Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Elsker Musik!! xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:24

Dato: IRL
Dag: Fredag
Tid: 13.30
Sted: Centeret - I en musik butik
Omgivelser: Mennesker
Vejr: Klart
Årstid: Vinter
Påklædning: Se Ava

Jordan stod for sig selv ovre i hjørnet i musik forretningen og tænkte sig om hvad for en cd han ville købe. Han stod mellem valget at købe HIM eller Slipknot og hvis han ikke kunne finde nogen løsning så var der jo også Tokio Hotel, Linkin Park eller Three Days Grace. Men det var faktisk ret svært da han hørte alle fem bands og havde meget musik med dem. Jordan kunne ikke få nok af musik, det var noget af det han elskede allermest også fordi det gjorde ham glad at lytte til det og det kunne også gøre ham meget rolig. Han gav et let suk fra sig da han rakte ud efter både HIM og Slipknot, han kunne jo også bare købe dem begge og gå glad herfra, men som sagt var det meget svært. Nogle folk så det som en meget let sag for det var ikke særlig mange som hørte den slags musik, nej, faktisk var det fr få der hørte det og det var faktisk en skam når det var gode bands og Jordan syntes også at Ville Valo var meget lækker fra HIM, men da han jo også var Bi, kunne han godt tillade sig at tænke det. Det fremkaldte faktisk et svagt smil på hans læber og han bed sig i læben for ikke at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:44

mike gik ind i musik forretningen og gik med det samme hen mod heavy/ rock sessionen, han gik i sine tanker, så derfor så han sig ikke rigtig for og derfor gik han direkti ind i en dreng der stod med to cd'er og så ud til at gruble meget over vaglet, han tog hurtigt som en refleks fat i drengens arm for ingen af dem skulle falde og så på ham med et meget undskyldende blik "u-undskyld undskyld undskyld" sagde han hurtigt efter hinanden og slap ham hurtigt, han bukkede lidt ligesom en japaner bare flere gange, imens han blev ved med at sige undskyld, han var altid meget undskyldende og havde det derfor ikke godt med at støde ind i andre fordi han ikke havde set sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 07:51

Jordan fik et chok da drengen tog fat i hans arm og han så overrasket på ham og studerede faktisk drengen lynhurtigt og belv enig med sig selv om at denne dreng var et menneske. Jordan stilte den ene cd tilbage på hylden så det kun var HIM cd´en som var tilbage i hans hånd og han vendte sig helt imod drengen og kunne ikke lade være med at grine lidt af hans bukken og at han undskylde så meget. Jordan rystede lidt på hovedet og kørte den anden hånd gennem sit hår, " det gør ikke noget, der skete jo ikke noget" sagde han og smilte venligt til drengen, han tog derefter sin tungespids ud af munden og begav sig til at lege tænkende med sit snakebite, det var faktisk første gang han mødte et menneske, så man kunne jo ligeså godt gøre noget ud af samtalen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:11

mike så op på ham og rettede sig lidt op "ja men..undskyld alligevel...jeg så mig ikke rigtig for" sagde han undskyldende og kløede sig lidt i nakken, han smilte venligt tilbage til en drengen og studerede ham lidt. mike synes det så lidt morsomt ud at han stod og legede med sit snakebite og det fik ham faktisk til at grine lidt, men han blev dog stille igen da han så hvilken cd drengen stod med *HIM...* tænkte han kort og smilte lidt, han havde hørt HIM før, men da hans forældre altid var efter ham og ikke ville havde han hørte så meget musik, så han havde ikke hørt det band eller nogle andre bands så mange gange, men han kunne dog huske navnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 08:15

Jordan smilte skævt til drengen og kunne godt se lidt af højde forskellen mellem dem, men nu var han også 1,85 så det var jo klart, men alligevel kunne han ikke lade være med at betragte drengen, men holdte dog op med det da drengen begyndte at grine midt i det hele, "hvad griner du af?" spurgte Jordan nysgerrigt og kunne ikke holde et lille fnis tilbage da han ikke ville grine alt for højt lige nu. Jordan stod og viftede lidt med HIM cd´en da han så at drengen havde sine øjne på den og smilte skævt over det, " noget du hører?" spurgte Jordan nysgerrigt og holdte cd´en roligt så drengen kunne se ordenligt på den og han smilte skævt igen, da han synes det ville være ret komisk hvis de havde samme musik smag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 09:14

mike smilte muntert og lage hovedet svagt på skrå, da han også opdage højteforskellen mellem dem, han stoppede stille med et grine og rystede smilende på hovedet "det er bare..du leger med din piercinger..og det..ser lidt sjovt ud" forklarede han med nogle lidt underlige mellem rum, han rettede sig lidt mere op og smilre ksævt til ham. mike så på cd'en igen og lage hovedet lidt på skrå "på en måde...jeg kan godt lide at høre dem..men..jeg må ikke for mine forældre" forklarede han og træk på skuldrende, han tog cd'en ud af hans hånd og så undersøgende på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 01:06

Jordan kunne ikke holde et grin tilbage da drengen sagde at det var på grund af hans piercinger at drengen grinte og det synes han faktisk var lidt sjovt, for det havde han ikke som sådan hørt så tit. Han smilte skævt og trak lidt på den ene skulder, " det er også helt okay.. det er også sundt at grine" sagde Jordan og holdte det skæve smil på sine læber. Men det blev dog svagt da drengen tog cd´en og Jordan lagde hovedet lidt på skrå, "hmm.. så er det meget rart at bo væk fra sine forældre, jeg er personligt meget glad for det band og selvom jeg boede hjemme så ville jeg høre dem" svarede han med et skuldertræk og smilte skævt til drengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 01:23

mike så op på ham og smilte skævt, han nikkede for at bekræfte "ja..det er meget sundt" grinte han og kløede sig lidt i nakken igen, han betragtede kort drengen, men vendte så blikket mod cd'en igen og læste hvilke numre der var på, imens han lyttede til hvad han sagde "tja...altså nu er mine forældre ikke lige det næmmeste..jeg har intet anlæg da de ikke har haft råd til det..og jeg må ikke få en computer fordi det åbenbart skader min hjerne, og så må jeg ikke høre musik da min søster så ville blive bange...men det er et rigtig godt band" sagde han med et skulder træk og så på cd'en imens, han havde fået lidt mere selvtillid og det var ikke så svært for ham at snakke om sin familie som det havde været, men han gik dog ikke rigtig i detajler når det var en fremmed han snakkede med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsker Musik!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Elsker Musik!! xD   Elsker Musik!! xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsker Musik!! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg elsker...
» Daven elsker mad.
» Elsker fare- Mattis
» Smilene elsker vand
» Elsker månen og især blomster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: