Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:22

Elisa stivnede kort da hun mærkede hans hånd og kom i tænke om at hun havde fåret skåret sin mave op imens han ahvde været væk sa der var et stort ar.. han havde ikek ramt det endnu så hun kyssede ham vider og nussede ham vider i håret...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:31

Morgan blev ved med at kysse hende, og lod sine fingere glide længere op. han slap stille hendes læber da han mærkede nået, han træk hendes trøje lidt op og hævede det ene øjebryn "hvad er det ?" spurgte han om og lod sine fingere glide hen over ar'et
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:36

Elisa sukked eog bed sig i læben da han slap kysset hun kiggede ned på ham men vendte så blikket op mod lofted da han spugerte.. "Det et ar" sagde hun dumt og havde kort lyst til og lyve for ham men lod være. "Da jeg slog Hayley's bror ihjel kom hun efter mig.. hun fandt mig på the reggie club imens du var væk..og gav mig det her" hun kiggede på ham men kiggede så op på lofted igen.. "Morgan.. har du knaldet med Hayley" spugerte hun ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:44

Morgan bankede hurtigt sin hånd ind i væggen og lavede et hul efter sin hånd "hvorfor siger du det først nu ?" spurgte han om og så koldt på hende, da han ikke ville vise at han var såret af det. han bed sine tænder hårdt sammen og træk vejret dybt "hvorfor kan du aldrig passe på ?" spurgte han om og pressede hende lidt mere op af væggen "ja jeg har bollet med hende, midt ude på gaden" sagde han og gav et grin fra sig og og hævede det ene øjebryn "har hun da fortalt det ?" spurgte han om og lag sit hoved på skrå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:49

Elisa lukkede øjne hårdt i og sank en klumb..hun åbnede øjne og kiggede på hullet.. "Morgan.. gider du ikek godt og slappe af.. fandme skal du ahve jeg skulel gøre.. jeg kunne sgu da ikke kende hende.. det er sygt længe siden at jeg sidst havde set hende" hun mærkede væggen mere bag ved sig og kiggede væk da han sagde det sidste og havde ikek lyst til sex i det han sagde det. "Ja det har hun sagt" hun kiggede ned på gulvet på alt vandet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:17

Morgan så bare på hende og rystede på hovedet af hende, han satte hende stille ned på gulvet og gik ud og tørrede sig hurtigt "fortalte hun så at hun tvang mig til det ?" spurgte han om og lukkede sine øjne i og begynde at tage sit tøj på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:24

Elisa sukkede og lod sig glide ned af væggen og lagde sig ned igen. "Nej.. men det er også lige meget havd hun sagde og hvad hun gjor.. Jeg har bare fåret et ar og ikke mere" Hun trak på skulderne og kigede hen på ham og havde nu lyst til ham igen.. men det så ikke ud til han gad så hun vendte blikket op imod lofted og lukkede øjne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:28

Morgan tog hurtigt sit tøj på og så hen mod hende "det er åbenbart ikke ligemeget, du tror jo åbenbart jeg ville kneppe med fri vilje" sagde han og slog ud med sine arme og rystede på hovedet af hende, han kørte en hånd igennem sit hår og rystede på hovedet "jeg smutter" mumlede han og gik ud og tog sine sko på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:33

Elisa satte sig hurtigt op og løb ud til ham og rystede på hovedet.. "Nej.. jeg tro på dig.. men jeg er bare bange for de føleser eg har for dig" hu hev ham med ud på bade værelset og skubbede ham blidt op af væggen.. "Morgan.. jeg stoler på dig.. pleas.. ikke gå.. " hun kyssede ham ømt på munden ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:39

Morgan så bare på hende og lod hende gøre hvad hun ville, han snerrede dog lidt af hende da han blev skubbet op af en væg "Elisa jeg gider ikke mere, kan du ikke forstå det" sagde han og gav et suk fra sig, han mærkede hendes læber mod sine og vende sit hoved om "jeg er nød til at gå" hviskede han og havde mest ikke lyst til at være der mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:46

"Hvorfor er du sådan.. Morgan.. du lovede mig og være hos mig når du kom hjem igen.. nu du kommet hjem fra din klan..og hvad nu.. nu gider du mig ikek mere.." Der trillede en tårer ned af hendes ene kind mun fjerede den ikke hun kiggede bare på ahm. "Jeg har kæmbet med ikek og gøre skade imod mig selv.. du vælgte selv og tag med din klan .. jeg sagde nej.. men du kunen ikke lide at du ahvde følser for mig.. hvad vil du have jeg skal gør var" spugerte hun og slap ahm og gik ehn og satte sig på toiletet.. "Vis du er så ligeglad med mig.. så skrid" hun tørede noget tåre væk men der kom flere ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:52

Morgan fulgte hende med sit blik "jeg er ikke kommet hjem endnu" sagde han og bed sine tænder sammen og lukkede sine øjne hårdt i og gik stille hen mod døren, han så stille tilbage på hende "måske vil jeg aldrig komme hjem igen" hviskede han og gik ud og tog sine sko på, men gik dog tilbage til døren og så over på hende "jeg kan stadig ikke lide det, at være gang jeg ser dig så gør du et eller andet ved mig. at jeg glemmer alt om at være kold" sagde han og lag sin ene hånd ned i lommen "du ved at jeg ikke er ligeglad med dig" hviskede han og vende sig om og gik hen mod døren og åbnede den og stod lidt og så udmod døren og viste ikke hvis han skulle gå eller ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:00

Hun lagde hænderne op foran øjne. "Vis du går har jeg jo ret.. så skrider du for det hele.. kommer tilbage til dit liv med masser af damer.. masser af sex.. også glemmer du mig.. vis det er sådan du vil have det.. så gå..og så har vi set hinanden for sidste gang.. for så kan jeg ike holde det ud mere.. " Hun rystede på hovedet og blev siddene og der trillede stadig tåre ned af hendes kinder.. "Du kom måske ikek hjem.. men du kom hos en der faktisk elsker dig..og vis det ikek er nok så ved jeg ikke havd jeg skal gøre og så har du ikke fortjent mig" hun gik ind i badet igen og lagde sig ned igen.. og kiggede på sin hånd og rev roligt hul på det igen for at få glas skårne ud ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:37

Morgan tog hårdere fat i håndtaget og tog den næsten i stykke, han smækkede hurtigt døren i og gik ud til hende "Elisa kan du ikke fatte det, jeg har ikke lyst til at holde mig til en,, jeg er ikke kæreste typen og det bliver jeg heller aldrig.. jeg boller med hvem jeg vil og det vil jeg altid gøre,, så nej jeg fortjener dig ikke og det vil jeg heller aldrig gøre" sagde han lidt halvt højt og kunne lugte blod, og satte sig bare ned på gulvet og tog en dyb indånding. han så dog hurtigt hen mod døren da han hørte nogen bankede på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:42

Elisa nåede ikke og svare før det bankede på.. "Shit" hviskede hun Elisa rejste sig hurtigt op og gik ud til ham og kiggede roligt på Morgan.. men tog så et håndklæd eog tog det rundt om sig og satte sig ned på hug og hviskede i hans øre.. "Det er også okay.. men bare du har respekt for mine føleser og det har du ikek når du gør sådan noget som det her" hun kyssede ham på kinden men rejste sig så og tog blidt fat i dør håndtaget og bed sig i læben hun havde ingen ide om hvem det var og tuder faktisk ikke og åbne døren..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:51

Morgan så ikke væk fra døren "Elisa jeg er ikke sådan som du vil havde det" hviskede han og så dog på hende da hun gik over til døren, han rejste sig hurtigt op og pressede hende op af væggen ved døren "Elisa du skal ikke" hviskede han og bed sine tænder sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:55

Elisa kiggede på ham og trak på skulderne "Mne jeg kan lide dig som den du er" ´hviskede hun.Hun fik et chok da han pressede hende op af væggen og kiggede roligt på ham og så så på døren og så så tilabge på ham. "Hvem er det" hviskede hun og lagde hænderne på hans kinder ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 12:03

Morgan så på hende og træk på skulderne "Elisa jeg boller med hvem jeg vil også kan du stadig lide den jeg er" hviskede han og så hen mod døren og træk på skulderne "det ved jeg ikke" hviskede han og ville helst ikke vide hvem det var, der blev banket på døren igen og det fik Morgan til at bide sine tænder hårdt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 12:11

Elisa kiggede alvorligt på ham og nikkede til det han sagde "Ja" hviskede hun. og hun mente det hun sagde for hun holdte meget af ham.. utroligt meget af ham. "Hvorfor må jeg så ikke åbne" spugerte hun og kigede på ham ed rolige øjne emn dog et spøgerne blik .. hun lukkede øjne hårdt i da det bankede igen.. "Morgan.. hvem fanden det er ved de at vi er her.. vi har larmet ret meget" hun kiggede på sin hånd ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 12:20

Morgan så bare på hende "Elisa, jeg ved ikke hvem det er.. og du skal ikke åbne døren hvis det er dem" hviskede han og pressede sine læber mod hendes for at få hende til at være stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 12:29

Elisa vidste godt han gor det for at få hende til og være stille .. hun havde meget svart ved og slippe kysset men fik taget sig sammen og slap kysset.. "Morgan hvorfor kysser du mig nårh du ikke gider" hviskede hu og bøjede sig så meget frem hun kunne og låste meget stille døren og tog fat i ahm og skubbede ham blidt med ind på værelset og lagde ham ned i sengen og kiggede kort ud på døren men lagde sig så oven på ham.. "Vis det er dem.. kan jg jo slå dem ihjel" hviskede hun men lagde så sine læber imod hans,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 12:42

Morgan bed sine tænder sammen og lod hende bare føre sig ind i sengen, han lag stille sin ene hånd i hans nakke. han lukkede sine øjne i og kyssede hende tilbagem og lag sin anden arm tæt omkring hende og viste ikke hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 00:31

Elisa åbnede øjne og kiggede roligt på ham. "Har du lyst" spugerte hun og lod den ene hånd køre ind under hans trøje og lod den anden glide ned i mellem hans ben og nussede ham der og hånden var inde under bukserne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:08

Morgan åbnede stille sine øjne og så ned på hende "ja" sagde han og gav et lille støn fra sig, han lag sin ene hånd i hendes hår og nussede hendes hår "det ved du at jeg ville" hviskede han og bed sig hårdt i læben, dog uden at blive hul
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:14

Elisa smilede og bøjede sig ned til ham og kyssede ham ømt men vildt på munden og kiggede roligt på ham men lukkede så øjne. Elisa kunn eikke finde ud af hvem det var der var ude ved døren og hun kunne ikke finde ud af om ham/hende, den eller de stadig var der ude.. men hun hev roligt ned i hans bukser og smilede sagt og blev ved med og nusse ham i mellem hans ben
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 7 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 7 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum