Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rose in the club...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:26

Hun smilte sødt til ham og lod derefter sit blik følge hans op på spejlbillederne i de sorte vinduer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:49

Hans spejl billed var bare en stor sort skygge.
Indet menneskelignende bare en stor sort ting som havde en lidt menneskelig
form
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:51

Rose så lidt frem og tilbage mellem sit normale spejlbillede og Terions sorte skygge af et spejlbillede og vidste ikke hvorfor at det ikke var et normalt spejlbillede han oss havde. Hun tænkte lidt og så derefter tilbage op på Terion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:55

Han blev bare ved med at kigge ind i spejlbilledet men valgte så tilsidst at kigge ned i jorden.¨
Og så så væk fra Rose og det der skulel forstille hans billed i genspejling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:56

Rose blev ved med at se på Terion og lagde en opmuntrende hånd på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 19:35

"Du må ikke røre mig" sagde han og lavede så en bevægelse med skulderen så hendes hånd faldt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 22:39

"Hvorfor ikke det?" spurgte hun og tog sin hånd til sig og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010, 21:58

"Jeg...vi kan ikke lide det" sagde han og trak sig lidt tilbage ca. et skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010, 04:54

Rose så på Terion og rynkede panden "I kan ikke lide det? Jeg troede at du sagde at de stemmer ikke var der mer" sagde hun og tog et skridt mod ham og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 23:38

Han drejede hoved skrot til den ene side og så skrot til den anden side.
"Jeg sagde det ikke var sandt." sagde han og rystede kort i kroppen.
Kuldegysninger kom gemmen hans krop i et sekundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 04:52

Rose så på Terion og lagde hovedet let på skrå "Så.. Du løj for mig?" spurgte hun lavmælt og så lidt skuffet ud og så undersøgende på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 10:26

"Det...ved jeg ikke" sagde han undrende.
Han kiggede nu undrede op på Rose,* løg?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 18:12

Rose rystede på hovedet af ham "Du er squ utrolig, Terion" mumlede hun og lød irriteret over ham og var egentlig ret fornærmet over at han havde løjet for hende. Hun så op på ham og sukkede lavmælt og så op på ham og gik helt hen til ham "Du burde have fortalt mig sandheden, Terion. Du er et bedre selskab når du ikke er så.. Underlig" sagde hun og tænkte lidt over et passende ord og syntes at ordet 'underlig' var mest passende hvis hun ikke skulle fornærme ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 23:12

HAN KIGGEDE rundt og sig selv og pustede hårdt ind og ud.
"Jeg er ikke underlig" sagde han bestemt og rystede på hoved
hvorefter han rykkede sig væk fra Rose som om han var bange for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 10:42

Rose løftede et øjenbryn af ham og gik hurtigt et skridt hen til ham "Vil du hellere blive kaldt for skør eller sindsyg?" spurgte hun og lagde sine arme over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 06:31

Han kiggede op på hende og så helt ked ud af det, hvorefter han begyndte lige så stille at gå,
*Hvor er Rose dog en væmmelig pige* tænkte han og sukkede højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 06:33

Rose kunne mærke at han var blevet ked af det og hadede virkelig når at hun sårede folk. Inden han kunne nå for langt væk tog hun et skridt mod ham og greb blidt og forsigtigt fat i hans håndled "Hey! Undskyld at jeg sagde det.." sagde hun og så op på ham og håbede at han ville stoppe ".. Vil du ikke bare love mig at du ikke vil lyve for mig?" spurgte hun og hadede når folk løj for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 12 Aug 2010, 00:23

Han rystede på hoved, "Det er best at man ikke altid kender til sandheden" sagde han og blev ret forbavset og hun sådan bare havde taget fat i ham uden videre.
Det var ikke særlig rart at hun lige havde taget fat i ham, men samtidig var det rart at hun ville have at de skulle være ærlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeSøn 15 Aug 2010, 06:08

Rose så op på Terion "Der er jeg fuldstændig uenige.. Jeg vil gerne have at jeg skal kunne stole på dig" sagde hun forsigtigt, men lød dog oss bestemt og gav langsomt slip på ham da hun kunne mærke hvordan han havde det med at hun bare havde taget fat i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Aug 2010, 19:37

Han børstede i det samme der hvor Rose havde holdt ham af.
"Okay" sagde han bare brat og lød som en der bare ville slutte af for denne samtale
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Aug 2010, 21:41

Rose nikkede svagt og lagde sine arme over kors "Er vi så enige om at du ikke lyver for mig mere?" spurgte hun og ville være sikker på at han lovede det overfor hende og at det ikke bare var noget han sagde for ikke at snakke om det mer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 03:58

Han trakbare kort på skuldernde.
I det samme forvandlede han sig til en pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 04:01

Rose gik hurtigt et skridt væk fra Terion og var blevet ret forskrækket da han ligepludselig forvandlede sig til en pige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 04:03

"Men jeg skal videre nu Rose" sagde Terion i en meget mere Feminin stemme end hvad Rose nok var van til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 04:04

"Hvorfor?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og ville ikke have at han gik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rose in the club... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose in the club...   Rose in the club... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rose in the club...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Rose in the club
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» Rose In The Forest!
» Kirken. - Rose
» Hjemme hos Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: