Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aften på engen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:01

youshiro satte en pil på buen og skød den efter pan mens han fik vandet til at ramme sig selv så han var hel våd af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:06

Pandora hvæste utilfreds af englen og undveg pilen endnu engang med lethed så den fløj lige forbi hende. En lille flamme voksede i hende's hånd og hun sendte den efter englen's brystkasse, så der ville gå ild i ham. Igen blev hende's øjne en blandning gule,orange og røde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:08

Lucy trådte yderligere tilbage, og lod de to have deres kamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:17

snen der lå på jorden røg lige op i luften og flakkede flamen youshi sendte en lang rykke af pile efter pan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:22

Pandora undveg næsten dem allesammen. En af pilene snittede hende på armen, men ikke at det gjorde spor ondt.. en smule måske. Hun gjorde dog ingen mine til at ømme sig over det eller sende ham et forpint udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:31

Lucy lagde hovedet en smule på skrå, og lyttede stadig bare til dem. Med et smil på læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:33

"all mine pile i dyppet i en blaning af hvidløg og vie vand"sagde han og skød en efter hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:49

Pandora brændte pilen og smilte tilfreds. ''I det mindste.. er jeg ikke en skide engel'' Sagde hun med et smil og grinte kort. ''Lucy, kom og vær med det er sjovt''.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:57

youshiro smed buen fra sig og grab fat i leen han havde på rykken"i kommer bare"sagde han


//leen er også dyppet i vievand//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 08:00

"Hmm... Jeg tror nu jeg vil lade jeg unge lege lidt... Agressivitet er ikke ligefrem noget jeg dyrker." svarede Lucy storsmilende, og lignede noget nær et barn der havde lavet en tegning og nu viste den til sin mor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 09:02

Pandora trådte et enkelt skridt tilbage, dog stod hun stadig tæt på ham. ''Hyggeligt'' Mumlede hun kort for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften på engen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på engen   Aften på engen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften på engen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: