Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kærlighed stinker

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 02:49

Dato: 10 feb..
Dag: Fredag.
Tid: 01:00
Sted: The Reggie Club
Vejr: Blæst og støvreng
Årstid:Vinter/Forår.
Omgivelser: Dansene mennesker.

Hayley sad oppe i baren med et svagt smil på læberne. hendes øjne var dog vildt triste hun ahvde misted sin forlovede og sit barn. Hayley bællede to øl og gik så ned i et højerne sammen med nogle drenge der var ingen der kunne se havde de lavede. Hayely hev en posse med stoffer op af sin bh og lavede en stripe hun tog en pengeseld og folede den hun lagde en finger på det ene næsebor og lagde røret ved det andet og lagde hovedet ned ved stofferne og sniffede hele strippen hun satte sig så op og lagde hovedet tilabge og mærkede hvordan det påvirkede hende. hun gik hen til baren igen og sad og blev langsomt hyber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 02:54

Lin var ikke så meget til fester, kun hvor der var sjov og ballade og ikke hvor der var fulde mennesker og at de skulle gå og brække sig over det hele. Han gik langsomt mere ind i clubben, for lige at se om det var sikkert at gå derind selvom der var rimelig mange mennesker. Lin blev kort pustet i hovedet af en der røg, men han gik bare lidt væk og gav sig til at hoste svagt, *idiot* tænkte han bare og forsatte roligt op til baren. Han så sig lidt omkring og fik det mere og mere underligt fordi der også sad nogle og tog stoffer, Lin rystede lidt på hovedet og bestildte forsigtigt en cola da han var lidt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:01

Hayley fik færten af engel og et sygt smil kom frem på hendes læber. hun kørte en hånd igennem sit hår og kiggede på sine venner. "Mere eller hvad gutter. der også en engel til stede engle blod blanded med spid..mums" hun slikkede sig om læberne og kiggede kort rundt hun fik øje på han engle der sad og så ynkelig ud med sin cola. hun lavede et nik med hovedet over imod ham. "God ide..men Hayley du er den eneste pige få ham her over..vis det over hovedet er en dreng.. eller vis han ikke er en lille bøsserøv" Hayley smilede til dem og rejste sig og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham. "Goddag" sagde hun roligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:05

Lin tænkte lidt, da han begyndte at kunne mærke at der var en vampyr tilstede, men det gjorde ham nu ikke så meget. Der skulle meget til før han blev bange, men ikke så meget til at han bare blev en lille smule nervøs, men det var også det. Lin sukkede lidt og åbnede sin cola, han tog kørt en tår, da han hørte en kvinde stemme ved siden af sig, han vendte hovedet imod hende og smilte svagt, "Godaften madame" sagde han roligt og tog blikket fra hende igen. Lin havde godt mærket at hun var vampyr, men gjorde ikke så meget ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:19

HUn smilede lidt over det han sagde og måtte kæmpe for ikek at dø af grin. *Nørd* tænkte hun og lagde tænken fra sig. hun bestillede som altid en øl. og lidt efter kom den hun tog den roligt i hånden og pillede lidt ved den."Jeg hedder Karin" hun vidste godt det ikke var rigtig men hun havde ikke lyst til og sige hvad hun hed når hun alligevel bare skulle mishandle ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:25

Lin lagde hovedet lidt på skrå og pillede lidt ved sin dåse som han holdte mellem begge sine hænder. Godt nok var han ikke bange, men alligevel kunne hun godt få ham til at tænke lidt over hvad det endelig var han roede sig ud i, " Lin" svarede han bare kort og vendte blikket ned på sin cola igen, som han derefter løftede op til munden og tog en tår igen, denne gang var den bare lidt størrer. Lin lod dåsen dumpe ned på bordet igen, men holdte den kun med den ene hånd denne gang og så tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:37

Hayley smilede roligt og tænkte lidt over navnet hun ville det glemme det snart igen da hun ahvde taget så fucking mange stoffer. "Hmm" hun smilede og så tænkene på ham. hun snussede kort til ham og smilede stort *Skønt* tænkte hun og lod en hånd kører igennem hendes hår. Hayley gav ander smerte fordi hun selv havde meget smerte..jep den gamle Hayley er tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:40

Lin så tænkende på hende og slap helt taget om sin cola, han støttede hagen på sin hånd og bed sig diskret i læben igen. Han sukkede derefter kort og bed sig i kinden inden han sagde noget igen, " du er vampyr ikk?..Hvorfor sidder du så herover?" spurgte Lin roligt, men også lidt undrende og samtidig mistænkeligt og pustede kort noget hår væk fra øjet, men vendte hurtigt blikket tilbage på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:45

Hayley smilede bare og nikkede "Jo jeg er vampyr.. hvad jeg laver her..prøver og slippe af med de drenge der" hun lavede et nik med hovedet hen imod en flok drenge som hun havde sidet med lige før. "De er bare fucking irrerterne det eneste de tænker på er Sex men du ser meget sød, sjov og glad ud og du er sikkert en god ven og jeg er her for at finde nye venner" hun smilede roligt til ham. hun så helt alvorligt ud og man kunne over hovedet ikek se at hun løj..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:52

Lin så lidt mistænkeligt på hende og hævede det ene øjenbryn, nu plejede vampyre ikke at give engle komplimanter eller søde kommentarer, da de jo kun sås som fjender og vampyrene så dem som mad. Lin rykkede lidt på sig og bed sig diskret i læben, " det kan måske godt være men.. nu plejer engle og vampyre ikke at blive perle venner og desuden kan nogle kvinder jo godt lide hvis drenge er gode i sengen" sagde han og hentyede til at drengene kun tænke på sex, men måske gjorde de det bare for at tilfredsstille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:58

Hayley kiggede på ham og lagde hovedet let på skrå. "Tro du jeg vil spise dig.. jeg er bedste veninder med en engel.. jeg ved ikek om du har mødt hende hun hedder Kala" hun smilede kort til ham. "Ja men jeg er ikke ude på og bare gå i sen gmed nogle.. jeg går kun i seng med dem jeg har et forhold med" hun kiggede på ham med rolige øjne. hun kiggede på ham imens hun tog en tår af sin øl. "Er du nervøs for om jeg gør dig noget?" spugerte hun og så trist på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 04:07

Lin tog en tår af sin cola imens hun snakkede og lagde hovedet lidt på skrå, "hmm.. måske kan de blive gode venner i jeres verden, men ikke så gode venner i min, måske snakke venner, men aldrig nogen som ville kunne gå ud sammen eller drikke sammen, vampyren kunne go bide englen i beruset tilstand" forklarede Lin roligt og tog endnu en tår af sin cola. Han trak lidt på den ene skulder og smilte svagt, " så tror jeg ikke at de har forstået det.. hvis du kun går i seng med dem du har et forhold til" sagde han og trak lidt på den ene skulder igen. Lin blev lidt overrasket over hendes sidste spørgsmål og tænkte grundigt over det, "for at være ærlig.. ja lidt, man ved jo aldrig" svarede Lin lutter ærligt og vendte blikket ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:30

Hun gad ikke og svare på det første, "Du kender slet ikek de slags fyre. de er slet ikke til forhold de er bare til sex.. er det så svært og se.." hun kiggede hen på dem "Kig hen på dem. se hvordan de kigger efter de piger der kom ind en efter ind stå abre og tænker på hvor mange stillinger de kan tag dem i" hun lagde hovedet på skrå og kiggede hen på ham. "Bare rolig engleblod er ikek noget for mig" hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 06:48

skriver du bare med dig selv er det for at få flere indlæg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 02:17

nej prøv at kig skrev med en der hed lin... ik smarte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 02:36

åhhh....... sorry troede du gjorde det med dig selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kærlighed stinker Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed stinker   Kærlighed stinker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kærlighed stinker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: