Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Are you gonna go my way - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:44

Morgan tog fat i hendes arm og træk hende ind til sig "du ved lige så godt som mig, at jeg ikke gør tætte med vilje" hviskede han og lag sine arme tæt omkring hende og kyssede hende i håret

//du sur ?? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:55

Elisa lagde hænderne på hans bryst kasse og prøvede og skubbe ham væk. "Morgan.. skulle du ikeke af sted" Græd hun og tog fat i sit hår og hev hårdt i det så hun ahvde noget af sit hår i mellem hendes finger..

//Ja.. vis du dræber ham !//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:00

Morgan tog blidt fat i hendes hage og løftede hendes ansigt op, han lukkede sine øjne i og kyssede hende ømt på munden. og træk hende tætter ind til sig med den anden arm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:03

Hun startede med ikek og kysse ham tilbage men kyssede ham så kort tilabge og der trillede bare flere tårer ned af hendes kinder.. hun slap kysset og drjede hovedet.. "Morgan.. kan du ikke bare blive" spugerte hun grædene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:06

Morgan åbnede stille sine øjne og så ned på hende "Elisa tænk hvis de kommer" hviskede han og nussede hende blidt på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:10

"Så kommer de jeg er ikek bange for dem..okay" hun tørede tårene væk selvom der kom fler eog flere. hun bed sig i læben og kiggede på ham men vendte så blikekt ned og prøved eog komme væk.. da hun var såret.. men der var en del af ham der ikek ville væk ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:13

Morgan kyssede hende ømt på munden, inden han rejste sig op og gik hen og tog sin pose med tøj "men jeg er bange for at der sker nået med dig" hviskede han og gik ud for at tage sko på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:23

Elisa kyssede ham ømt tilbage og kiggede roligt efter ham. "Morgan.. der sker ikek noget.. tro mig.. men lov mig du kommer tilbage"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:25

Morgan begynde at tage sine sko på og så op på hende "Elisa, jeg vil ikke engang tænke på hvad der sker med dig hvis de ser dig sammen med mig" hviskede han og gik derefter hen til hende og kyssede hende ømt på munden "jeg ved ikke hvis jeg kan" tilføjede han og havde endelig ikke lyst til at gå fra hende, men havde ikke nået andet valg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:38

Elisa lukkede øjne hårdt i og fik kort nogle billeder ind i hovedet af hans gamle klan bankede hende. Elisa rystede på hovedet af ham. "Jeg er ikek bange for dem" hun åbnede hurtigt øjne da han kom ind og kyssede ham ømt tilbage, "Det kan du..for ellers dør jeg selvom du måske ikek er død" hun kiggede alvorligt på ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:49

Morgan gav et suk fra sig og så sig omkring "Elisa vil du ikke nok stoppe" sagde han og gad ikke høre på det, og gik et par skridt væk fra hende og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:00

"Nej jeg gider ikke.. måske skulle du stoppe.. det er dig der ikek vil tro på mig.. " hun rejste sig og gik ud foran hovede døren og kiggede på ham, "Lov mig nu bare og komme tilbage" hun kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:09

Morgan gav et suk fra sig og tog posen og træk hende væk fra døren "Elisa stop så,, når jeg ikke ved det" sagde han bestemt og åbnede døren og gik ned af trapperne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:22

Elisa lukekde døren med et brag.. hun gled ned af døren og trak knæene op til øjne og begyndte og græde. *Vi har lige set hinanden efter du var taget afsted..og nu det her* hun mærkede tårene trille.. hun rejste sig og gik ud i køkkenet og begyndte og kaste rundt med tingen for at finde den kniv hun ahvde gemt for sig selv..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:24

Morgan kastede hurtigt posen ned i en skraldespand når han kom ned, han så op mod hendes lejlighed. han kunne godt høre larmen "gør nu ikke nået dum" hviskede han og bed sig i læben og så sig omkring, og smilte når der kom en ung kvinde gående. han løb hurtigt hen til hende og hev hende ind i en gyde, inden han bed hende og havde endelig kun Elisa i tankerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:30

Elisa blev sur hun havde smadert det hele.. hun satte sig på gulvet og fik skåret sin hånd op da hun ramte noget glas.. det gik ikke op for hende. hun rejste sig og spakkede til køkken skabet.. der kom blod dråbber efte hende der hvor hun gik. ind i stuen og lagde sig på sofaen.. men det kunne hun helle rikke ud så hun gik ind i sove værelset.. der kunne hun heller ikek holde ud og være hun løb ind på bade værelset og tændte vandet og satte sig bare ind under selvom hun havde sit nat tøj på.. der var blod over det hele ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:34

Morgan blev ved med at drikke kvindes blod til der kun var få dråber tilbage, han gav slip på hende og tørrede blodet væk fra sin hage. han gik stille ud af gyden og kunne lugte blod *din dumme tøs* tænkte han og løb hurtigt op af trapperne og åbnede døren, han så sig omkring og lukke lugte blod. han gik stille ud på badeværelset når han hørte vandet, han gik ind og stod lidt og så på hende "hvad laver du ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn mens han så koldt ned på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:41

"Jeg ikek kunne finde..og så fik jeg skåret mig på et glas.. jeg har ikke skåret i mig selv okay" hun lod godt mærke til hans blik og lukkede øjne og lagde sig ned i badet og bed sig i læben og lod vandet gøre hende våd...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:48

Morgan så ned på hendes "hvad med at passe mere på næste gang" sagde han og begynde at tage sit tøj af, han gik derefter ind under vandet lidt hende og løftede hende op i sine arme og pressede hende op af væggen "lad mig se" sagde han og tog stille hendes hånd i sine og kiggede op der var glas i såret, han slikkede stille blodet væk og trykkede blidt sine læber mod det og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:57

Elisa åbnede og øjne og kiggede på ham. "Øhm..nej..Morgan.. det gør ondt" hviskede hun og prøvede og trække sin hånd til sig.. hun lagde roligt benene om ham og gav ham kort et blidt klem med benene.. hun lukkede øjne hårdt i og bed sig hård ti læben og var bare glad for at han var der ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:00

Morgan åbnede stille sin øjne og vende sit blik mod hende "du er virkelig et fjols nogle gange, kan du ikke bare passe på dig selv bare et lille øjeblik ?" sagde han og trykkede sine læber mod hendes og pressede hende mod væggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:03

Élisa kiggede på ham og var lige ved og svare idet hans læber ramte hendes. hun fik først et chok.. men kyssede ham så tilbage og nød at blive presset op af vægen og nød bare og være hos ham.. hun lod den hånd hun havde ondt i hænge men den anden var på hans kind.. hun lukkede øjne igen ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:06

Morgan lag sine hænder på hendes røv og nussede den blidt, mens han blev ved med at kysse hende og pressede hende lidt mere op af væggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:10

Hun kunne tydeligt mærke vægen bag sig og gav et kort støn fra sig men kyssede ham så tilabge og nød det meget.. hun lod den ene hånd køre op i hans hår og nussede ham der ,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:16

Morgan lod sin ene hånd glide op under hendes trøje mens han blev ved med at kysse hende, og nussede hende blidt på røven imens
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way - Page 6 Icon_minitime

Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 6 af 31Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» Im gonna miss you
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum