Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sørgligt syn

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:44

Dato: irl
Dag: irl
Tid: 23:30
Sted: uden for The Reggie Club
Vejr: koldt, vind stille klar natte himmel
Omgivelser: Mange fulde mennesker


taron stod uden fra clubben og stirrede ud i luften, han var blevet smidt ud, fordi han havde skubbet en fur lidt for hårdt ind i et bord og fyren måtte på hospitalet, taron så meget fuld ud og havde en smule blod på skjorten, men alligevel var der et lille svagt smil af fryd og selvtilfredshed på hans læber, han ignorede de forskellige blikke, hades blikke, bange blikke, forelskede blikke, snobbede blikke alle slags blikke, det generede ham ikke en meter, han var faktisk ret ligeglad med alt lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:51

Hayley larmende ud af clubben med en flok drenge efter sig hun grinede højt og hoppede lidt rundt.. Hayley var langt væk i stoffer og det kunne man tydelig se vis man kendte hende. hun ahvde selvmords tænker men ikke når hun tog stofferne. hun gik bare i sin egen lille verden med drenge efter sig. hun havde ikke engang set sin bedste ven stå næsten lige ved siden af hende. hun vbendte sig om og kiggede på drengene "Skrid!" sagde hun hårdt og drengene skred og hun gik lige forbi Taron..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:03

taron hørte larmen reagerede ikke på det og så slet ikke på det der skete, han reagerede først da han kunne genkende stemmen der råbte og så op og fik med det samme øje min sin kære ven hayley, det var som om han blev helt ædru i det øje blik hun gik forbi for han kunne se hun ikke var sig selv, han gik så rolig efter hende "hayley?" sagde han roligt og så på hende mellem sit pandehår, han havde rettet sig lidt op og stukket hænderne i lommerne, han brød sig ikke om at se hayley sådan det var et...sørgeligt syn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:11

Hayley gik lidt i sin egen verden med stjerne og alt muligt pis. men det var stofferne's skyld. Hayley troede det var en af drengene der kaldte på hende. hun vendte sig om for at råbe men da hun så hvem det var stivnede hun. hendes øjne som blegede at glimte og værer skide flotte var blevet til et par øjne fuld af smerte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:13

taron stoppede op og så på hendes øjne, han gav et lille suk fra sig og træk hende ind i sin favn i et kram "hvad er det du har gang i hayley?" spurgte han stille og holdte hende tæt ind til sig, han vidste hvordan sorg så ud, og han var 100% sikker på hun ikke var okay, det det var mere en tydeligt at han var trist og havde smerter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 05:14

Hayley lagde sig ind til ham og lagde armene om ham. hun begravede sit hovede i hans bryst. "Marcus er død..safir mit barn er død" hun begyndte og græde hun kunne slet ikke holde det ud hun lagde hænderne på hans bryyst og tog hårdt fat i hans trøje og hev lidt i den og kunne slet ikke andet end at græde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:32

taron blev lidt overrasket over det hun sagde og så nu meget bakymret ud "døde...begge to...orh min lille skat det gør mig ondt" sagde og mente hvert et ord, han havde godt nok aldrig mødt denne marcus eller hendes barn, men han vidste hvor meget de betød for hende, han lod hende bare hive i hans trøje og få sine fustrtioner ud "hvordan er det dig sket.." mumlede han mest for sig selv og trykkede hende helt tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:08

Hayley havde bare hovedet nede i hans trøje hun stoppede med og hive i hans trøje. Hayley trak sig lidt væk fra ham og hev 5 poser op med stoffer og rakte dem frem imod ham. "Jeg vil gerne dø" sagde hun grædene og sagde "Jeg ved ikek havd der er sket" sagde hun trisr og en smule græden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 05:04

taron så på hende og slap hende stille, han så på poserne med stof og tig dem hurtigt fra hende "stop med det...du skal ikke sige det...du skal nok klare det...det er virkelig forfærdeligt...men..du kan godt klare det jeg ved det..jeg skal nok hjælpe dig hayley.." sagde han alvorligt og smed poserne fra sig, han træk ind til sig igen "hayley...det hele skal nok ordne sig...du må ikke ødelægge dit liv på den måde" sagde han stille i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 06:40

Hayley så hurtigt efter poserne. hun lagde sig så ind til ahm da han trak hende ind til ham. "Jamen" hun var mundlam. "Jeg kan ikke se nogle grunde til og leve...han var mit et og alt" hun sukkede højt "Og mit barn" Hun mærkede blod tårene trille og tryggede sig hårdt ind til ham og kyssede ham blidt på halsen. " vis du gerne vil hjælpe mig..." hun holdte en pause og hviskede så. " Så er du den eneste jeg har tilbage..vil du ikek godt tag mit liv" spugerte hun bedene og hviskedene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:04

taron holdte blidt om hende og lyttede til hendes jarmer "du...kan godt klare det..du skal bare have lov til at sørge...jeg er sikker på du nok skal klare det" sagde han opmuntrende i håb om at hun mærke bare kunne smile lidt, selvom han godt vidste det ville være umuligt lige nu, han mærkede kyssende og lod sig selv nyde dem, han lyttede til det hun sagde og rystede på hovedet, han blev faktisk lidt sur over det "det nægter jeg at gøre...du kan ikke bede mig om at slå dig ihjel...du betuyder alt for meget for mig til jeg vil gøre dig noget" sagde han meget bestemt og mente hvert ewt ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 08:02

"Nej jeg kan ikke klare det" hun rystede på hovedet. og lagde hovedet tungt på hans skulder. og lyttede til hvad han sagde. hun bed sig i læben, hun havde håbet på et ja men fik et nej, "Danm..kan du ikke se det, jeg kan ikke klare det..og jeg vil mere end heller gerne dø" hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 10:57

taron sank stille en klump rystede stille på hovedet "hayley lad nu hver...det hele skal jo nok gå...jeg har ikke lyst til at slå dig ihjel...kan du ikke se hvor urimligt det er overfor mig at bede mig om sådan noget..jeg holder jo af dig, du er min bedste veninde hayley" forklarede han og holdte hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 02:48

Hayley sukkede dybt, "Undskyld..jeg kan godt se det ikke er dig jeg skal be om at slå mig ihejl" hun sukkede igen. Hayley kunne jo bare finde en anden der vilel dræbe hende, hun kyssede ham kort på halsen, " du er også min bedste ven..men det er jo derfor jeg vil have du skal gøre det..for jeg er sikker på det ikke bliver godt igen" hun kiggede op på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:08

taron lyttede til hvad hun sagde "mmh...jeg kan ikke slå dig ihejl" sagde han stilel og stirrede frem for sig, han holdte hende tæt ind til sig og lod sig nyde kyssende på halsen "jeg forstå dine tanker..men...jeh er næsten 100% sikker på det bliver godt igen..du skal bare have lov til at komme dig over det" sgade han stille og nussede hende blidt op af ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:43

"Alle siger det bliver godt igen..Alle siger jeg skal nok klare det..og jeg skal bare åbne mig" hun sukkede. "Men det bliver bare en hård kæmp" hun sukkede dybt og kyssede ham ømt på halsen men lagde så panden på hans skulder og krammede ham vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:48

taron lyttede til hende og nikkede stille "ja det bliver en hårdt kæmp..men jeg skal nok hjælpe dig jeg lover det" sagde han og mente det, det han ville virkelig gerne hjælpe hende, for hun var jo trods alt hans bedste veninde, han nød kyssende på halsen og havde det virkelig godt med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:55

"Glad for at have dig som bedste ven..jeg er bare glad for at have dig" hun rystede kort på hovedet og kørte en hånd igennem håret, "Ikek mere om mig..hvordan har du det?" spugerte hun og bed sig kort i læben men kyssede ham så på kinden og trak sig lidt fra ham ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sørgligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: sørgligt syn   sørgligt syn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sørgligt syn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: