Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Halihallo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:36

"Det klæder dig ikke" mumlede hun og så ned i jorden "Har tanken aldrig faldet dig ind at folk måske bedre kunne lide dig hvis du var lidt venligere mod dem?" spurgte hun og blev ved med at se ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:39

"Hør her Rose Jeg er pisset ligeglad med andre, de giver ikke skid for mig, og jeg giver ikke en skid for dem" han kiggede med ligegyldige øjne på hende og syns at det hun lige havde sagt var noget være lort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:44

"Klaaaart" mumlede hun sarkastisk og lagde armene over kors og rystede på hovedet "Hør her, Demetri.. Jeg ved godt at en engels mening ikke betyder noget som helst, men jeg er lidt ligeglad med det.. På et eller andet tidspunkt bliver du træt af det her kolde pis som du laver" sagde hun og så over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:45

Han lavede en hurtig bevægelse med hånden og rakte så fuck til hende, vendte sig om og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:47

Rose grinte hånligt af ham og rystede på hovedet "Og på et tidspunkt håber jeg så sandelig oss at du bliver træt af det barnlige lort!" kaldte hun over til ham og vendte sig så derefter oss selv om og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:52

"lige som dig der følger efter en og så tuder når hun får en på tuden" hviskede han med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:55

Rose kunne nogenlunde høre det han hviskede og rystede på hovedet over det han sagde "I det mindste har jeg stadig noget menneskeligt tilbage i mig.." mumlede hun og blev ved med at gå og ville ikke begynde sig at hidse sig op over Demetri. Det var jo lissom det han ville have at hun gjorde. Så han kunne stå og grine af hende som han altid gjorde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:56

*HAAH* grinte han inde i sit hoved, det hun lige sagde tog han som en stor kompliment, han forvandlede sig i det samme til en krave og fløj væk.


//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Halihallo - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Halihallo   Halihallo - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Halihallo
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: