| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 04:27 | |
| Morgan rystede på hovedet og lukkede sine øjne i "nej det skal du ikke" hviskede han og bed sine tænder sammen og rykkede hende tætter på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 04:33 | |
| "Slip mig.. jeg har nogle vampyre jeg skal dræbe ..okay" hun prøved eog komme væk fra ham og havde virkelig meget lyst til og smader den ene med den anden.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 04:41 | |
| Morgan træk hende bare tætter på sig "Elisa du skal ikke røre dem" sagde han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 04:47 | |
| Elisa lukkede øjne hårdt i og sukkede og prøvede virkeligt at komme væk.. "Morgan slip mig.. jeg mener det.. de skal dø og jeg har en plan okay.. lad mig nu bare.. iiih slaip mig" hun kæmpede for at komme fri -- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 04:53 | |
| Morgan blev bare stille siddende og tænkte lidt "Elisa nej.. du skal ikke komme til skade.. de er ældre og skærkere" hviskede han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:06 | |
| "Ja.. men de tænker med pikken.. okay.. slip mig nu bare" hun kæmpede virkeligt for at komme fri.. "Du er så irrierterne.. iiii men jeg elsker dig.." hun ville ikek give op"Slip med pleas" hviskede hun -- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:32 | |
| Morgan rystede på hovedet "de skal ikke få lov til at bruge dig mod mig.. gider du ikke bare stoppe" sagde han og blev ved med at havde sine arme om hende, han sad som om der slet ikke skete nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:38 | |
| "Jamene...iiiiih" sagde hun surt og gav op og lagde sig tilbage på ham. "Jeg troede ikke du havde nogle kræfter" hun hævede det ene øjnebryn .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:43 | |
| Morgan træk på skulderne "du får mig til at bruge kræfter som jeg ikke plejer" hviskede han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:46 | |
| Elisa drejede sig roligt om og satte sig ind til ham og kyssede ham vådt på munden..æmen slap så kysset "I love you" hun kyssede ham nu ømt .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:54 | |
| Morgan tog stille fat i hendes hage og kyssede hende tilbage, han lukkede sine øjne i og nød det meget
//jeg bliver nød til at logge// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 05:57 | |
| Elisa smilede svagt i kysset og gjor det lidt vilder og nød det selv helt vildt meget.. hun havde savnet ham helt vildt..og hun vidste at hun ville kunne rede ham..og hun skulle nok komme til det. men ligge nu ville hun bare kysse med ham.. så det gjor hun..
//'Øav ;( // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 14:51 | |
| Morgan lag sin ene hånd på hendes kind og blev ved med at kysse hende, han nød det meget og kunne mærke at han havde savnet hende vildt meget. han tog blidt fat i hendes lår og løftede op i sit skød, han lod sin ene hånd glide op fra hendes lår og op på hendes ene bryst og nussede det blidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Ons 10 Mar 2010, 19:01 | |
| Elisa kyssede ham vider og lagde roligt armene om hans nakke.. hun nød hans nussen og kunne godt mærke at hun havde savnet ham.. men det han gjor gjor hende tændt. men hun prøvede bare og slappe af . hun smilede svagt i kysset og nussede ham nu i nakken .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 11 Mar 2010, 04:47 | |
| Morgan blev bare ved med at nusse hendes ene bryst og kyssede hende, han havde virkelig savnet hende meget og kunne næsten ikke holde sig tilbage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 11 Mar 2010, 04:55 | |
| Elisa gled ned af hans ben og sad nu på hans underliv så han faktisk kunne trakke sig op i hende. hun kyssede ham vider og vilde rog nussede ham vider i nakken. "J" Elisa ville ikek stoppe kysset. hun havde svanet ham for meget til og slippe det. vandet rendte ned af dem og hun nød det meget .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 11 Mar 2010, 13:25 | |
| Morgan åbnede sine øjne og så ned efter hendes krop, og blev ved med at kysse hende og lag sine hænder på hendes lår. han begynde at trække vejret tung og overvejer at trække sig op hende, han tog dog hurtigt fat i hendes kæbe og træk hendes hoved væk fra sig "Elisa ikke mere" hviskede han og så lidt på hende og lag sit hoved på skrå "je.. jeg er sulten" hviskede han og lukkede sine øjne i og lag sit hoved tilbage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 03:40 | |
| Elisa hoppede modvilligt af ham og sukkede dybt.. "Undskyld.." hviskede hun og trak sine ben op til sig og lagde hovedet på knæet.. "Er du sulten.. men så tag af sted... men lov og komme tilbage" hun kiggede på ham med et bendene blik .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 03:48 | |
| Morgan så på hende og rystede på hovedet, han rejste sig langsomt op og gik ud og tog et håndklæde rundt om livet på sig "jeg er for træt" hviskede han og gik hen til posen og begynde at tage sit tøj på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 03:52 | |
| Elisa blev siddene og kiggede hen på ham.. "Jeg henter en til dig" hun kiggede roligt på ham og smilede så svagt til ham.. hun rejste sig op og gik hen og vaskede sig roligt .. men slukkede så vandet og gik ehn til ham og tog et håndklæde om sig og kyssede ham først ømt på munden.. men gik så ind på værelset og åbnede skabet og fandt noget tøj frem .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 03:55 | |
| Morgan kyssede hende ømt tilbage og gik stille efter hende og lag sine arme om livet på hende, han lag stille sit hoved på hendes skulder og kyssede den blidt "det behøver du ikke, jeg spiser sener" hviskede han og gik hen og lag sig udmattet ned på sengen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 03:58 | |
| Elisa fat noget tøj.. Hun tog det roligt på og smilede svagt til ham imens han lå på sengen.. hun gik hen til ham og havde taget nattøj på.. hun lagde sig ned ved sidden af ham og lagde hovedet på hans bryst og lukkede øjne.. "Jeg..skal nok.. skal bare lige være hos dig lidt.. har savnet dig for meget" hviskede hun
//Skol logge ses <3 // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 04:05 | |
| Morgan lukkede sine øjne i og nussede hende på kinden "du behøver ikke, jeg kan godt klare det selv" hviskede han og åbnede sine øjne og så ned af hende "lækkert nattøj" hviskede han og trykkede hende ind til sig og bed sig i læben, han kunne godt mærke hvor meget han havde lyst til hende. men desværre havde han ikke kræfter nok til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 06:48 | |
| Elisa nød hans nussen og smilede svgat .. huun lyttede til havd han sagde og hviskede så da hun slev var træt. "Jeg vil genre ".. Elisa slappede roligt af og lyttede til havd han sagde.. "Tak" hun smilede stort og kyssede ham kort på halsen. Elisa var kun så træt som hun var fordi hun ikke havde slappet af i al den tid han havde været væk-- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 06:55 | |
| Morgan træk bare på skulderne og så bare ned på ham "men det behøver du ikke" hviskede han og træk hendes stille op og ligge oven på sig, han nussede hende blidt på ryggen og smilte "jeg ville ønske jeg ikke var så træt, ellers ville jeg med glæde tage det der af dig" hviskede han og nussede hende i nakken og bed sig i læben og så bare ned på hende
//hvad syntes du om ham ??// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|