Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kom nu Eolith

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:42

Dag: irl
Dato: 17 maj
Tid: aften
Sted: legepladsen
Vejr: Varmt
Omgivelser: ingen
Påklædning: http://1.bp.blogspot.com/_I4-bUcvJD_U/SdCdcX0FS1I/AAAAAAAAADE/TY-SeE7-xxc/s400/Asos+st%C3%B8vler+1.jpg og http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG010A.JPG


Fie stod ved vippen, og så rundt.
Hun trak sin mobil op af sin støvle, og så på den.
"Kom nu kom nu..."lød det stille fra hende.
Hun ventede på Eolith ville komme.
Hun tjekkede sinde sms'er fra ham, og det var 10 minutter siden hun havde sendt den sidste sms.
Hun sukkede og så op på himlen.
"Ej, Eolith...."lød det krot fra hende.
Hun så igen på mobilen, men lagde den så ned i sin støvle igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:47

Eolith kunne netop høre hvad hun sagde, da han kom ind af åbningen bag hende. "Hvad er der?" Spurgte han uskyldigt og gik hen til hende. Han smilte lidt og så på hende "Kommer jeg for sent til noget særligt?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:50

Fie smilte til ham.
"Ja, du kommer forsendt til mig"grinede hun, og smilte til ham.
Hun så glad på ham.
Fie hoppede lidt på stedet, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:59

"Nåh ja" Smilte han og krammede hende, idet hun stoppede hopperiet. det var et stykke tid siden at han havde set hende sidst, og det var nu tredje gang at de mødtes. Han betragtede hende faktisk som en veninde, hvilket normalt eller var lidt uoverskeligt for ham at have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:05

Fie smilte og gengældte krammet.
"Hehe, det er jo vigtigt"grinede hun.
Hun så på ham, og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:07

Han slap hende igen og så på hende. "Ja selvfølgelig" Svarede han "Hvad har du tænkt dig vi skulle lave? Tage i byen?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:11

Fie smilte glad til ham.
Hun roede sig lidt i håret, og grinede.
"Ehm, det har jeg faktisk ik helt tænkt over endnu... jeg ville jo også vide hvad du vil lave"sagde hun, og smilte.
Hun så på ha, og hoppede igen lidt på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:13

Eolith trak på skuldrene og betragtede hende. "Ehm.. Jeg har ikke rigtig nogen penge til at lave noget specielt, såeh.." Svarede han ærgrende "Jeg skal spare op".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:15

Fie smilte, og så på ham.
"Jeg har lidt penge at give af"grinede hun.
Hun tog hans hånd, og hev i ham.
"Vi kan tage på en café?"spugte hun stille, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:18

"Det lyder hyggeligt!" Svarede han, i en fimset, skinger tone, eftersom at gå på cafe, var klart en venindeting. Han gav hendes hånd et klem og gik med hende ud af lejepladsen. "Så er det måske min fødselsdagsgave?" Spurgte han nu, med sin egen normale stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:22

Fie smilte til ham, og imens de gik.
"Det er en hemmelighed"grinede hun, og prikkede ham på næsen.
Hun syntes det var hyggeligt af have en drengeven som var pigetxD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:28

*Hvorfor prikker alle mig på næsen?* Tænkte han undrende. Han smilte bare og gik med hende mod byen. "Lad gå da. Men så forventer jeg også en lille gave fra dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:30

Fie grinede, og nikkede.
"Jamen det får du ikke"sagde hun hemmeligheds-agtigt.
Hun smilte og fik øje på en lille café. "Kom kom kom"grinede hun, og hev i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:33

Eolith lod sig slæbe med, og det faktisk, da det fik ham til at føle sig ønsket. Han havde et frydefuldt smil på læberne, da han slet ikke var vant til den slags.
Da de kom ind så han sig omkring, og så tilbage på Fie, hvis hun nu havde tænkt sig at vælge pladser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:37

Fie smilte stort, og så på ham.
Hun trak ham hen til et bord der var frit.
"Så"grined hun, og satte sig.
"Hvad vil du havde?"spurgte hun, og så p ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:41

"Hmm?" Tænkte han og tog menukortet op. Han læste det hurtigt igennem, men havde ikke rigtig styr på hvad der var hvad. "Jeg har lyst til en... romantisk jordbærkage?". Han fnøs lidt, og lagde menukortet ned med et beskedent smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:44

Fie smilte til ham, og nikkede.
Hun bestilte og, og smilte så til ham.
"Kage!"grinede hun, og skar ansigt.
"Hvad ønsker du dig i gave?"spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:58

Eolith nikkede da hun sagde kage og smilte lidt. Han lod blikket glide ud af ruden og sukkede. "Det med fødselsdagsgaven var kun for sjov. Jeg er ikke på gaver med nogen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:03

Fie så på ham, og smilte.
"Jamen, jeg ville brae vide det"sagde hun stille, og smilte til ham.
"Jeg har ikke tænkt mig at købe noget til dig, hvis du ikke vil have noget"sagde hun, og så på ham.
Hun smilte glad da en sevetrice kom med hans kage og en vanilie kage til Fie.
Hun batalte og så så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:04

batalte=betalte xD*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:27

Eolith så tilbage på hende igen, og kiggede ned på sine kage. "Nejnej" Svarede han og stak til kagen med gaflen "Det her er fint. Desuden har vi ikke været venner i så lang tid".

//Skal ud og hente en ny hund nu. Vi ses senere! :'3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:31

Fie så på ham, og smilte.
Hun nikkede roligt, og så på sin kage.
"Okay, men så køber jeg ik noget til dig"sagde hun, og smilte.
Hun grinede kort over det han sagde.



///Eeeej nuttet !xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:52

Han startede med at spise jorbæret og så på hende med et smil. "Nej" Svarede han uden at tage smilet fra sig "Tak for kage".
Han spiste en bid mere, og så kærligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:00

Fie så på ham, og nikkede roligt imens hun smilte.
Hun så på sin kage, og stak til den. hun tog et lille stykke kage i munden, og spiste det.
Hun skar ansigt, og grinede lidt af det.
"Det smagte engang så godt, og nu... Nu smager det af ad"grinede hun, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:02

Eolith så ned på hendes kage og grinte selv lidt. "Vi kan dele min?" Tilbød han og rykkede sig hen ved siden af "Den er alligevel ret så stor".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom nu Eolith Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom nu Eolith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: