sagde han stille og håbede han snart ville få slikkepinden ud af hans hår da han ikke brød sig om at have den i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:03

Nigel hev kort og fik den endelig filtret ud, uden at rive for meget af hans hår af "Undskyld .. " sagde han bare igen og smed slikkepinden ud "jeg er et fjols " sagde han i et skævt smil og rakte hånden frem mod ham "Nigel .. " præsenterede han og ville gerne bevise at han altså ikke var så uhøflig som han lige havde været.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:10

mike mærkede han fik den ud af hans hår og rsytede kort på hovedet for et være sikker på at hans hår sad nogelunde, han så nu op på drengen og rsytede lidt på hovedet, da mike ikke synes han var et fjols bare fordi han ikke lige kiggede sig for og så tabte slikkepinden, det kunne vels ke for en hver, han tog imod hans hånd "mike.." sagde ahn med et lille nik og så lidy studerene på denne nigel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:32

Nigel slap så hans hånd kørte en hånd gennem mikes hår for at filtre der hvor slikkepinden havde sidet ud "Godt jeg ikke ødelagde dit hår så du blev nødt til at få klippet slikkepinden ud" sagde han i et lettet suk og stak sine hænder i baglommerne i et smil "Så havde jeg været ret så trist til modet" sagde han og så på mike, som faktisk virkede en anelse trist?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:43

mike mærkede hans hånd i sit hår og lod ham bare filtre det ud "tja det er meget godt...men ellers så klarede jeg det jo nok med et saks" sagde han stille og så på ham med et svagt smil "hvorfor ville du havdee været trist over det?" spurget han forsigtigt og lage hovedet svagt på skrå, han prøvede så vidt muligt at skjule han måske ikke lige var i det bedste humør, han rettede sig stille op og så på ham med et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:46

Nigel smilede svagt og så på ham "Fordi jeg ikke vil ødelægge dit hår .. " sagde han og smilede skævt, han så hen mod en lille café som var i centeret, før han igen så på mike "Vil du med hen og have en kop Kakao?" spurgte han så og synes altid det var dejligt med kakao, selvom det ikke mættede, men smagen var sød også var det varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:53

mike smilte svagt "det er jeg da glad for du ikke vil.." sagde han og så på ham med et lidt tænkende blik, han så kort hen mod caféen og tænkte sig lidt om "øhm jo..det vil jeg da gerne,...kakao er altid dejligt at få.. men jeg har ikke flere oeneg" sagde ahn og bed sig lidt i læben, mike kunnne rigtig godt lide kakao især varm kakao, det drak han istedet for kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:10

Nigel smilede og vendte sig mod caféen "Jeg akn godt betale for dig " sagde han i et nik og så om på ham, han trak hænderne op af sine bukselommer og begyndte at gå hen mod caféen, han gik ud fra at mike ville gå med, ingen sagde nej til gratis kakao, ikke i hans verden i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:18

mike så på ham og nikkede stille "okay tak..jeg skal nok betale tilbage" sagde han og gik med det samme med ham, han så sig læidt over skulderen og kørte en ånd igennem håret, han vendte et blik med nigel igen og lage hovedet svagt på skrå, på en eller anden grund kunn miek gordt lide ham på grund af hans venligheed

//jeg logger nu vo ses imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tænker tanker Empty
IndlægEmne: Sv: tænker tanker   tænker tanker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tænker tanker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: