Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lang nederen dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 22:59

jared så hans store smil og smilede forsigtigt tilbage "okay.." svarede han og baskede en gang med vingerne så det gav et lille sus og han fløj længere fremad men ikke meget - omtrendt en meter. han kastede et blik tilbage på eno for at sikre sig at han stadig var med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 23:59

Eno så frem efter ham og slog et slag med vingerne, så han kom op på sidden af Jared "hvad lavede du så nede i byen på den tid?" spyrgte han nyskerrigt og smilte stadig stort. han kom i tanke om hvor trist den anden engel havde været lige da de mødte hinanden og blev nu mere nysgerrig over det, men ville på samme tid heller ikke nage i hans ting. hvis nu han ikke stolede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 03:54

jared så lidt tøvende på ham da han spurgte. overvejede om han kunne stole på sin medengel, men han havde en følelse af tryghed omkring eno og han følte godt at man kunne stole på ham så... "jeg gik bare rundt...min kæreste rejste idag, og bliver væk i en uge....så jeg føler mig lidt ensom" sagde han stille men slet ikke tøvende da eno jo føltes pålidelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:46

Eno så på ham og lyttede til hvad han sagde. han lage hovedet på skrå og så frem for sig "det lyder ikke så fedt...hvor er hun rejst hen?" spurgte han og sagde selvfølgelig hun, da han ikke vidste om det var en pige eller ddreng og derfor bare sagde det der ville være det mest normale alstå hun. han kendte ikke så meget til at savne en man elskede højt, men han kunne forstille sig det ikke var så fedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 10:50

jared bed sig i læben for at holde dagens første grin tilbage, og vendte hurtigt hovedet væk fra eno så han ikke ville kunne se det smil der hastigt formede sig på jareds læber. det smil fik han altid på, når folk spurgte om han var hetro, biseksuel eller bøsse. selv var jared biseksuel men dog hældede han mere til fyrene da han generalt fandt dem mere spændende end pigerne. "han er rejst til LA med sin ekskæreste...savner ham vildt" sagde han og skævede til eno da han jo ikke vidste om han ville have fordomme mod biseksuelle og bøsser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:32

Eno så på ham, da han vendte hovedet væk. han sukkede stille og så frem igen. han lyttede så til Jareds svar og grinte kort af det "okay han...vent med hans eks? det virker lidt underligt?" sagde han og så mistænksomt på ham. ikke fordi han ville skabe splid mellem dem. han havde intet imod bøsser eller biseksuele, da han selv var biseksuel og han blev nok tiltrukket ligre meget af hvert køn. eller det skiftede meget fra dag til da .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:42

han nikkede svagt og vidste godt at det var lidt mistænkeligt at andy og mike bare var taget afsted til LA alene sammen, for hvad hvis der nu skete noget som kunne få kærligheden mellem jared og mike til at krakkelere? jared stolede 100% på mike, og det var andy han bekymrede sig over, men han regnede med at mike ville kunne sige fra hvis der skete noget "ja det gør det, men jeg stoler på at min kæreste ikke gør noget han ikke burde gøre..." svarede han med et ulæseligt blik der mødte eno's mistænksomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:55

Eno så tænksomt på ham og nikkede stille "jeg respektere du stoler sådan på ham..det er ret godt gået" sagde han med et lille smil og så frem for sig. han havde virkelig respet for at englen stolede sådan på en anden person, da det virkede helt underligt og meget mistænksomt at tage ud og rejse med en eks, men at han stollede sådan på hans kæreste det respekterede han virkeligt, da han nok ikke selv ville kunne stole sådan på en kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:31

jared så på sin nye ven og lagde let hovedet på skrå mens han tænkte "tak eno...men han har også nogle gode grunde for at tage afsted. jeg ved der ikke vil ske noget, fordi jeg kender ham og hans eks's forhold til hinanden" sagde han tænksomt og vidste at mike så andy som en storebror - måske en lidt kærlig storebror - men stadig en storebror og intet andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 07:12

Eno så på ham imens han lyttede til hvad hans sagde og smilte skævt af det "okay...hvis jeg må vide det...så hvilke forhold har det til hinanden?" spurgte han lidt nysgerrigt og smilte skævt til ham med et lille grin. han så lidt ned mod jorden og tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 10:55

"hmm..jeg kender kun min kærestes forhold til eksen men ikke omvendt" begyndte han lidt tøvende "..men ihvertfald ser min kæreste sin eks som en storebror og ven, så der er ikke noget mellem dem efter hvad jeg ved" sagde han og sendte eno et svagt smil hvorefter han så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:31

Eno så tængsomt på ham og rystede stille på hovede "jeg håber du har ret for din egen skyld.." sagde han og vendte blikket frem. han havde aldrig rigtig prøvet det , da han aldrig havde haft et fast forhold til nogen. han kunne bare forstille sig hvor trist og hårdt det måtte være hvis ens kæreste var en utro med eksen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lang nederen dag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lang nederen dag   lang nederen dag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lang nederen dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)
» Gab.. En lang dag...
» lang dag
» En lang nat...
» Lang tid siden...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: