Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsættelse

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsættelse - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:22

Morgan lag sig opgivende i sengen og træk sine bukser op og lukkede dem
"hun piner mig nogle ganger" hviskede han
og satte sig op og rejste sig derefter op, han gik stille ud til hende og satte sig ned i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:30

"Undskyld" sagde hun stille og rejste sig da han satte sig op men skubbede ham ned og ligge
og lagde sig over ham med hovedet på hans bryst og dynen over dem og så på filmen og smilede stille..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:32

Morgan fik et lille chok og lag sine arme omkring hende
"du skal ikke undskylde" hviskede han
og så bare på tvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:37

Elisa så rolit på tvet og lyttede efter til filmen..
og smilede svagt "Godt" sagde hun bare og trak på skulderne og kyssede ham kort på brysted men så så på tvet ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 09:41

Morgan vende sit blik kort ned på hende, han begynde at trække vejret tungt. han bed sig i læben og tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 20:24

Elisa så kort op på ham, da hun mærkede han kiggede på hende.
"Du dejlig" hviskede hun og kyssede ham kort på munden men lagde så hovedet på hans bryst
med den ene kind på brysted og blikket op imod tvet ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 00:56

Morgan rystede på hovedet af hende
"det er nået du er vil tro" hviskede han
og lukkede sine øjne kort i og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 00:59

Det er noget jeg ved" hviskede hun. og slikkede ham op af brysted med tunge spidsen
men lagde så hovede ned på hans bryst med blikket imod tvet.. "Den er da meget god" hun smilede og lod en finger lege på hans bryst ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:36

Morgan gav et gisp fra sig og så ned på hende, han vende blikket mod tv'et og træk på skulderne
"ja det er den vel" sagde han
og havde ikke rigtigt fulgt med i den, han vende sit blik ned mod hendes finger og kunne ikke få sig selv til at se på filmen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:39

Elisa åbnede hans bukser og hev dem af ham, og lagde sig ned på ham, "Dine bukser gør ondt på benet" hviskede hun
og kunne heller ikke fylge med. men hun ville ha længer tid sammen med ham, "Jeg elsker dig" hviskede hun
og lod fingern lege rundt på hans brys..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:45

Morgan så ned efter sine bukser og nikkede
"som du vil havde det" hviskede han
og vende sit blik mod tv'et og hævede det ene øjebryn, han tænkte lidt over det og bed sig i læben. han træk lid på skulderne og vende sit blik mod hende
"det ved jeg godt, og jeg gør i dig" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 01:55

Elisa smilede og kastede roligt bukserne hen på gulvet og kyssede ham ømt på brysted.
og smilede. hun havde lagt sig sådan at hun lå i mellem hans ben.
elisa nussede roligt hans bryst og lod fingern igen lege rundt på hans bryst .. "Kan du nå at have sex med mig inde på toilete" spugerte hun da hun ikek vidste hvor længe han skulle være væk ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:31

Morgan så ned på hende og nikkede
"ja det når jeg nok, et par gange inden jeg kommer tilbage,, hvis jeg kommer tilbage" sagde han
og lukkede sine øjne i da han ikke viste om de ville komme til at dræbe ham, hvis han flygtede en gang til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:37

Elisa stivnede hun sank en klumb og rystede på hovedet, "Nej.. nu får du ikke lov til og tage afsted.æ. vis du dør.. dør jeg "
hun begyndte og ryste hendes tænker kom hen på at skade sig selv igen
Elisa så bange op på ham og mærkede en blod tårer trille ned af sin kind ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:44

Morgan så stille ned på hende og træk på skulderne
"jeg tager afsted ligemeget hvad" hviskede han
og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:46

"Nej!" sagde hun hårdt og ville ikke miste ham.
"Vis de slår dig ihjel.. ska jeg personligt nok få dem til og slå mig ihjel" sagde hun og mente det ,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:49

Morgan skubbede hende blidt væk fra sig, han rejste sig hurtigt op og gik ud for at tage sine sko på
"jeg tror det er bedst jeg går nu" sagde han
og træk dem hurtigt på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:52

"Nej... Morgan pleas.. undskyld.. jeg ikke hilder hvad jeg lover" hun kiggede hen på ham
og brugte sin evne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:55

Morgan gav et suk fra sig og lukkede sine øjne hårdt i, da han kunne mærke hendes evne på sig
"Elisa stop med det der" snerrede han
selv om hans krop gik hen til hende og lag sig over hende, han begynde at kysse hende og lukkede sine øjne surt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:58

Elisa slap kysset. "Vis jeg nu stoppede med og bruge min evne ville du gå..og så har du heller ikke lovet hvad du har lovet.. du ved jeg elsker dig.. du kan ikke bare gå uden at endet sige farvel...eller gøre det her!" sagde hun og kiggede på ham og brugte stadig sin evne .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:00

Morgan lukkede sine øjne hårdere i
"ja jeg ville gå, jeg er jo ikke en man kan stole på" sagde han
og åbnede sine øjne og så koldt på hende, han træk dynen væk fra hende og begynde at kysse hende på halsen. han nussede hendes ene bryst imens
"farvel" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:04

Elisa trak på skulderne,"Jeg giver dig ikke lov til og gå..tag mig nu bare og bliv her lidt..inden du tager afsted..
men vi mødes jo alligevel..er de ander drenge lækker" spugerte hun og det sidste sagde hun mest for at pine ham.
hun gjor sin evne kraftiger og så kort efter dynen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:08

Morgan snerrede af hende og træk sine underbukser ned
"det skal du ikke regne med" mumlede han
og blev ved med at kysse hende på halsen, han sprede hendes ben og lukkede sine øjne hårdere i
"det må du spørge dig selv om når du ser dem, men hvis du godt kan lide at blive betragtet som en luder så er du da velkommen til at gøre hvad du vil med dem" sagde han
og træk sig stille ind i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:14

Elisa lukkede sine øjne hårdt i og nød det ikke mere.
"Jeg sagde det kun fordi jeg ville have dig til og ind se..det kun er mig du vil have.. det er jo kun dig jeg vil have" hviskede hun og kiggede væk fra ham, "Vis jeg er luder er du mande luder,.... du har bollet med flere end mig..og du elsker ikke nogle" en blod tåre trillede.. hun åbnede øjne da han kom ind i hende og kiggede bare hen på sit tv og gav et støn fra sig og brugte stadig sin evne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:18

Morgan lo lidt af hende og træk på skulderne
"kald mig hvad du vil, jeg har jo også levet længere end dig" hviskede han
han begynde at bevæge sig i et halvt hurtigt tempo, og lod sine øjne forblive lukkede
"så siger vi det, jeg elsker ingen.. jeg har ingen følelser og kommer heller aldrig til at få det, jeg høre hjemme i klan'en.. bare sige det" sagde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsættelse   forsættelse - Page 6 Icon_minitime

forsættelse
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» forsættelse
» forsættelse fra havnen