Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wee!! Nu skal der leges

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:16

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 13.00
Sted: På legepladsen
Omgivelser: Nogle få andre mennesker
Vejr: Okay godt vejr
Årstid: Vinter
Påkædning: Se ava

Lin kom løbene ind på legepladsen, da han jo var helt ny i byen, så havde han ikke opdaget at der var en legeplads også endna med gynger og det hele. Lin elskede at lege tros hans alder, men han var ligeglad med hvad andre sagde eller tænkte, fordi han gik jo i forvejen med kvindetøj, så den store forskel var der heller ikke når de tænkte på hans alder og på hans udseende. Han smilte stort og løb hen til en af gyngerne, de få mennesker som var på legepladsen så underligt på Lin og rystede bare på hovedet af ham, men som sagt så overså Lin det meget. Han tog fat i gyngen og steg op på den da han ikke ville sidde ned og begyndte at gynge på den imens han grinte, " jeg elsker at gynge, jeg elsker at lege" begyndte Lin at synge og grinte lidt af sig selv, imens han gyngede videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:25

Mira sad stille på gyngen ved siden af. Hun kiggede op på drengen der gik lidt amok ved siden af hende. Hun var iført en stor trøje og et par lysebrune UGG støvler. Hun havde et par grå, slidte jeans på. Hendes hår var løst (avatar).. Hun hævede det ene øjene bryn, da han begyndte at synge. Mira begyndte at gynge langsomt frem og tilbage. Hun slap ikke med fødderne. Hun sukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:38

Lin sang videre og tog sig ikke af omgivelserne, det lød ikk dårligt når han sang, men det var ikke noget han kunne blive berømt på. Men lidt efter stoppede han med at synge, da han hørte et suk ved siden af sig og stoppede med at gynge, han vendte blikket til siden og opdagede en pige som han slet ikke havde set fordi han var så glad. Lin lagde hovedet lidt på skrå og satte sig ned på gyngen, " irretere det dig at jeg synger, skal jeg stoppe?" spurgte han nysgerrigt, men så hverken sur eller krænket ud, men bare lidt overrasket, men også bekymret for hvorfor hun var så trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:44

"Nej, Det er ikke dig," Sagde hun og kiggede på ham. "Jeg savner bare min mor og far," sukkede hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:46

Lin så tænkende på hende, men nikkede så da det ikke lige var det han havde regnet med. Han fjernede lidt hår fra øjnene og bed sig diskret i læben, " jeg savner også mine, men hvad er der da sket siden du savner dem?" spurgte han forsigtigt men også lidt nysgerrigt og gav efter med foden så gyngen vippede lidt, men hans blik var stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:50

"De...... De er døde," Stammede hun og kiggede trist til siderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 03:56

Lin så endnu mere overrasket på hende, men bed sig så i læben og lagde trøstende en hånd på hendes skulder. " Det.. Det gør mig ondt" sagde han forsigtigt og stille og bed sig stadig i læben. Hvor han derefter tog sin hånd til sig igen og sukkede lydløst, *hvorfor skulle jeg også spørge* skældte han sig selv ud i tankerne og vendte sit blik lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wee!! Nu skal der leges Empty
IndlægEmne: Sv: Wee!! Nu skal der leges   Wee!! Nu skal der leges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wee!! Nu skal der leges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: