Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ude foran lejligheden

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 09:54

Sted. Wareclare byen, ude foran Roses lejlighed
Omkring. Mennesker :O
Vejr. Møøøørke og vind
Tid. IRL
Dag+ dato. IRL
Påklædning. http://tinypic.com/r/6qzi1t/6

Rose stod ude foran en stor grå bygning. Hendes lejlighed befandt sig inde i bygningen. Hun havde villet tage noget frisk luft og havde derfor gået udenfor. Det var småkøligt og vinden tog blidt fat i hendes hår. Det var nu rart med lidt kulde, men hun ville ikke have at det blev for slemt. Hun havde lagt sine arme over kors for at prøve at holde varmen da hun ikke ville begynde at fryse så hun derefter var nødt til at gå indenfor hvor at der var intet at lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:05

Andy kom gående hen af gaden, han havde en smøg i munden og sine hænder nede i lommerne. han kunne godt lugte engel, men det var intet der gik ham på. han gik bare glad videre og træk lidt på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:07

Rose kunne langsomt mærke et andets væsens tilstedeværelse og lod hurtigt sit blik gå rundt, undersøgende på sine omgivelser, og havde et forsigtigt og varsomt blik. Hun havde knyttet sine hænder sammen. Andre væsner betød som regel ballade for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:15

Andy gik bare videre og så sig omkring med et nysgerrig blik, inden han fik øje på Rose han gav et suk fra sig og gik bare videre. han lag sine hænder bedre i lommerne og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:16

Rose fik hurtigt øje på Andy og tog sig hurtigt til sin kind som han havde slået hende på ved deres sidste møde. Hun rystede hurtigt på sit hoved og fjernede sin hånd fra sin kind endnu hurtigere og så over på Andy. Hun sendte et blik på bygningen bag sig og ville helst ikke komme alt for langt væk fra den og gik derefter lidt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:26

Andy så at hun gik efter ham og kunne ikke lade være med at smile af hende
"du skal høre efter på mig næste gang jeg siger at du ikke er god nok til Dean, han er ikke til tøsser" sagde han
og begynde at grinte, han tog sin ene hånd op af lommen og tog sin smøg mellem to fingere. han vende sig om og begynde at gå bagud istedet og så på mod med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:31

Rose kunne ikke lade vær med at smile over Andy. Hun trak på skuldrene "Måske.. Men det er jeg sår'n set ligeglad med" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår "Mig og Dean skiltes som gode venner. Det er jeg glad for, og jeg er glad på hans vegne" sagde hun og nikkede over sig selv og smilte derefter hånligt "Og jeg har hørt et eller andet om at i to ikke er sammen.. Igen.." mumlede hun og så på ham "Så han er vist heller ikke til dig.." mumlede hun og trak derefter på skuldrene og gik efter ham med et roligt tempo "Altså.. I kom da sammen efter at Dean og jeg slog op.. Nu er i da ikke sammen, vel?" sagde hun og betragtede Andy med et hånligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:46

Andy så på hende og grinte lidt over hende
"jeg er da ligeglad med hvordan i gik fra hinanden, det eneste jeg ved er at han ikke vil havde dig men mig" sagde han og grinte af hende
han lag sit hoved på skår og så over mod hende
"når i gik fra hinanden,, så skulle du havde set hvor meget sex jeg fik" lo han
og gik bare videre og hævede det ene øjebryn
"vi var ikke sammen når han gik fra dig, da jeg havde en kæreste.. men vi er snart sammen igen, ham og mig.. så kan du lære det tøs" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:49

Rose grinte hånligt af ham"Jeg kunne lære det hvis jeg faktisk blev ked af det.. Men det gør jeg ikke, Andy" sagde hun og rystede på hovedet af ham "Så du kan sige hvad du vil, men det der 'så kan du lære det' ting er lidt dumt at sige hvis personen som det rettet mod er fuldstændig ligeglad" sagde hun og begravede sine hænder dybt i sine lommer "Og jeg er ligeglad med hvor meget sex du har fået.. Det er squ da barnligt at sige sår'n noget" sagde hun og så lidt væk fra Andy og blev ved med at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:08

Andy træk på skulderne og hævede det ene øjebryn
"jeg kan ikke høre hvad du siger, og det er der måske en grund til" grinte han
og gik bare videre mens han fugtede sine læber, han tog sin smøg ind i munden igen og grinte videre af hende
"følger du efter mig for at få nået for hvis ja så glem det" sagde han
og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:10

Rose trak på skuldrene og så på smøgen som han havde. Hun lod hurtigt sine isblå øjne gå op i hans øjne og rynkede panden "Hvad skulle jeg dog ville have fra dig?" spurgte hun og var faktisk irriteret over at Andy kunne tro at hun ville have et eller andet fra ham. Men selvom at hun ikke ville have noget fra ham så fulgte hun dog stadig efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:15

Andy træk på skulderne og så mellem sine ben, inden han så op på hende igen og hævede det ene øjebryn
"altså der kan være to ting, og kun den ene kan du få" grinte han
og rystede på hovedet af hende og gik bare videre og vende ikke sit blik fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:18

Rose tog en dyb indånding for at få sig selv til at slappe lidt af og ville ikke have at han fik hende til at blive sur. Hun rystede på hovedet af ham "Hør her, Andy! Jeg gider ikke dine barnligheder. Jeg kom faktisk for at sige at jeg virkelig håbede på at dig og Dean ville blive glade sammen og sår'n.." sagde hun og rystede derefter på hovedet igen "Men nu håber jeg bare at du hopper i et hul og dør!" fortsatte hun lidt hårdt og så ham dybt ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:23

Andy vende sig om og rystede på hovedet
"ja sikkert bare nået du ville sige, bare for at forblive venner med Dean.. men mig vil du aldrig blive venner med" sagde han
og gik bare videre og gad ikke se på hende mere
"nu dør jeg ikke af at hoppe ned i et hul" grinte han
og gik bare videre og håbede på hun ville stoppe med at følge efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:32

Rose blev ved med at følge efter ham "Hvem ved... Hvis vi prøvede hårdt nok. Ingen siger at vi behøver at blive venner.. Det er da oss fint nok hvis vi bare acceptere hinanden. Og det ville sikkert gøre Dean glad hvis vi accepterede hinanden" sagde hun og så på Andys ryg "Og hvis du hoppede ned i et hul så ville folk ikke kunne se på dit grimme ansigt mens du døde" mumlede hun og begravede sine hænder i sine bukselommer.

// Skal i seng, men bare svar. Kommer tilbage i morgen! ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:38

Andy tænkte lidt over det og begynde at grine meget
"jeg gider ikke engang være tæt på dig, så det vil sku aldrig gå" sagde han
og begynde at grine meget over det hun sagde, og rystede på hovedet af hende
"kan ikke fatte at der er nogen der vil være sammen med dig,, og der er sikker heller ikke nogen" sagde han
og bed sig i læben for at holde sit grin tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:32

Rose ignorerede hans grineri og trak på skuldrene "Fint.." mumlede hun og blev ved med at gå efter ham "Hmm.. Jeg er sår'n set ligeglad med om hvorvidt der ikke er nogen som vil være sammen med mig" fortsatte hun i et ligeglad tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:41

Andy grinte og rystede på hovedet af hende, han vende sig om og kastede sin smøg efter hende
"det skal du jo sige" grinte han
og vende sig om og begynde at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:04

Rose undveg smøgen som han havde kastet efter hende og trak på skuldrene "Måske.." mumlede hun og blev ved med at følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:14

Andy træk på skulderne og grinte lidt videre
"kan du godt lide at følge efter folk ?" spurgte han om
og gik bare videre og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:16

"Kun hvis det irritere dem" sagde hun lavmælt og gik hurtigt op på Andys side og så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:20

Andy nikkede og grinte lidt
"hvor skal vi så gå hen ?" spurgte han om
og vende kort blikket mod hende og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:33

Rose trak på skuldrene og ignorerede at han kiggede på hende "Det ved jeg ikke.. Det bestemmer du" sagde hun og så halvvejst over på ham "Jeg følger blot med" hun smilte svagt og så derefter væk fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:37

Andy så på hende og grinte lidt
"men nu er jeg jo hurtigere end dig" drillede han
og gik hurtigt ind i en gyde, han hoppede fra den ene væg til den anden til han stop oppe på taget. han så ned på hende og grinte
"kommer du" sagde han
og begynde at gå videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:39

Rose fulgte hurtigt med ind i gyden og så op på taget hvor han stod. Hun sukkede lavmælt og trak sin jakke af og afslørede en trøje hvor der var to store revner på ryggen. Hun trak hurtigt sine vinger frem og blinkede et par gange. Hun kunne godt mærke at det tog lidt på kræfterne at få dem frem. Hun så lidt på væggen foran hende, men så så tilbage op på taget og begyndte hurtigt at baske med vingerne og var oppe på taget på nogle få sekunder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude foran lejligheden Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude foran lejligheden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: