Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor Klubben

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 08:19

Tid: Nat
Sted: Udenfor en random natklub
Omgivelser: En masse mennesker indenfor
Vejr: Køligt og mørkt
Årstid: Vinter
Påklædning: En lårkort, sort, stram, stropløs kjole og et par høje røde stiletter.

Det var mørkt. Hailey trak vejret dybt. Hun fugtede sine røde læber. Hun havde regnet med at hun ville finde hvad hun havde brug for den aften. Mænd, sprut og mænd. Sadly, var der kun idioter indenfor, og bartenderen var langsom. Hailey mærkede trængen til nikotin, brænde i sit blod, og hun begyndte at fumle med en bakke smøger og en lighter. Hun sukkede mens hun stod med hovedet nede i sin røde håndtaske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 09:22

Ethan gik ned ad gaden for sig selv. Ikke mange befandt sig udenfor i mørket på et tidspunkt som dette. Det syntes heller ikke at irritere Ethan, eftersom han allerede havde fået, hvad han var kommet efter - han havde efterladt et lig længere nede ad gaden og lige indenfor en smal gyde. Han havde dog ikke nået at få slukket sin tørst helt, da han blev forstyrret af et par betjente på aftentur, og besluttede derfor det var bedst, hvis han bare forlod stedet med det samme.

//Undskyld, jeg sku lige noget.. xb//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 09:29

Hailey kiggede op fra sin taske da hun lagde mærke til en fyr som kom gående ned af gaden. Hun trak blot på skuldrene og fik endelig fat i en smøg, men da hun opdagede at hun havde glemt sin lighter, stønnede hun og udbrød: "Det er da løgn!" Hun sank sammen med ryggen mod muren med sine ben i fosterstilling. Der befandte sig alligevel ingen mennesker udenfor, så pyt skidt med hvad hun viste til den kolde luft. Hun sukkede og kørte en hånd igennem sit hår. "Gi' mig en smøg - så jeg kan bli' høj, ikk' noget pis ellers får jeg stress," nynnede Hailey og lukkede øjnene.

//Iorden ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 09:58

Han nærmede sig endnu en natklub; man kunne ikke lade være med at lægge mærke til dem, eftersom musikken ikke bare kunne høres indenfor, men også udenfor klubben. Ethan kiggede sig dog nysgerrigt omkring, da han fik færten af en dæmon. Det overraskende ham tydeligt, eftersom det var længe siden, han sidst var stødt på sådan en. Han så hende sidde alene lige udenfor klubben, overvejede lidt hvad der mon var hændt hende, men spekulerende ikke synderligt længe over det. I stedet besluttede han sig for at gå over til hende, og mens han gjorde det, overvejde han, om han bare skulle gå direkte hen til hende, eller lade som om, han bare ville passere. Men han nåede ikke at tænke så langt, for lige pludselig stod han der, og så vidste han ikke, hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 10:08

Hailey hævede et øjenbryn da der pludselig stod en fyr foran hende, som hun hurtigt ville betegne som vampyr. Det havde hun intet problem med, men løftede dog et øjenbryn. "Vil du noget?" spurgte hun og smilede skævt til ham. Hun kiggede på sin smøg og sendte derefter fyren et desperat blik. "Har du ild?" mumlede hun og rejste sig i sin fulde højde, hvilket ikke var specielt meget, men dog nok til hun kunne betragte vampyren på bedre hold. Hun havde intet imod vampyrer. Derimod engle og elvere gik hend på nerverne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 10:19

Ethan stak hånden ned i lommen på sin jakke og lukkede fingrene om sin egen lighter, inden han trak trak den frem og rakte den til dæmonen. Han vidste egentlig ikke, hvad han ville.. Måske var han bare på udkig efter intelligent selvskab, eftersom han betragtede de fleste mennesker som stupide og uintelligente. "Jeg undrede mig bare over, hvad du laver her ude, når festen er derinde," sagde han med et skævt smil. Han gjorde et kort nik med hovedet mod natklubben bag hende, som hun sikkert allerede også havde bemærket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 10:28

Hailey tog imod lighteren med et taknemmeligt nik og fik sat ild til sin smøg. Hun pugttede lighteren ned i hans lomme og tog det første sug. Hun sukkede ved sig selv. Nikotin var en tilfredsstillelse som kun cigaretter kunne give hende. HUn skulle sgu ikke nyde noget af at tygge tyggegummi. Ved hans spørgsmål kastede hun selv et blik mod klubben. "Tre svar," mumlede hun, "klamme mænd, dårligt alkohol, røgfrit." Hun trak på skuldrene. "What to do," mumlede hun og gav vampyren et kort elevatorblik. "Men jeg er Hailey, whatever," mumlede hun og løftede den ene hånd som hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:54

"Ethan," præsenterede han sig selv og nikkede kort som en gestus. "Men hvis du er så utilfreds med omstændighederne derinde, hvorfor holder du dig så så tæt på?" tilføjede han med et skævt smil om munden. Det faldt ham lidt ulogisk, hun sad herude helt alene.. medmindre hun ventede på noget eller nogen? "Det var vel ikke fordi, du ventede på din ledsager?" Han smilede lidt for sig selv, selvom det ikke virkede som om, hun var i det rette humør til pjat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 08:02

Hailey grinede dæmpet ved hans kommentar og sendte ham et tandsmil, hvorefter hun tog et sug af cigaretten. "Det er trængen til nikotin. Den svækker mig mens jeg er mest uoplagt. Guess du vel bare er sendt fra himlen med en lighter," sagde hun med et skævt smil og lænede sig op af den kolde mur med glinsende øjne. Hun tilføjede derefter: "Ingen partner her, jeg holder mine muligheder åbne." Hun kneb det ene øje sammen og slikkede sig kort om læberne før hun tog endnu et sug af den snart færdige cigaret. "Hvad med dig selv? Gå en tur helt alene på gaden, uden ledsager?" spurgte hun uden mistænksomhed i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor Klubben Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor Klubben   Udenfor Klubben Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor Klubben
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: