| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:04 | |
| Elisa åbnede øjne da hun ¨lå oven på ham. hun bed sig i læben men smilede så til ham. "Jamen.. Argh okay.. jeg bliver bare her" hun smilede til ahm og kyssede ham kort på næsen... "Jeg ville ønske du ikek var træt.. men sådan er verden ..Desværre" hun smilede til ham og nød meget hans nussen. Elisa lagde hovedet på hans skulder og smilede svag t.
//Vil ikek soge han er lækker.. men han er vel okay ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:11 | |
| Morgan smilte og nussede hende videre, han lod dog sin ene hånd glide ned på hendes røv "det lyder godt" hviskede han og fugtede sine læber og tog stille hendes hånd med den anden hånd og lag hendes hånd mellem sine ben "ja desværre" hviskede han og bed sig i læben
//han er da lækker :b .. jeg ville da intet havde imod at bolle med ham x'D ..// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:16 | |
| Hun smiede til ham og nød forsat hans nussen.. hun mærkede hans hånd på hans røv og fik nu endnu svære ved at at holde sig tilabge. hun lukkede kort øjne hårdt sammen da han tog hendes hånd ned i mellem hans ben- "Ja.. det gør det" hun smilede svagt til ham.. hendes øjne slog nogle glimter og hun nussede roligt hans dims.. "Meget desværre" hviskede hun ..
//Okai søs.. xD Ikke rart at vide ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:27 | |
| Morgan lag sit hoved lidt tilbage "mmh" fik han sagt og nussede videre på hendes røv, han slap stille sin læbe "ja det er meget desværre, alt for meget" hviskede han og nød at mærke at hun nussede ham, han kunne mærke at hans lem begynde at dunke af det selv om han prøvede at holde sig tilbage "det er virkelig skønt" hviskede han og begynde at trække vejret dybere
//jeg syntes det er godt at vide x'D .... okay jeg håber ingen læser vores emne :b når du kalder min søs,, lyder mega sjovt og klamt... at vi skriver sådan nogle emner sammen x'D// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:32 | |
| Elisa smled eog åbnede hans bukser og stak sin hånd ned i hans under bukser og begyndte og nussede den blidt igen.. "Jeg kunne også bare.. give dig nydlse..og du slaper af" hviskede hun og kyssede ham på brysted og nød hans nussen.
//Hah.. Det håber jeg heller ikke ^^ Okai.. vis det er rart og vide er det så også rart at videat jeg mre end gerne ville bolle med Andy sixx ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:43 | |
| Morgan rystede let på hovedet og gav et lille støn fra sig "det behøver du ikke, jeg klare mig" hviskede han og tog hende lidt halv hårdt på røven, og nød hendes kys på sin brystkasse "du skal ikke gøre ting for min skyld" tilføjede han og nussede hende blidt i nakken med den anden hånd, han lod sin tunge glide hen over sine læber og tænkte sig lidt om "Elisa, jeg er virkelig glad for at jeg mødte dig" sagde han og ville ikke gøre hende ked af det så sagde ikke mere
//ja ikke ?? :b hehehe .. okay jamen så vil jeg gerne bolle ham og James fra twilight og Adam Lambert på samme tid x'D// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 07:55 | |
| Elisa smilede og kyssede ham vider på brysted og havde tungen med i spillet. "Jeg gør det for både dig og mig.." hun lod sine ben sprede sig og glide ned på ver af hans side og smilede svagt og kyssede ham vider og havde tungen med i spilelt. " Du dejlig" hviskede hun og smiled eog hev roligt ned i hans bukser og nød da ahn tog hende på røven.. "Pleas tag mere på mig" hviskede hun og slikekde ham vider på brysted..
//Hah.. Okai.. ejg vil gerne med Andy sixx.. Yu , Adam lambert,.Jhonny depp og robert pattinson ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 08:06 | |
| Morgan nikkede stille "hvis du gerne vil så må du godt" hviskede han og nussede hende videre på røven, han åbnede sine øjne og så bare på hende med et kærligt blik. et blik han aldrig brugte før, da han jo altid så koldt på folk og var derfor altid nød til at smile for ikke at gøre dem bange "du er en fantastisk pige" sagde han med et blød stemme og træk vejret dyber, han lag sin anden hånd på hendes ene bryst og begynde at nusse den
//os mig os mig.. udover at jeg ikke syntes Robert Pattinson er vildt lækker.. undskyld men nogle gange syntes jeg at han ser vildt gammel ud, men andre gange er han ret lækker// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 08:16 | |
| Elisa trak hans under bukser ned o slaikkede ham op af brysted og kom op til hans hovede op og smilede til ham. "Tak..og tak igen.. du er også fantastisk" hun kyssede ham ømt på munden men så ned af halsen.. hun hev sin trøje af og kastede den på gulvet men kyssede ham så ned til underlivet og kom ned til hans dims og tog fat i den og puttede den roligt i mundenog begyndte og bevæge hovedet,..
//Hhaa.. okai.. ej jeg synes heller ikek han er vildt lækekr kun som edward ^^ Men jeg vil fandme gerne være sammen med ham ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 08:28 | |
| Morgan smilte stort af hende og nød alt hvad hun gjorde ved ham "du er mere fantastisk end jeg nogensinde vil blive" hviskede han og kyssede hende hurtigt tilbage, han fjernede kort sin hånd da hun tog sin trøje af. han lag stille sin hånd på hendes bryst igen, og gav et lille støn fra sig og tog hurtigt fat i sengetøjet med den anden hånd. han åbnede sine øjne og så ned på hende "skønt" stønnede han ig bed sig hårdt i læben
//ah.. jeg syntes nogle gange i filmen ligner han en over 40år og andre gang der omkring 19år.. men Johnny depp havde jeg aldrig gættet på,, da mine veninder syntes det er lidt klamt at jeg syntes han er lækker// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 08:41 | |
| Elisa suttede hans dims vider og smilede svagt imns.. "Tak" HUn suttede u igen..men sliked den kot kyssed ham op af maven ogom til hans hals.. "Du er dejlig..og jeg synes du er mere fantatisk end jeg nogle sinde kan blive" hviskede hun.. "Jeg vilel ønske du ikek var træt" hun lagde sig roligt oven på ham og kyssede ham på kinden ..
//Haha okay ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 08:52 | |
| Morgan gav nogle få støn fra sig, han nød alt hvad hun gjorde ved ham og så bare ned på hende "jeg kan aldrig blive så fantastisk som dig" hviskede han og lag stille en hånd i hendes hår og nussede det blidt "det ville jeg også og at jeg ikke var sulten" hviskede han og kyssede hende blidt i håret og lag sine arme tæt omkring hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:01 | |
| Elisa tog dynen over dem og lagde hænderne i hans hår og nussede ham roligt der.. hun nød meget det der skete . "Jeg synes du er så fantastisk" hviskede hun.. "Jge vilel ønske at vi aldrig skulle skilles ad igen" hviskede hun og lukkede øjne og lod sig bare lilel og slappe af på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:15 | |
| Morgan så stille ned på hende og smilte svagt "du er også mærkelig" hviskede han og gjorde så hun rullede ned ved siden af sig "men det skal vi desværre" sagde han og træk sine underbukser og bukser op igen, og så kort ned på hende inden han rejste sig op. og gik ud på badeværelset og tog posen med sit tøj med blod på, han lukkede den hurtigt uden at trække vejret og gik ud af døren og bed sine tænder kort sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:27 | |
| Elisa så efter ham og tog hurtigt sin trøje på og løb ud til ham og stilledde sig foran ham. Elisa lagde læberne imod hans i et ømt kys.. "Jamen farvel..og du kommer tilbage ikke" hun kiggede alvorligt på ham og gik roligt hen til døren og stillede sig i dør karmen og kiggede hen på ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:34 | |
| Morgan kyssede hende ømt tilbage, han så stille efter hende og gik hen og lag sin ene hånd på hendes kind og kyssede hende ømt og kærligt "tror det er bedst at få det overstået.." han lod sin hånd glide ned og tage fat i hendes hage "lov mig at finde en der kan passe godt på dig" hviskede han og regnede med at de ville slå ham ihjel, han var endelig ikke bange for at dø mere bange for hvad der ville ske med Elisa. hvad hun ville gøre mod sig selv eller prøve at gøre mod dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:48 | |
| der trillede tårer ned af hendes kinder.. "Morgan.. du skal ikke gå der ned.. der kommer ikke nogle der kan passe på mig.. så derfor kommer du tilbage" hun kiggede alvorligt på ham og der trillede stadig tårer ned af hendes kinder.. hun ville bare ikke miste ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:53 | |
| Morgan satte stille posen ned og lag sine arme tæt omkring hende "Elisa jeg bliver nød til det, ellers vil de kommer her hen og jeg vil ikke havde det skal gå udover dig" hviskede han og kyssede hende på panden og ville ikke havde at hun skulle græde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 09:56 | |
| Elisa græd stadig og lagde sig ind til ham.. "Lad nu være de kommer jo alligevel.. det ved du jo" hviskede hun og lagde armene om ham ..
/Nighti night // <3 |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 10:01 | |
| Morgan lukkede sine øjne hårdt i "jeg stopper dem" hviskede han, men var dog ikke sikker på hvordan han skulle gøre det. han trykkede sine læber mod hendes hår "smukke jeg kan ikke lade dem komme og skade dig, vi ses jo på et eller andet tidspunkt.. selv om det ikke er her, men når du engang måske dør så ses vi i helvetet måske.. selv om jeg er sikker på du kommer op i himmelen" fortalte han og havde slet ikke lyst til at give slip i hende når hun græd, han vuggede hende stille fra side til side "syyyyh" hviskede han og lag sine arme tætter omkring hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 12 Mar 2010, 19:46 | |
| Elisa lagde sig ind til ahm og græd vider.. hun kunne slet ikke lide det han sagde det gjor hende bare mere ked af det.. "Du behøver slet ikke og gøre noget.. de kan komme.. men så er jeg her bare ikke.. men Morgan.. det eneste der kan holde mig i live er..vis du kommer tilbage.." hun skubbede sig væk fra ham og kiggede alvorligt på ham.. "Jeg venter på dig" hun gik ind og løb ind i sin seng og lagde sig ind under dynen og lagde puden over hovedet og græd nu igen.. hun rystede og ville vente på han kom tilbage
//Du skal komme tilbage !// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 13 Mar 2010, 06:10 | |
| Morgan så stille efter hende og gik der ind og satte sig på sengen, han begynde at nusse hende blidt på ryggen "Elisa du skal ikke græde" hviskede han og havde det meget svært med at gå fra hende når hun græd
//hvorfor ??// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 13 Mar 2010, 06:13 | |
| Elisa rystede og græd stadig.. hun ville ikke have han skulle gå.. hun bed sig hårdt i læben.. "Morgan.. det er vigtiger at du er i live ind du dør.. kan du ikek abre gå ud.. finde et menneske lige her ved og så komme tilbage" spugerte hun og græd..
//Fordi hun skal vide at han er i live..og du er den enste jeg skriver med // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 13 Mar 2010, 06:28 | |
| Morgan så ned på hende og nussede hende videre på ryggen "men jeg kan ikke lade det ske nået med dig" hviskede han og lag sig stille ned og kyssede hende på kinden "smukke" hviskede han og kyssede hende derefter på skulderen
//hvad nu hvis jeg gerne vil havde han skal dø ?? :b .. også råber du.. Morgan skal ikke DØ!! .. gætter jeg på x'D // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Lør 13 Mar 2010, 06:35 | |
| Elisa rykkede sig væk fra ham og lagde hænderne i håret og hev sig selv i håret.. "Hvorfor,.. gør du det her.. du såre mig mere end du nogle sinde har gjort før.. er du så glad nu" spugerte hun og vidste godt at det måske var ondt.. men det ramte hende hårt.. hun trak sig sammen.. så hun et kort øje blik stirrtede med røven.. hun faldt så ned på maven igen og lukkede øjne hårdt ig selvom tårene stadig trillede ...
//ARGH!!! DIN .. DIN ..DIN LORT!!!// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|