Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 keder mig i en eng af liv...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:12

Tid/Dato/Vejr: irl
Omgivelser: børn og voksne med kælke, et flok teenagere i fuld gang med en sneboldkamp
Påklædning: en kort sort jakke med trekvart ærmer, og en hvid t-shirt indenfor+et par grå jeans med slid ved knæene

snebolden ramte ham egentlig ikke, men han vendte sig alligevel og så på flokken af fnisende teenagere der stod og pejede på ham, men på trods af jareds nedslåede dræber blik var der dog en der havde mandsmod nok til at gå hen til ham og sige undskyld. "det er okay..." sagde jared og så på fyren med et let smil på læberne men lod ham så gå og så bare på sine foldede hænder. sneen dalede ned i form af smukke, glitrende krystaller,og satte sig i englens hår, der efterhåndenvar blevet vådt af vejret, men han havde egentlig ikke noget imod det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:26

Mira kom løbende og prøvede at undvige alle de flyvende sneboldte. Hun var iført en kæmpe, varm trøje og et par lyse blå jeans. Hendes sko var et par brune UGG støvle og hendes hår var løst (Avartar).. Hun havde bukket hovedet ned for ikke at blive ramt i hovedet. Hun lukkede øjnene i da hun mærkede nogle snefnug i øjnene. Pludselig mærkede hun den kolde sne og jorden. Hun kiggede sig tilbage hvor hun så en dreng. "Ej det må du undskylde. Det var ikke med vilje," Sagde hun med et skævt smil, da hun opdagede at hun var faldet over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:35

jared nåede lige at se pigen før hun løb ind i ham og faldt bagover. han gjorde spærrede øjnene op og tog en hånd op for munden i undskyldene stil "undskyld!" sagde han og så på hende men rakte hende til sidst hånden for at hjælpe hende op fra jorden. "er du okay?" spurgte han bekymret og også lidt skyldbetynget. han dukkede sig for en snebold og undgik den så den fløj forbi og ramte en eller anden længere væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:40

Hun tog imod hånden med et smil og trak sig op. "Ja, Jeg er okay, hvad med dig?" Spurgte hun og børstede sneen af sit tøj. Hun kiggede op på ham igen "Jeg er Mira," Præsenterede hun sig med et smil og rakte hånden ud. Hun blev ramt af en sneboldt i ryggen hvor hun lige havde børstet sneen af sig. Hun vendte sig om og så et par drenge grine. Hun tog noget sne og lavede det til en sneboldt. Hun kastede den efter drengene som flygtede til hver sin side for at undvige boldten. Sneboldten ramte ved siden af og hun vendte sig om og kiggede på drengen igen. Hun børstede sneen fra sneboldten af ryggen og sukkede hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:50

han nikkede og smilte svagt til hende "jeg har det..." en snebold havde næsten ramt ham, hvis ikke det var fordi han havde rykket sig i sidste sekund "...fint" sluttede han og så sig over skulderen. han blev lidt overrasket da hun præsenterede sig selv, men tog bare hendes hånd og smilte igen "mit navn er jared" sagde han og grinede lidt der hun skød efter drengene med en snebold. den ene af dem var den fyr der var gået hen til ham og sagt undskyld før....dette var hans chance for hævn. "lad mig" han bukkede sig ned og lavede hurtigt en snebold, som han lynsnart kastede efter ham fra før og det blev et plet skud "sådan!" grinede han en smule skadefro og trak blot på skuldrene da fyren så tilbage på ham med et bebrejdene blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:54

Hun smilte skævt, da hun så sneboldten næsten ramte Jared. "Nøøøj, hvor jeg hader små børn med sne," Sagde hun irriteret og kiggede ondt til alle der kastede med sne. Hun begyndte at grine, da han kastede sneboldten efter drengen og ramte "Pletskud," Grinte hun og forsatte "Så kan han lære det," smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:03

"også mig.." sagde han med et lille smil og så sig lidt omkring "ja..det var bare hævn det der" han følte en trang til at flyve væk fra engen og så på mira "..hør, hvis vi skal snakke, skulle vi så ikke komme væk herfra?" forslog han og rystede på hovedt for at få noget sne væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:06

Hun kiggede på ham og nikkede "Jo tak. Meget gerne væk her fra," Smilt hun og trampede i sneen. Hun kiggede på drengen som Jared havde ramt. Hun kiggede tilbage på Jared og smílte. Hun gøs lidt, da et lille vindpust kom. Hun trykkede sig godt ind til den store, varme trøje som hun havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:49

"okay..en café eller noget?" spurgte han og satte kursen mod byen hvor der var et ocean af steder der var idéelle til snak. et vindpust tog fat i jareds lange pandehår og det flagrede i luften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:51

"Ja, det vil være fint at få varmen igen," Smilte hun og fulgte med Jared. "Uhm, Kender du nogle Café'er?" Spurgte hun med et skævt smil og kiggede fremad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:15

nu hvor jared tænkte over det kendte han ikke nogle cafér, og i det hele taget kendte han ikke byen så godt. "nej ikke rigtigt..hvad med dig?" han havde egentlig mest lyst til en club eller noget...bare ikke en café for det var næsten for tøset, og han kunne ikke forstå hvorfor han overhovedet havde forslået det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:19

Hun tænkte sig om "Hmm, Nej det gør jeg faktisk ikke," Sagde hun og kiggede hen mod byen. Hun kunne huske hun havde siddet med Mike på en café før, men hun kunne ikke huske hvilken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:35

"hyggeligt" sagde han der han indså at de ikke vidste hvor de kunne gå hen "lad os bare gå rundt indtil vi finder et random sted" han smilte let og drejede væk fra engen så de kom ud til byen. han fortsatte fremad i et roligt tempo...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:38

Hun fulgte med Jared med et smil. Hun ventede på at han skulle dreje ind et sted. Hun var fuldstændig lost med sådan noget. Hun har aldrig været god til sådan noget med veje og steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:56

jared fik øje på en bar som egentlig så fin nok ud "hvad med der?" spurgte han og så på englen ved sin side. han stoppede lidt op og så på menukortet der stod udenfor baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:59

Hun kiggede på huset "Ja, det kan da være et hyggeligt sted for os," smilte hun og kiggede med på menu'kortet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





keder mig i en eng af liv... Empty
IndlægEmne: Sv: keder mig i en eng af liv...   keder mig i en eng af liv... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
keder mig i en eng af liv...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: