Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ingen mennesker ?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:56

Dag: fredag
Dato: 17 Juni
Tid: 00:00
Vejr: Varmt
Sted: En lille gå gade hvor der er lukkede butikker over alt?
Omgivelser: Ingen, kun lille Fie o.O
Påklædning: http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG009A.JPG og http://1.bp.blogspot.com/_I4-bUcvJD_U/SdCdcX0FS1I/AAAAAAAAADE/TY-SeE7-xxc/s400/Asos+st%C3%B8vler+1.jpg


Fie kom ud fra en lille gyde og ud på gå gaden.
Hun så lidt rundt, og sukkede.
Ja, okay alle butikkerne havde lukket, men der måtte da godt være lidt mennesker ?
Hun begyndte at gå langsomt ned af gaden, imens hun stille sang 'Tag min hånd'
Hun var ikke ked af det, bare ned trygt. Hun så op på den sølv farvede måne der kun var halv. Fie sukkede kort.
Men sang så igen. Hun elskede at se på månen når den var fuld, men det skete jo ikke så tit.
Hun pillede lidt ved en tot hår imens hun roligt gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:09

Tøj: http://i21.mindmix.ru/78/35/73578/65/1284265/x_0a24f6ff.jpeg

Mathew kom gående igennem gaderne i Werclare, han havde sine hænder nede i lommer og så sig omkring *lorte sted* tænkte han og ønskede bare at komme tilbage til sine venner, han træk sine hænder længere ned i sine lommer og træk lidt på skulderne. han så sig omkring og var ikke så glad for at der ikke var larm omkring ham, men hvis der var mennesker så havde han jo bare følt sig mere alene end han gør i forvejen. han vende sit blik ned mod sine sko der var gik og gik uden at vide hvor de gik hen, han træk sin jakke bedre omkring sig og frøs en lille smugle. hans hår hang ned foran hans øje så man ikke kunne se dem, men han kunne godt se ud af det. hans makeup sad perfekt som det altid gjorde, og hans tøj passede sammen og sad godt på hans krop. hans tøj var lidt slidt, men det så bare godt ud til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:30

Fie så lidt rundt igen, imens hun sang.
Hun smilte, og dumpede ned på en bænk og så fortabt ud.
Hendes grønne øjne søgte noget spændene, men der var intet at fine.
Hun sukkede kort, og så ned. Ingen Dean at snakke med.
*Her burdte der være mennesker*Tænkte hun, og så op på himlen.
En lille blid vind strøg forbi hende, og legede lidt med hendes sorte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:42

Mathew gik bare videre ned af gaden og så bare ned på sine sko, han ville ikke engang søge efter mennesker da han ikke regnede med at han ville finde nogen. han gik stille hen i mod Fie uden at tænke på at der var en anden der, hans sko sagde nogle små lyde fra sig da han gik på gaden. han lag sine hænder bedre ned i sine lommer og tænkte over hvorfor han havde lyttet hen til sådan et område, han fugtede sine læber lidt mens vinden piskede hans hår rundt i hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:47

Fie så på drengen, og smilte lidt.
Det virkede ik som om han havde set hende.
Hun så lidt ned, og nynnede lidt.
Hendes hår gled ned foran hendes øjne. Men hun gad ikke fjerne det.
Hendes lyse og klare stemme, lød da hun slog over i sang igen.
"When I was younger
I saw my daddy cry
And curse at the wind
He broke his own heart
And I watched
As he tried to reassemble it" sang hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:53

Mathew fik et chok da han hørte en stemme, han så hurtigt op og gik øje på en pige. han smilte svagt og rodet sig lidt i håret, inden han tøvende gik over til hende og smilte bare "du har en flot sang stemme" sagde han med sin dybe stemme, han lod sin hånd køre ned i sin lomme igen og blive varm på den måde. han stod bare og så på hende og lyttede på hendes sang, han vende kort sit blik ned mod sine sko han så hurtigt op på hende igen. han viste ikke hvad han skulle gøre eller sige da han ikke var så god til at snakke med nogen, udover når de ville havde en tattoo af ham *hun synger jo vildt godt* tænkte han og tænkte lidt over at denne sted måske var et godt sted alligevel, og mest hvis pigerne så ud som ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:00

Fie smilte og så på ham, hun fjernede håret fra sine øjne.
Hun så hurtigt ned igen, dag han sagde hun havde en flot sang stemme.
Hun smilte glad, over at der var kommet en ud på gaden.
"Ehm, tak"sagde hun stille, og blev lidt genert.
Hun var stoppet med at synge, da hun pludselige blev lidt flov?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:13

Mathew så på hende og havde opgivet i at fjerne sit hår fra sine øjne "jeg hedder Mathew" hviskede han og strakte sin hånd hen mod hende, han gik lidt tætter på hende og så igennem sit hår. han lod sin anden hånd forblive nede i lommen, han bed sig lidt i læben og pillede ved sine piercinger med sine tænder. han var lidt stolt over sig selv at han overhovedet havde sagt nået til hende, han betragede hende lidt under sit hår. han kunne ikke lade være med at smile selv om han ikke ligefrem hvad typen der smiler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:19

Fie så på ham, og smilte lidt genert.
"Hej, jeg hedder Fie"sagde hun stille, og forsigtigt.
Hun tøvede lidt, men gav ham så hånden.
Hendes hånd var iskold, som var det sne man stod med i hånden.
Hun trak hurtigt sin hånd til sig og så på ham, men så ned.
Hun bed sig i læben, men slap den hurtigt igen. Hun så på ham, og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:23

Mathew så på hende, men vende hurtigt sit blik ned på sin hånd "du er kold ?" sagde han og så spørgende på hende, han nikkede lidt og legede videre med sine piercinger "du har et flot navn Fie" sagde han og sagde hendes navn et par gange, han tog sine hænder op af lommerne og satte sit hår lidt uden at bruge et spejl. han så ned på sin ene fod og slog den lidt ned mod jorden, han viste ikke hvad han skulle sige. han kørte en hånd om i sin nakke og legede videre med sine piercinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:28

Fie så på ham, og nikkede.
"Er jeg..?"sagde hun stille, og så på sin hånd.
Det var ikke noget hun tænkte over selvom hun godt vidste at hun var meget kold.
Hun så på ham, og smilte lidt.
"Tak Mathew"sagde hun, og så på ham.
"Ehm, Er du ny her omkring eller holder du dig bare meget indenfor?"spurgte hun stille, og så på ham.
Hun syntes ikke rigtigt at havde set ham før, men det kunne godt bare være noget hun bilde sig ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:35

Mathew nikkede som svar og gik hen og satte sig ved siden af hende "jeg hvor i Deephell og jeg holder mig vel mest for mig selv, men har lige været væk i et år" sagde han og hentydet til at det måske var derfor at hun ikke havde set ham før "jeg ejer en tattoo butik der henne" sagde han og så lidt op og ned af hende med et svagt smil på læben "har du altid boet her eller ?" spurgte han om bare for at havde nået at snakke om, selv om han ikke var den store snakke hoved. og han viste slet ikke hvad man snakkede om til sådan en pige som Fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:41

Fie nikkede, og pressede sine hænder ned under sine lår.
"Nåår, jeg kommer ikke så meget i Deepshell"sagde hun stille, og så på ham.
Hun så lidt ned af sig selv, og kom til at tænke på at hun faktisk ikke havde nogle tattoos.
Det var lidt underligt, men hun havde aldrig haft tænkt over at få en sådan rigtigt.
Hun så på ham, og smilte lidt.
"Jeg kom for 2-3 år siden"sagde hun stille, og så lidt tænkende ud.
"Ja, 2-3 år siden"sagde hun, og skar ansigt over at hun faktisk havde glemt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:46

Mathew smilte og nikkede "hvis du ikke kommer der så er det jo klart at du ikke har set mig" sagde han og vende sit blik ned mod sit skød og tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg har heller aldrig set dig før, jeg plejer ellers altid at huske sådan en flot pige" sagde han og bed sig i læben og ønskede at han havde tænkt det sidste, han turde ikke at se på hende da han syntes at det var lidt pinligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:55

Fie smilte, og nikkede lidt.
"Ja, det forklare ligsom det hele"grinede hun, og så på ham.
Hun tænkte ikke altid det igennem hun sagde, og det endte som regl med at hun grinede af sig selv.
Hun så lidt ned, og bed sig i læben, men slap den hurtigt igen.
"Jeg er lidt af en særling, jeg er mest ude om natte, og når jeg endelig er i Deepshell så er jeg næsten altid i Van Martes park"sagde hun, og så på ham.
"Tak, hvor er du sød"sagde hun, og smilte til ham.
Hun så lidt ned, og tænkte over det hun lige havde sagt...
*Hvornår lære jeg at holde mund?*tænkte hun, og rystede på hovedet af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:04

Mathew lyttede nysgerrig efter på hvad hun sagde, han rødmede en lille smugle og nikkede. han tog et stykke parpier op hvor hans tattoo butik stod på, han rakte den stille over til hende med et smil på læben "hvis du har lyst til at kigge forbi en dag, jeg er der selv meget om aftenen da jeg intet andet har at lave" sagde han og lag sit hoved lidt på skrå og smilte bare til hende, og var lidt forbavset over sit smil til hende. han rødmede lidt mere da hun sagde at han var sød, han tog sig i nakken og nikkede "tak eller hvad man siger" sagde han og betragtede hende lidt og begynde at nervøst at lege med sine piercinger igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:16

Fie så på ham og tog papiret, hun læste det det hurtigt og smilte.
Hun stak det ned i sin ene støvle da hun ikke havde nogle lommer i sin kjole.
"Tak, jeg skal nok komme og kigge "sagde hun og smilte til ham.
Hun så på ham, og fik et glimt af hans rødmen. Hun smilte glad over det.
"Jeg tror men siger tak, jeg ved det ik helt "sagde hun, og skar ansigt.
Hun pillede lidt ved sit hår med hendes ene frie hånd.
Den anden havde hun stadig under sit lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:25

Mathew vende sit blik mod hende og nikkede "du er altid velkommen" sagde han og lukkede sine øjne kort i, da han mærkede hår i sine øjne. han tog sin ene hånd og fjernede sit og prøvede at sætte det igen selv om det ikke gik så godt "nej det gør jeg heller ikke, jeg plejer ikke at sige tak så ved ikke hvad man bruger det til" sagde han og hævede det ene øjebryn da han kom til at tænke på alle de andre folk havde sagt tak til ham, han så efter hendes hånd og smilte lidt da han havde ryst til at røre den igen og se hvis den var kold. han træk sit ene ben op under sig og tænkte lidt over alt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:39

Fie så på ham, og smilte glad.
"Lyder dejligt"sagde hun og nikkede til ham.
Hendes hånd gled ned på bænken, imens hun bed sig i læben.
Hun så lidt på hans hår og smilte.
"Jeg kender det godt... Hader når mit hår ikke vil sidde som det skal"sagde hun og så på ham.
Hun løftede hånden op til hans hår, men stoppede så tøvende.
Hun trak hånde til sig igen, og lod den glide ned på bænken igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:46

Mathew hørte efter hvad hun sagde og så op på sit hår "jeg hader bare mit hår" sagde han og vende sit blik mod hendes hånd og lag sit hoved lidt på skrå, han rykkede sig lidt tætter på hende og bøjede sig lidt ned mod hende "du må godt" sagde han og hentydet til at hun godt måtte røre hans hår, han lod sine hænder blive i sit skød og lege videre med sine piercinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:58

Fie så på ham, og nikkede kort.
Hun bed sig i læben, og så på ham.
Alle hun kendte vare højre end hende. Det var kun normalt at hun mødte høje mennesker ifølge hende.
Hun så på hans hår, og løftede hånde op til hans hår igen.
Hun rettede på den tot der var faldet ned i hans øjne. Hun smilte og så på ham.
"Jeg tror den bliver nu"sagde hun stille, og smilte til ham.
Hun lod sin hånd dumpe ned på bænken igen, og så lidt ned da hun blev flov.
"Jeg kan godt lide dit hår"sagde hun stille og hentydede til at han ikke selv kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:03

Mathew smilte lidt da han mærkede hendes fingere, han åbnede sine øjne og så over på hende "det lyder godt" sagde han og rødmede lidt over det hun sagde, og blev lidt sur på sig selv at han rødmede han nikkede langsomt "jeg kan også godt lide dit hår" sagde han og så på hendes hår og syntes det så godt ud til hende, han rykkede sig lidt tilbage og så bare på hende og smilte. han rejste sig langsomt op og rettede på sit tøj, og så ned på hende inden han strakte sin krop og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:14

Fie så på ham, og smilte. Hun pillede lidt ved sit hår.
"Mit hår har sit eget liv"sagde hun og smilte skævt.
Hun rødmede svagt, og smilte.
Lidt af hendes pande hår fladt ned foran hendes øjne, men hun fjernede det hurtigt igen.
Hun så op på ham og smilte, hvorfor mon han rejste sig?
"Går du?"spurgte hun, og så på ham.
Hun ville helst ikke have at han gik, hun savnede selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:17

Mathew så ned på hende og grinte lidt over hendes hår, han så sig omkring og træk på skulderne "det ved jeg ikke" indrømmede han da han ikke viste om han ville blive eller gå, han så sig omkring og træk sin jakke bedre om sig. han lukkede sine øjne kort i og bed sig let i læben, han begynde at sparke lidt til jorden og tænkte lidt over det. han viste ikke hvad han havde lyst til, men behøvede man havde lyst til det ? det viste han ikke og kom til at tænke lidt for meget over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:29

Fie så op på ham, og smilte.
Hun kunne heller ikke altid finde ud af hvad hun ville.
Fie rejste sig, og gik et par skridt væk fra bænken. Hun vendte sig om, og smilte til ham.
Hun bed sig i læben, og så ned. Hvad nu? Hvad skulle hun sige eller gøre?
"Ehm.."hub tarv, og bed sig igen i læben, men slap den igen.


////logger nu, men svare igen på emnet imorgen xD///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ingen mennesker ? Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen mennesker ?   Ingen mennesker ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ingen mennesker ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ingen mennesker?
» Er her ingen??
» Mennesker.
» Mennesker over alt? - Artemios
» Bare mennesker?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: