Demetri stod var der pluselig som om han havde været Christines egen skygge. Han kiggede roligt på Christine lidt skuffet og samtidig lidt stolt over hende. "Hm....." sagde han uden nogen form for følse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Fre 23 Apr 2010, 05:24
Christine blev ved med at suge det sidste blod fra pigen og smed hende derefter fra sig. Hun slikkede det sidste blod væk fra hende's læber og tænder da det var smurt helt ind i blod. ''Hvad?'' spurgte hun og smilte lidt over at hun havde fået stillet sin sult.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Fre 23 Apr 2010, 06:29
Han rystede på hoved, "#Leger du aldrig med din mad" sagde han og tog pigen op og bed så til i hendes hals igen, Demetri var stærkere og kunne derved få blod ud som Christine ville få svært ved at få fat i. Pigen lignede nu en indtørret rosin og Demetri smed hende nu bare ned på jorden. Som en anden pind uden værdig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Fre 30 Apr 2010, 04:37
Hun kiggede forvirret på ham ''Jo?, men jeg var sulten?'' sagde hun så bare, og pegede på den døde pige. ''Gør du ikke os det nogen gange?!'' spurgte hun vedt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Man 03 Maj 2010, 21:42
Han kiggede kort på den døde pige og trak på¨skuldernde, "Jeg nyder det mere hvis jeg har leget med maden først" sagde han og smilte så stort hvorefter han tørrede noget blod af Christines hage af med sin finger.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Ons 19 Maj 2010, 08:09
Hun kiggede på ham med store øjne, men så så ned i jorden. ''Jeg kan godt give dig ret i at det er sjovt men.... jeg ved ikk?.'' Hun blev bare ved med at se ned i jorden.
"HVor du elegant" sagde han og slikkede nu det sidste af blodet sin finger. Han smilte svagt og rakte så hånden ud til hende som tegn på hun skulle tage den.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Tors 20 Maj 2010, 08:59
Hun kiggede så op på ham da han talte til hende. Da hun tog hans hånd så hun meget spørgende på ham...
Gæst Gæst
Emne: Sv: En lille tur.. Ons 26 Maj 2010, 01:15
Han trak hende ind til sig og så bare hende i øjnene med et roligt og faktisk også dødt blik. "Christine" sage han og så ingående på hende.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …