| forsættelse | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 05:15 | |
| Morgan gik bare videre uden at se ned på hende "det er jo min læbe" sagde han og lod hende bare gøre det, han lukkede sine øjne kort i og bed sig hårdere i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 05:18 | |
| "Ja men du bløder" hun trak hovedet væk fra hans og kiggede på ham.. "Er du sur på mig" spugerte hun og kiggede trist på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 05:46 | |
| Morgan træk på skulderne "ja det kan jeg jo også komme til af mange andre grunde" sagde han og vende sit blik ned mod hende og rystede på hovedet "nej ikke på dig" hviskede han og satte hende stille ned på jorden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 05:51 | |
| Elisa lukkede kort øjne. hun trak hurtigt det ene ben op da han satte hende ned, "Ja det kan du.. hvórfor sætter du mig ned " spugerte hun .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 05:55 | |
| Morgan så ned på hende og træk lidt på skulderne "kan du ikke gå selv nu ?" spurgte han om og bed sig hårdt i læben igen og lukkede sine øjne kort i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:06 | |
| "Jeg kan prøve.. men jeg har jo ingen trøje på" hun lagde armen omsige og hinkede roligt afsted.. hendes ben blødte lidt men ikke meget.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:08 | |
| Morgan lag sin frække om hende "nu har du" sagde han og tog stille hendes hånd for at gå i hendes tempo |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:15 | |
| "Tak" hun flettede roligt ders finger sammen og hinkede roligt af sted hun havde godt fat i hans hånd for ikek at falde .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:22 | |
| Morgan gik bare stille videre og træk på skulderne, han kunne godt mærke at han aldrig havde prøvet sådan nået. han vende sit blik mod hende og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:24 | |
| "Morgan.. har du nogle siden sagdt til en anden piger .. at du elskede hende" spugerte hun og bed sig i læben Og kiggede på jodern da hun var bange for at falde .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:31 | |
| Morgan tænkte lidt over det og nikkede "ja det tror jeg at jeg har gjordt" sagde han og tænkte lidt mere over det og lod sin tunge glide ned over sine sår og slikke blodet væk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:36 | |
| Elisa slap hurtigt hans hånd og fik der for misted balcen og faldt ned på numes hun slog sin hånd ned i jodern, "Lort" sagde hun og hentydet til hun faldt, hun kiggede væk fra ham og følte sig som ingen ting nu -- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:49 | |
| Morgan stoppede op og så ned på hende "har du virkelig så godt i benet ?" spurgte han om og gik hen og føltede hende op i sine arme igen og begynde at gå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:52 | |
| Elisa svarede ham ikke.. hun følte sig som en idiot.. hun kiggede ned i jodern og havde armene over kors hun bed sig hårdt i læben så den blødte og hun mærkede en tår trille hun fjernede hurtigt tåren og kiggede stadig ned .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:56 | |
| Morgan så på hende og trykkede hende ind til sig "Elisa hvad er der galt ?" hviskede han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 06:58 | |
| Hun bed sig i læben og i det han kyssede hendes hår begyndte hun og græde. hun lagde hænderne foran øjne .. "Du elsker ikke kun mig vel?" spugerte hun grædene.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:00 | |
| Morgan lag sit hoved på skrå og træk sit hoved ned til hendes øre "det ved jeg ikke, jeg ved ikk hvad kærlighed er endnu" hviskede han og gik bare videre og rettede sig op igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:06 | |
| Elisa lå helt stift i hans arme da han hviskede til hende.. hun bed sig hårdt i læben og hvidste ikke hvad hun skulle sige. Hun stoppede med og synge og kiggede kort på ham men puttede sig så ind til ham og begyndte og synge .. Musik : https://www.youtube.com/watch?v=SjADGEfhzXQ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:08 | |
| Morgan gik bare videre og tænkte lidt over det "du synger godt" hviskede han og lukkede sine øjne kort i og tænkte lidt videre og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:09 | |
| Elisa sang vider og lagde hovedet helt ind imod hans bryst og lukkede sine øjne hårdt i og de steder hvor hun ikke skulle synge kyssede hun ham på brysted .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:12 | |
| Morgan lukkede sine øjne i og viste ikke hvad der var galt med hende "Elisa hvad er der galt ?" hviskede han og bed sig hårdt i læben og gik bare hurtigt videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:15 | |
| Hun stoppede med og synge og bed sig i læben, "Er bange for at miste dig... er bange for at du dør.. er bange for at når vi mødes er du ligeglad med mig" hun lukkede øjne hårdt i og lidt efter noget tid åbnede hun dem og kiggede på ham hun lagde armene om hans nakke .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:20 | |
| Morgan nikkede og så ned på hende "det ved jeg godt, jeg er jeg også selv bange for" hviskede han og så sig omkring og viste ikke hvad han skulle stille op da han viste at det er det eneste han kunne "Elisa det er det eneste jeg kan" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:23 | |
| "Men " hun rystede på hovedet og pressede sin ind til ham og lagde hovedet imod hans hals og kyssede ham ømt på halsen¨ "Lov mig at du ikke er ligeglad med mig.. når vi mødes inde på toiletet lov mig det!!" hviskede hun i hans øre .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 01 Mar 2010, 07:26 | |
| Morgan nikkede stille "jeg skal prøve alt for ikke at være ligeglad" hviskede han og viste ikke selv om han ville kunne holde det, da han ikke viste hvordan han ville blive når han kom tilbage til sit gamle liv |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsættelse | |
| |
|
| |
| forsættelse | |
|