| forsættelse | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Søn 28 Feb 2010, 09:34 | |
| Elisa skreg kort i 'søvne' og fik maridt og rystede i hans farvn. hun var meget bange og det var tydligt og se .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 02:43 | |
| Morgan så ned på hende og trykkede hende tætter på sig "syyyh. Elisa jeg er her" hviskede han og kyssede hende på panden og lukkede sine øjne kort i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 02:48 | |
| Der gik lidt tid for Elisa slappede af. Hun fik hans stemme med ind i sin drøm og slapede roligt af.. selvom hun var bange for at miste Morgan .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:09 | |
| Morgan gik bare videre igennem gaderne og grinte lidt over de folk der gik forbi dem, han vende kort sit blik ned mod hende og smilte stort "syyyh" blev han bare ved med at sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:13 | |
| Elisa puttede sig helt tæt på ham selvom hun snart ikke kunne komme tætter på ham.. hun lagde hovedet imod hans bryst og i søvne rev hun hans trøje op og hen den over hovedet så hendes hovede lå under hans trøje og hendees hovede hvilede på hans bryst .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:16 | |
| Morgan så chokket ned på hende og hævede det ene øjebryn "ja sådan kan du også sove" sagde han og gik hurtigt videre og kunne godt forstå hvorfor folk kiggede sådan på dem nu, han så på dem og smilte dumt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:20 | |
| Elisa sygte tryg hed så jo tætter hun var på ham jo mere tryg var hun Hun sov og lagde jo derfor ikke mærke til menneskerne .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:23 | |
| Morgan drejede ned af en lang sti, og trykkede hende tætter på sig og tænkte lidt over det. han bed sig i læben og viste at han ikke ville komme til at være så tæt på hende i et stykke tid |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:26 | |
| Elisa vågnede roligt og forstod ikke hvor hun var.. hun kunne så dufte det var Morgan og kyssede ham ømt på maven. hun trak så hovedet ud fra hans trøje og rettede tlidt på trøjen og lagde så armene om hans nakke igen og så på ham og smilede men lukkede så øjne og slappede af igen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:29 | |
| Morgan så ned på hende da han mærkede kysset "bare sov videre" hviskede han og bøjede sig ned og kyssede hende en enkel gang på munden, han vende sit blik frem igen og bed sig trist i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:31 | |
| Elisa kyssede ham kort tilbage og lod sine øjne være lukket. hun nussede ham roligt i nakken og kiggede kort på ham men lukkede dem igen og puttede sig ind til ham og lagde sig til og sove igen .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:35 | |
| Morgan fik lidt efter øje på lys fra huse, og gik bare videre og lukkede sine øjne kort i. han begynde at nusse hende på siden og smilte svagt, han bed sig i læben og gik bare videre mens han sko næsten ikke sagde nogle lyde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:40 | |
| Elisa nøs hans nussen og faldt i søven.. men i søvne nussede hun ham meget blidt i nakken men selvfølig så han kunne mærke det Elisa havde lukket mund, lukket øjne og et perfekt ansigt imens hun lå i hans farvn og sov ..- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:43 | |
| Morgan så stille ned på hende og smilte stort *hvor er hun dog smuk* tænkte han og fugtede kort sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:49 | |
| Elisa sov vider med det perfekte ansigt vendt op imod hans.. hun tryggede sig ind tl ham.. "Så dejlig" mumlede hun i søvne og drømte om Morgan ... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:52 | |
| Morgan smilte lidt mere af hende og grinte lidt "nej" hviskede han og bed sig i læben og gik bare videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 03:59 | |
| Elisa tog fat i hans trøje og hev den i stykker og kastede den ned på jodern og sov stadig hun lagde hovedet imod hans bryst og vågnede da han sagde nej "Jo!" sagde hun bare og vidste ikke hvad det var hun havde sagt men hun huskede sin drøm .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:02 | |
| Morgan så efter sin trøje og stoppede op og hævede det ene øjebryn "for det første nej, og for det andet min trøje" sagde han og bed sig i læben og begynde at gå igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:09 | |
| Elisa så efter hans trøje og bed sig i læben og kiggede op på ham "Undskyld" hun tog fat i sin trøje og rev den i stykker og kastede den væk.. "Nu står vi lige" sagde hun og smilede til ham "Og hvad siger du nej til" spugerte hun og kigegde en smule pinligt på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:10 | |
| Morgan så ned på hende da hun rev sin egen trøje i stykke "hvad laver du dog" sagde han og træk sin jakke omkring hende og hævede det ene øjebryn "du sagde så dejlig" sagde han og gik hurtigt videre og trykkede hende tætter på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:18 | |
| "River min i stykker" sagde hun og kiggede kort rundt men trak på skulderne "De der drenge ville abre ønske de var dig" sagde hun stillet og hentydet til at hun kun havde lidt tøj på sine shorts og bh .. "Ja min drøm var dejlig.. den handlede om dig.. men pinligt jeg har sagt det" hviskede hun .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:21 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "de ville ønske de havde dig" sagde han og træk lidt på skulderne og gik bare videre og bed sig i læben, og nikkede mens han prøvede at smile til hende "det ved jeg godt, det kunne jeg gætte mig til" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:28 | |
| Elisa lukkede øjne i og kyssede ham på brysted "Men det får de ikke.. jeg er din" hun smilede svagt og åbnede øjn og kiggede på ham¨ "Ja" sagde hun stille
//Skal spise // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:30 | |
| Morgan bed sig hårdt i læben, så hårdt at blodet løb ned af hans hage. da han ikke var vild med at nogen skulle være hans, han træk lidt på skulderne og trykkede hende tætter på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 04:53 | |
| "Søde dkat..hvad har jeg sagt med din læbe slip den" sagde hun stillet ogg slaikkede hans blod af fra hans hage og nussede ham vider i nakken.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsættelse | |
| |
|
| |
| forsættelse | |
|