Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 har lige været ude og flyve...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:17

Tid: 18:36
Sted: på en bro helt ude ved vandet
Dato:irl
Vejr: mørkt, småkoldt og det sner
Påklædning: en sort t-shirt med en sort jakke udenpå og et par sorte jeans

En brise strøj igennem jareds hår og fik det til at flagre let i vinden. han havde fødderne i vandet selvom det var iskoldt, men han var lidt ligeglad nu, og sad bare og nynnede stille for sig selv. brisen fra før, kom igen og førte duften af en engel med sig, og jared smilte til sig selv og så ned på det sorte vand. han havde de 2 meter lange vinger foldet ud og man kunne se de sort/røde misfarvninger tydeligt selvom det var mørkt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:22

Eolith havde ikke meget tøj på, taget i betragtning af at det var vinter. Han egede kun denne ene korte, brune skindjakke, som han havde gået med de sidste to år. Han lod sig iskold dale ned fra himlen, da hans vinger var så godt som frosset til is.
Han nødlandede på bådbroens kant, og begyndte at fjerne sne fra både ansigt hår og tøj. Vingerne kunne han slet ikke trække ind, da de bare ville myrde ham indvendigt med deres kulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:27

jared blev ikke overrasket at se englen komme flyvene og lagde bare hovedt på skrå der den landede på broen. han vinkede stille til ham med et smil, selvom de var mindre end 2 meter fra hinanden og baskede lidt med vingerne for at få sneen væk. det varmede godt op i kroppen og jared rystede kort på hovedet, for hans hår var efterhånden hvidt fordi han havde siddet stille i for lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:31

Eolith lagde først mærke til den anden engel, da han baskede med vingerne. Han åbnede øjnene og så hen på ham, og nåede lige at se hans vinken inden han stoppede. Han skulle til at hilse, da han blev chokeret over, at englen havde fødderne i vandet. "H-hey!? Sidder du fast i isen!?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:42

han kunne sagtens se på englen at han blev chokeret men smilet blev bare bredere "nej, jeg nyder bare kulden" svarede han og betragtede den ham "hvad med dig? du ser da også ret frossen ud?" han grinte kort og så bare på eoliths hvide vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:45

Eolith nikkede. "J-ja.. Beklageligvist" Svarede han og lagde armene om sig selv "Jeg tror vidst der er mange forskellige måder at nyde kulden på..". Han betragtede ham lidt, og fandt ham nu egentlig ganske pæn. *Udseendet kan tit og ofte narre.. Han er sikker psykopat, eh?* Tænkte han for sig selv, selvom det nok var en lidt urealistisk tanke. Det vidste han godt.

//Jeg ved godt det er lidt hurtigt efter et emne, men jeg må simpelthen smutte i seng nu :3 Skrives videre i morgen, hvis du er på der//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 10:58

"jah...en af dem er at konfrontere den" sagde han stille og bevægede sine fødder lidt i vandet så det sprøjtede med få klumper is og vand. hvad laver du herude?" spurgte han nysgerrigt for han havde bestemt ikke ventet at møde en anden engel her. faktisk nærmere en tørstig vampyr eller noget i den stil. jared på ham i øjnene og blev betaget af den smukke klare blå farve de havde, han bed sig let i læben og tænkte på sin egen genestiske fejl der gav hans ene øje et hvidt skær.

//yup^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:16

"Hvad jeg laver?" Spurgte han og så ned på ham "Jeg ville udenfor lidt, men var på vej hjem da det blæste sådan. Det er et virkelig koldt vejr". Han så sig omkring på broen, hvor han havde været så tit, efter tiden sammen med Adam. Han bed sig lidt nervøst i læben, selvom han godt vidste at han for længst var flyttet væk derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:24

jared nikkede og så på vandet "ja det er jo lidt småkoldt" sagde han stille og rakte hånden ud hvorefter der faldt et par snefnug på den og han trak hånden til sig igen. "jeg ved egentlig ike hvad jeg laver herude...var bare ude og flyve lidt...så så jeg en bro og landede her" sagde han og smilte til ham og så i hans øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:30

Eolith så ned på ham og betragtede ham bare. "Bliver du ikke syg af det?" Spurgte han og frøs bare endnu mere af at glo på ham. Han ville ikke selv komme i vandet, da det allerede var koldt nok i forvejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:00

han bed sig i læben og tænkte lidt, men trak så på skuldrene "måske...eller..det gør jeg sikkert...men jeg tager risikoen" sagde han og betragtede jareds vinger der sadig var ude. "fryser du meget?" spurgte han og så lidt bekymret på ham da han jo helst ikke skulle fryse ihjel...det ville ikke være så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:07

Han nikkede lidt, men tvang et smil frem. "Jah.. det går" Svarede han og så sig omkring "Men jeg tror hverken jeg kan gå eller flyve nogen vejne lige nu".
Han baskede lidt til vingerne, så de blev rystet fri fra isklumper. Han så sig lidt om bag sin ryg og betragtede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:26

//sorry, men mit internet spassede af så jeg kunne ikke svare i en periode>.< og der skulle faktisk havde stået 'eoliths vinger' og ikke 'jareds vinger'^^ //

"godt" sagde han og baskede igen blidt med vingerne og lidt sne fløj væk fra dem og dalede ned på jorden "hvis du ikke kan flyve eller gå så kom og sæt dig" sagde jared drillende men venligt og smilede til englen, han flyttede sig lidt så der var plads og plaskede lidt med fødderne i vandet der han kunne mærke kulden overtage dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:38

"Ej tak" Lo han og så ned på hans fødder "Så hellere stå og have ondt af mig selv". Han gik alligevel lidt tættere på og så på ham. "Du gør mig urolig, når du gør sådan noget.. Det er jo virkelig koldt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:50

"så lidt" svarede han med et let grin, foldede hænderne i skødet og betragtede himlen der stadig var en smule lys men ikke meget "hvorfor gør jeg dig urolig? det er jo mine egne fødder...det ville være anderledes hvis jeg nu tog dig og kastede dig i vandet .." sagde han stille i en henkastet tone, og skævede til eolith med et drillende glimt i øjet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:21

"Haha, det kan jeg med det samme fortælle dig, at det gør du ikke" Smilte han bidskt "For ellers bliver jeg tosset". Han kiggede ned på ham, og ville egentlig ønske at han holdt op. Det var koldt at se på.
"Vil du ikke med ind på kroen.. Og nyde varmen i stedet?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:31

han grinte lavmælt og nikkede overgivende "okay, okay så" sagde han smilene "jeg stopper nu.." han lyttede til hvad han sagde og kom i tanke om at han endnu ikke kendte hans navn "jo, det vil jeg da godt..forresten hvad hedder du?" sagde hanog rejste sig op, hvorefter han tog sine sko på og trådte hen til den anden engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:35

Han så på ham og gav ham plads til at komme op. Han holdt om sig selv og smilte skævt. "Mit navn er Charlie" Svarede han og kiggede på ham "Hvad med dig? Nu har du vel ikke gået i skole med mig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:42

jared lyttede og så ned på sine ben "jeg hedder Jared" svarede han men undrede sig lidt over Charlies spørgsmål, for hvorfor skulle han dog vide det? "det ved jeg ikke? hvor har du da gået i skole henne?" spurgte han og begyndte roligt at gå med kurs mod kroen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:56

"Ah, det er ligemeget Jared" Smilte han lidt, og fulgte med ham. Han holdt blikket mod kroen, og glædede sig til at komme ind i varmen og få noget at drikke. Han tvivlede på hvor mange penge han egentlig havde på sig, og om det var nok til at købe noget som helst,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:35

han undrede sig igen men lod bare være med at tænke mere over det "okay..." han mærkede lidt efter på lommen og kunne føle sin mobil, men prøvede på den anden lomme og kunne mærke et par sedler og nogle småpenge. "hvor gammel er du?" spurgte han stille for han lignede da en på jareds alder, da de kom tættere på kroen trak han sine vinger ind uden problemer, og smilte til Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:28

"Mig?" Spurgte han, mens de nærmede sig kroen "jeg er fylder 18 til maj..". Han åbnede døren ind, og kunne allerede mærke den varme luft ramme hans ansigt. Hurtigt lukkede han døren, da jared var kommet med ind. Roligt åndede han mod sine hænder, for at give dem varmen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:57

jared sukkede lavmælt for sig selv da charlie oplyste sin alder. stort set alle han mødte var ældre end ham, og det var faktisk begyndt at genere ham en del "okay...jeg er 17" sagde han for at være høflig nu hvor charlie havde oplyst sin alder. han trådte med indenfor og blev mødt af den velkendte varme der som regel viste sig i kroer, han vendte blikket på den anden engel og ventede sådan set på at han førte an, for jared havde aldrig været her før og det kunne jo godt være at charlie ville noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:09

Eolith så rundt, og banede sig vej hen til et bord, tættest på en brændeovn. Stedet var en virkelig gammel kro, men meget hyggelig og mørklagt med kun enkelte levende lys, samt det svage loftlys. "Her er lidt støvet" Mumlede han, men sukkede bare roligt. Han så på Jared og smilte lidt "Men her er varmt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:19

jared fulgte blot efter ham, og smilede let til charlie "det er der som regel på kroer.." svarede han og trak stille en stol ud og satte sig. englen så sig omkring i rummet og blev mødt af adskilige blikke rettet mod ham og charlie, hurtigt så han ned igen. han vidste godt hvad de tænkte på og hvad der forgik i deres hoveder, men han tog sig ikke af det der han jo havde oplevet lignende situationer før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har lige været ude og flyve... Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
har lige været ude og flyve...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: