| forsættelse | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:30 | |
| "Jeg kommer til og svane dig" hviskede hun i hans øre og kyssede ham ømt på øret og lagde sig ned i hans arme igen og ønskede at han ikke vilel gøre det her .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:34 | |
| Morgan nikkede "jeg kommer også til at savne dig meget" hviskede han og gik ud på gaden og så sig omkring, han træk lidt på skulderne og fugtede kort sine læber "hvor er det nu du bor" sagde han og syntes alle bygninger lignede hinanden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:39 | |
| Hun lukkede øjne hårdt i inden hun åbnede dem, "5 Bygning til højer" hun pegede der hen og smilede roligt til ham men hendes smil forsvant igen "Du bliver lidt ikke" sagde hun roligt men dog bedene .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:43 | |
| Morgan nikkede og begynde at gå hen mod den "jov jeg skal nok blive lidt" hviskede han og var stadig ikke sikker på om det var en god idé eller ikke, han åbnede døren og begynde at gå op af trapperne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:52 | |
| "Tak" hviskede hun og lukkede øjne og nød at være tæt på ham og i hans farvn .. "Skal vi ikek være sammen ne sidste gang" hviskede hun i hans øre "Inden du tager afsted " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:59 | |
| Morgan smilte til over det hun sagde "jeg holder hvad jeg over" hviskede han og tog godt fat i hendes med den ene arm, og rodet i sin lomme efter nøglen med den anden hånd. han låste langsomt døren op og åbnede den og gik ind, han satte hende stille ned på gulvet og tog sine sko af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:03 | |
| Elisa tog fat i dør karmen og satte roligt benet ned og hev sine all stars af den ene fod og efter den anden fod "Hvad har du så lovet" hviskede hun og kiggede roligt på ham men hinkede så ud i køkkenet og tog en klud og gjor den våd og vaskede benet .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:06 | |
| Morgan gik stille med hende ud i køkkenet og stod i dørenåbningen og så på hende "at jeg ville havde sex med dig inden jeg tog afsted og i smug også når jeg kom tilbage" sagde han og syntes selv det lød som meget sex og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:10 | |
| Elisa grinede og smilede stort.. "Så får vi da givet den gasW hun kiggede på ham og smilede kort frækt til ham Det kunne godt være det var meget sex.. men så længe det var med Morgan var Elisa glad .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:15 | |
| Morgan gik stille hen til hende og lag sine arme omkring livet på hende, han begynde stille at kysse hende i nakken "ja vi gør, men kun fordi du vil havde mig så meget" hviskede han og lukkede sine øjne i og begynde at kysse hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:19 | |
| Hun smilede og tørrede det sidste blod af bennet. hun tændte så for vandet og skylede kluden og slukkede lidt efter vandet "Vil du da ikke+" spugerte hun og lagde hænderne på køkkenbodert .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:22 | |
| Morgan tog blidt fat i sin frække og træk den stille ned over hendes skulder "jov jeg vil da" hviskede han og begynde at kysse hende igen og tog sine hænder til sig, mens frækken fald ned på gulvet. han åbnede stille hendes bh og smilte imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:26 | |
| Elisa smilede og lukkede øjne i. hun lagde roligt hovedet en smule tilbage "Godt!" hviskede hun, da hun ikke villle være den eneste der ville Elisa lagde roligt hænderne tilbage og hen på hans bukser og åbnede dem roligt og meget stille og smilede imens , |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:31 | |
| han blev ved med at kyssede hende i nakken og træk stille hende bh "ja smukke" hviskede han og stoppede med at kysse hende og så ned efter hendes hænder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:35 | |
| Hun fik åbnet bukser og hev dem roligt ned. men stoppede så og trak meget stille sin bh af. og lagde hænderne på køkkenbodert for ikke at falde da hendes ben stadig gjor lidt ondt .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:37 | |
| Morgan smilte til og lod sine hænder glide ned og pille lidt ved hendes trusser "er du okay ?" hviskede han og træk dem stille ned og kyssede hende ned af ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:45 | |
| Elisa nikkede, "Jeg har det fint.. det gør kun en smule ondt" hviskede hun.. "Altså mit ben" hviskede hun og lod hænderne ligge på køkken bodert og lod ham heve ned i hendes trusser og bed sig i læben da de begyndte og ramte hendes sår på benet .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:50 | |
| Morgan gjorde det så stille han kunne "undskyld" hviskede han han løftede hende stille op i sine arme og gik hen og lag ham i hendes seng, han lag stille oven på hende og kyssede hende lidt på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:52 | |
| "Du skal ikke undskylde" hviskede hun og strakte halsen så han havde mere og kysse på.. "Du så dejlig" hviskede hun og lagde den ene ben om ham det ben der ikke var et sår på .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 08:57 | |
| Morgan smilte til af hende "du er skøn" hviskede han og nussede hende på det ene bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 09:01 | |
| hun smilede tilbage og lagde hænderne i hans hår og nussede ham på håret og lod hænderne køre ned til hans bukser, hun lod sit ben falde ned og tog fat i ahns bukser og hev dem ned.. og lidt efter hev hun hans boxershorts af .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 09:05 | |
| Morgan smilte til af hende og løftede sit hoved lidt "syntes du ikke vil skal slappe af lidt, for jo hurtigere vi bliver færdige jo hurtigere smutter jeg" hviskede han og bed sig i læben og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 09:09 | |
| Elisa tog fat i hans boxsershorts og hev dem op igen..og nikkede, "Vi venert lidt..jeg har en ide..skal vi ikke se en film først" spugerte hun og tog fat i dynen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 09:13 | |
| Morgan satte sig op og så undrende på hende "se en film ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 09:18 | |
| Elisa nikkede "Fordi..så der længer tid til du skal køre." Hun satte sig op og tog dynen og rykkede sig væk fra ham og trak dynen om sig og gik hen imod stuen "Kom" hviskede hun og haltede der ind og lagde sig på sofaen.. der var nemlig en film i.. Filemen var the lord of the ring .. hun tændte tvet og filmen begyndte .. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsættelse | |
| |
|
| |
| forsættelse | |
|