| Are you gonna go my way | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 09:34 | |
| Elisa smilede og kigegde på ham og rystede på hovedet, "Jeg er på p-piller.. så bare rolig.. jeg har ingen børn.. eller nogle børn i min mave" hun klappede sig på mavenen med hans hånd men nussede den så igen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 09:38 | |
| Morgan vende sit blik mod hende og hævede det ene øjebryn "men nu har jeg jo ikke kune haft sex med dig hele mit liv" sagde han og rystede kort i hele kroppen ved tanken, han lukkede sine øjne i og begynde at grine "for satan Elisa.. du får mig til at tænke på alt for meget her i livet" sagde han og gav hendes hånd et klem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 09:52 | |
| Elisa smiled eog kiggede på ham.. "Hvad mener du" spugerte hun og kiggede roligt på ham.. "Du så dejlig.. og undskyld" hun nød klemmet og nussede hans hånd vider og smilede svgat imens-- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 09:56 | |
| Morgan rystede på hovedet og satte sig op og tog sin hånd til sig "tænk hvis jeg har en familie der ude" sagde han og slog ud med armene "hold kæft det har jeg ikke engang lyst til at tænke over" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 20:41 | |
| Elisa sukkede og kiggede på sien hænder der lå på hendes mave.. hun nynnede lidt med på den sang der var i tvet.. "Men du har ikke nogle famile med mig" hun trak på skulderne og bed sig i læben og pillede lidt ved sin natkjole og kiggede på tvet . |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Tors 18 Mar 2010, 23:44 | |
| Morgan lag sig ned på siden og kyssede hende på skulderen "nej det ved jeg godt" hviskede han og så op på hendes ansigt "sin du en gang får børn, så skal du håbe det bliver piger. drengene vil bare få venner der syntes du er vildt lækker" sagde han og lag en hånd på hendes mave og nussede den blidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 00:33 | |
| Elisa smilede og kiggede roligt hen på ham, "Det vil du jo ikke have.. så kan du bare sætte dem på plads.. for jeg skal kun have børn med dig.. vis jeg skal have børn..og jeg kan ikek selv vælge hvad det bliver skat" sagde hun og kyssede roligt på ham men smilede så skævt.. ved tænken om Morgan sætte ders barns venner på plads fordi de blev forelsket i hende-.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:29 | |
| Morgan så på hende med store øjne "ej Elisa.. hvad planlægger du mere ? hvor mange børn vi skal havde ? hvad de skal hedde ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn da han endelig ikke kunne se sig selv som far, han ville mere se sig som en ond far så som aldrig havde tid til sine børn og til sidst ville blive hadet af dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:32 | |
| Elisa stoppede med og smile og tog hans hånd der lå på hans mave og flettede ders finger sammen.. "Det ved jeg ikke.. hvem vil have en luder mor som mig.. så det er lige meget" hun så væk fra ham og en tår trilelde ned af hendes kind- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:38 | |
| Morgan vende hurtigt sit blik mod hende og rystede på hovedet "Elisa lad være med at snakke sådan om dig selv" hviskede han og lukkede sine øjne og kyssede hende på kinden, han nussede blidt hendes hånd med sin tommelfinger "jeg ville gerne havde haft dig som mor hvis jeg selv kunne vælge" hviskede han og nussede blidt hendes mave med den anden hånd, han vende stille sit blik ned mod hende mave "hvis du ønsker at blive mor..." sagde han bare og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:43 | |
| Elisa rystede svagt på hovedet og lagde sig om på siden og pressede sin røv og sin ryg imod hans krop og lod hans og hendes finger værer flettede sammen. hun nød hans nussen og lyttede til havd han sagde,, "Morgan.. du vil ikek værer far.. og jeg kan ikek finde ud af det..og jeg vil ikek værer mor og kun værer sammen med mit barn..fordi du går" hun så op på ham og bed sig i læben. "Jeg vil ikek værer Alene mor" hviskede hun- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:55 | |
| Morgan så ned af hende da hun pressede sin krop mod hans, og nussede hende bare videre "det ved jeg så ikke hvis jeg vil eller ikke, du lære det jo nok.. jeg forlader dig jo ikke, jeg ville nok være en lorte far og ikke finde ud af en skid af hvad man gør. men hvis jeg først har bollet et barn til verden og ved at det er mit barn og at det findes, så ville jeg også stå fast ved det" sagde han og kyssede hende i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 01:59 | |
| Elisa lyttede til havd han sagde og rystede på hovedet.. "Jeg skal ikek ahve nogle børn.. først nåh du er klar og vil.. for der ingen anden der skal bollede med mig.. og jeg er sikker på at du vil værer en god far.. og vis vi nu fik en dreng.,. ville det helt sikkert værer fars dreng" sagde Elisa Bestemt og nikkede kort.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:12 | |
| Morgan lyttede på hvad hun sagde og trykkede sit ansigt mod hendes hår, han gav et lille grin fra sig og rystede kort på hovedet "han vil helt sikker hade mig" hviskede han og lukkede sine øjne lidt i og åbnede den igen "han ville helt sikker hade mig, og ville ønske at han havde en far der ikke var så gammel" hviskede han og lukkede sine øjne stille i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:19 | |
| "Morgan.. nej.. Han vil ikke.. for hans mor er faktisk også gamel.. men du tro bare ikek på dig selv.. vis vi noglesinde skal have børn.. så skal vi vente til vi måske er lidt ælder" hviskede hun og vente sig om imod ham og kyssede ham en enkel gang blid på munden.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:24 | |
| Morgan hævede sit ene øjebryn og så på hende "hvor gammel vil du så havde jeg skal være ?" spurgte han om og kyssede hende tilbage, han træk stille dynen over hende og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:30 | |
| Elisa puttede sig ind til ham og nussede rolgit hans hånd med sin tommelfinger.. "Hmm... til når du er klar.. så langtid eller kort tid.. det er op til dig skal vi vente.." hun lukkede øjne og lyttede bare til vis nu han skulle sige noget.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:36 | |
| Morgan nikkede stille mens han lyttede til det hun sagde "det vil sige når jeg holder op med at kneppe alle ?" sagde han og træk hende tætter ind til sig, han pustede blidt til hendes hår og så på det imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:40 | |
| "Det vil sige nårh du er klar og har lyst" hun kiggede kort på tvet men lukkede så øjne da han pustede ehnde i håret og smilede.. "Hvorfor skal jeg have dyne på.. kan du ikke lide min natkjole" drillede hun og kiggede kort op på ham og smilede .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:50 | |
| Morgan smilte lidt og kyssede hende i håret "hvordan ved jeg så hvis jeg har lyst ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og så ned af hende og træk på skulderne "jov det kan jeg godt, men vil du gerne havde at han kommer ud og vil sige hej ?" spurgte han om og gav et lille grin fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 02:58 | |
| Elisa kiggede på ham, "Det kan du mærke her inde" hun lagde en hånd på hans bryst og kiggede op på ham men kunne ikke holde et grin tilabge da han sagde det han sagde,, hun kiggede kort ned af ham men så så ned af sig selv.. "Hmm.. hvad nu hvis jeg gerne vil have den siger hej" drillede hun ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 03:03 | |
| Morgan så efter hendes hånd "jamen jeg føler intet der" sagde han ærligt og lag sin hånd på hendes, han vende sit blik op mod hendes og hævede det ene øjebryn "det siger du ikke to gange" sagde han bestemt og prøvede at gøre så han ikke ville lytte på hvad hun ville sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 06:39 | |
| Elisa nikkede og kiggede på ham,. "Vis du føler noget for mig.. så føler du også noget" hun så kort ned på ders hænder men kiggede så op på hans smukke ansigt, "Jeg siger så meget forkert" hun rystede på hovedet og hev dynen af og kigggede på ham.. "Gør havd du vil me dmig.. jeg er din" hun smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 07:00 | |
| Morgan så på hende og træk på skulderne "men jeg føler ikke nået der, så hvordan ved jeg så hvis jeg er klar ?" sagde han og så hende bare ind i øjnene, han vende sit blik kort ned af hende og lukkede sine øjne hårdt i "Elisa ikke nu" hviskede han og træk dynene over hende igen og trykkede sine læber blidt mod hendes |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna go my way Fre 19 Mar 2010, 07:04 | |
| Elisa sukkede.. "Jeg må bare lærer dig og føle noget..for far bliver du en dag..og barnet vil se op til sin vampyr far..han bliver måske kun 18 år i udsennet.. men han vil se op til sin far.for hans far er sej.. okay morgan.. det er un dig jeg vil have som far..og ja jeg har engang taget en abort efter jeg var sammen med dig og den viste posetiv" hun kiggede roligt på ham.. men kyssede ham så blidt igen og lukkede roligt øjne i.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna go my way | |
| |
|
| |
| Are you gonna go my way | |
|