Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:23

Morgan kyssede hende bare tilbage og nussede hende blidt i håret imens, han lod stille sin hånd glide ned af hendes ene arm og nussede den blidt. mens han nød hendes berøringer meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:27

Elisa kyssede ham vider og hev hans bukser helt af og satte sig helt ned på ham og lod hænderne køre ind under hans trøje. hun ville kun tænke på ham men tænken om hvem der stod uden foran hendes dør avr ret stor... hun skulle ikke lukek nogle ind og der så sådan ud som der gjor der var jo blod og smadert glas over det hele.. "Jeg bliver nød til og se hvem det er.. jeg kan ikek holde det ud" hviskede hun og rejste sig fra ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:34

Morgan satte sig hurtigt op da hun rejste sig op "Elisa nej" hviskede han og rejste sig hurtigt op og lag hurtigt en arm omkring livet på hende "du skal ikke åbne den dør" hviskede han ind i hendes øre og så stift hen mod døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 01:47

Hun sukekd eo stod stilel med blikekt imod døren.. "Jeg bliver nød til det.. der er ikek nogle der ved hvordan jeg ser ud.. eller fortalte du dem det" hviskede hun og det bankede nu hårdt i døren.. "Det er ikek dem.. du akn luge vis det er dem" hviskede hun og lagde en hånd på hans arm og nussede ham der ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:00

Morgan hævede det ene øjebryn "du lugter af mig" hviskede han og holde hende godt tæt på sig, og ville ikke give slip på hende "jeg kan kun lugte dig" hviskede han og pressede sine læber mod hendes hår "hvis du åbner den der så går jeg" hviskede han og gav slip på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:07

Elisa sukkede og da han gav slip på hende vendte hun sig imodham og kyssede ham blidt på kinden. "Jeg skal nok lade være med og åbne døren.. bare du kommer med ud i køkknet" hun hvade lyst til og prøve noget nyt.. hun tog fat i ham og hev ham roligt med ud i køkknet og var forsigt hvor hun gik.. hun kom hen til køkken bodert.. hun veltede alting ned og lagde sig der op og spredte bene så han kunne ligge sig oven på hende og imellem hendes ben og hendes tøj var stadig svagt vådt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:18

Morgan så bare på hende og gik stille med hende, han hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet af hende "tænkt hvis du skal havde nået mad der på efter" grinte han og gik dog stille helt hen til hende, han kravlede stille op og lag sig stille oven på hende "vi kommer til at slå os" sagde han drillede og begynde at kysse hende vådt på halsen og nussede hendes ene bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:26

Elisa smilede. "Hmm Så for jeg bare mad.. dem lidt ekstar smag af dig" drilelde hun og smilede til ham. Hun grined elavet og lagde hovedet tilabge og kiggede roligt på på lofted men lukkede så øjne let i. "Jeg vinder" hun nød det og algde hænderne i hans hår ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:31

Morgan kunne ikkke lade være med at grine, og træk stille hende trøje op og slikkede hende mellem brysterne og træk hendes trøje helt af. han lod den falde ned på gulvet og begynde at kysse hende på halsen igen, mens han legede lidt med hendes bryster
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:40

lisa smilede hun lod ham gøre havd han ville da hun nød det. Elisa nussede ham i håret og lagde benene om hans liv og gav ham et svagt klem med benene og smilede svagt imens hun slikkede ham op af halsen. " Hmm.. se du giver mig ret.. jeg vinder" han smilede stort..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:43

Morgan rystede på hovedet "du vinder aldrig" hviskede han og nussede hende videre på brysterne og lukkede sine øjne i da han nød at blive slikket op af, og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 02:53

"Jo bare vent skat" smilede hun og nussede ham vider i håre tog kyssede ham en enkel gang på skuldern og smilede svgat . hun nød at have ham hos sig igen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:00

Morgan smilte lidt af hende "du er mærkelig" hviskede han og lod sine fingere glide ned til hendes lår og nussede ham blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:04

Elisa smilede stort. "Jeg ved det.. jeg ved det" hun nød han nussen og lod sin ene hånd glide ned og tog fat i hans trøje og hev den af.. det bankede så hårdt på døren at der gik hul ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:10

Morgan hjalp hende med at få sin trøje af, han så hen mod døren og bed sine tænder sammen. han lod sine fingere forblive på hendes lår, han rørte ikke på sig og snerrede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:16

Elisa lukkede øjne hårdt i og havde hårdt fat i hans trøje.. da hun hørte de pillede ved låsen.. hun vidste ikek hvem det var men hun begyndte svagt og ryste og algde hænderne op foran øjne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:25

Morgan hoppede hurtigt ned fra køkkenbordet, han så sig omkring og løftede hende op i sine arme og åbnede et underskab. han lag hende stille ind og lag et finger foran hendes læber "du skal være helt stille" sagde han og gik hen og tog en kniv i en skuffe, og gik tilbage og gav hende den "brug den på dem hvis de åbner skabet" hviskede han og bøjede sig ind og kyssede hende ømt på munden "og gør nu ikke nået dum" hviskede han og rejste sig op og lukkede skabet, han løb hurtigt ind i soveværelset og tog sine bukser på. han gik derefter hen og gik om bag hoveddøren, og gjorde sig klar til at angribe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:35

Elisa kyssede ham på kinden da han løftede hende op.. hun kiggede ind i skabet og nikekde til hun skulle være helt stille. Hun tóg kvinen og pillede lidt ved den og bed sig roligt i læben. men kyssede ham ømt tilbage og lukkede øjne hårdt i og rystede på hovede to og kunen ikek sige noget men noget dumt ville hun ikke gøre. hun klemte hånden om kvinen.. og vilel ikek ahve der skete noget ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:49

Morgan blev bare stående og fjernede ikke sit blik fra døren, han så bare koldt på den og ventede på at den skulle blive åbnet. han fik først færten af et menneske når døren blev åbnet, men det blev derefter en stærk lugt af vampyr *lokkemad* tænkte han og blev bare stille stående mens han så efter en ung kvinde kom gående i, man kunne se at hun rystede over hele kroppen. Morgan kravlede lydløst op på døren og så ned på døreåbningen, han vende sit blik mod kvinden der gik rundt i lejligheden. hun kom lidt efter tilbage, Morgan lag hurtigt et finger på sine læber da hun fik øje på ham "de.. der er ingen" sagde hun bange og gik stille hen mod døren og gik derefter ud af den "Jack og Luck i tjekker hele lejligheden igennem" sagde en meget dyb stemme ude i opgangen, Morgan lukkede sine øjne i og blev bare siddende. da to mænd kom ind, de havde begge et øjenbind rundt om halsen som resten af Klan'en havde. Morgan hoppede hurtigt lydløst ned bag døren da de lukkede døren i, han så efter dem med et koldt blik mens de gik ud på badeværelset for at se det igennem. han gik hurtigt ud i køkkenet og stod på den ene side af døren, og ville undgå at dræbe dem hvis det kunne lade sig gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:54

Elisa kunne ikke fatte havd der skete hun stoppede me dog trække vjert og lyttede godt efter. hun hørte kvinden og lukkede øjne hårdt i.. hun hørte lidt efter mænde stemmerne og bed sog hårdt i læben hun holdte på kniven så hun var klar til og stikke ham der kom der hen ned.. hun hørte morgan's fod spr ud ei køkkenet og følte sig lidt mere tryg.. selvom hun var sygt bange, *Fuck...fuck..hvad har jeg gjort" hun kiggede ned på sit ar hun havde fåret af Hayley og sank en klumb ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:09

Morgan blev bare stående og havde ønsket at han havde gået, så de ville havde fundet ham et andet sted og ikke hos Elisa. han stod bare helt stille og lyttede på at de ødelag nogle af tingene der stod ude på badeværelset "de er vist ikke her" grinte de til hinanden, og gik ud af badeværelset. Morgan så hen på skabet for Elisa var i og ville bare ønske at hun ikke havde været der, han knækkede sine fingere en efter en og viste at han ikke ville kunne snyde dem ud. han viste godt at han var stærkere end dem, men han var ikke sikker når de var to. han tog en dyb indånding og gik stille ud i stuen når de kom gående ud af badeværelset, de stod lidt og så på Morgan og begynde at smile "Hey Morgan" sagde den ene og fjernede ikke sit blik fra Morgan, han sagde dog ikke nået og gav bare et nik fra sig "Lord vil gerne snakke med dig, du har virkelig dummet dig" sagde den anden som havde en lidt mere lysere stemme end den anden, Morgan lag sine hænder ned i lommerne og grinte "så sende han jer.. han ved jo godt at i vil dø" svarede han dem bare og gik hen og satte sig i sofa'en, og tog sin ene hånd op af lommen "sæt jer ned" sagde han og lag sit hoved på skrå mens de satte sig ned "i kan fortælle den gamle idiot, at jeg ej vil snakke med ham og at jeg gjorde det rigtige" sagde han helt afslappet og så bare på ham "det rigtige ! du dræbte ham" sagde de begge i kor, Morgan begynde at grine vildt meget "han kunne ikke forstå at hun var min" sagde han som fik dem begge til at være stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:20

Elisa hørte noget knække han vidste ikek det var hans finger og sank roligt en klumb. hun bed sig i læben da haun hørte at Morgan's navn blev navt..hvad skulle hun dog gøre.. hun rystede svagt det hav et lille bomb fra sig hun lukkede øjne hårdt i og håbede på at de ikek hørte det.. hun sank en klumb og tog roligt kniven i hånden ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:32

Morgan satte sig ordenligt op da han hørte lyden, han så bare på dem og lag sit hoved på skrå "jeg syntes i skal gå nu, og fortælle at han fortjente at dø" sagde han og rejste sig op sammen med dem, han fulgte dem stille ud af døren og gav et nik fra sig "fortæl ham at han selv må komme og snakke med mig" sagde han og lukkede døren efter dem, han gik hurtigt ud i køkkenet og satte sig på hug og åbnede skabet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 04:47

Elisa hørte hvad han sagde og lagde kniven på gulvet da han åbnede skabet hun smed sig nærmest ud af skabet og ind til ham. hun lagde sig så tæt på ham som hun kunne og lukkede øjne og lagde læberne imod hans hals ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 05:00

Morgan gik et lille chok og lag sine arme omkring hende "rolig" hviskede han og strøj sin hånd igennem hendes hår "der havde aldrig sket mig nået, de er meget yngre end mig" hviskede han og trykkede sine læber mod hendes hår

//skal lige spise//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 8 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 8 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum